پارس ناز پورتال

آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیا

آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیا

آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیا 

شکیرا و پیکه عاشق و معشوق معروف در دنیا هستند که رابطه بسیار خوبی با هم دارند و فرزندان آن ها هم بین مردم محبوب است. دوشنبه شب شکیرا و همسرش جرالد پیکه در مراسم اهدای جوایز فدراسیون فوتبال کاتالان شرکت کردند. این خواننده با لباسی مشکی و چکمه های بلند در حین قدم زدن درخیابان های بارسلونا به همراه همسرش پیکه و دو پسرشان مشاهده شد.

 

شکیرا همچنین در حالی که کوچکترین پسرش را در آغوش داشت و دوستی نیز به او در حملپسر دیگرش میلان کمک می کرد، پس از مراسم به سمت اتومبیل شان در حرکت بود.
آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیاتیپ شکیرا و همسرش در خیابان های بارسلونا

 

این گردش کوتاه در حقیقت اوقات شادی برای این خانواده محسوب می شد، چرا که شکیرا چند هفتهپیش از هوادارانش برای حمایت هایشان در طول بیماری پسرکوچکش تشکر کرده بود.این ستاره کلمبیایی در هفتم نوامبر اعلام کرد به دلیل پاره ای از مسائل شخصی، نمی تواند در مراسمگرمی لاتین و همچنین مراسم اهدای جوایز موسیقی امریکا شرکت کند.
آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیاشکیرا و دو پسرش ساشا 22 ماهه و میلان سه ساله

 

 به گزارش پارس ناز سپس مشخص شد پسر 22 ماهه او ساشا بیمار بوده و در تاریخ یکم نوامبر از بیمارستانی دربارسلونا- اسپانیا مرخص شده است و وی نمی توانسته او را ترک کند.چند روز پس از آن، شکیرا عکسی از خود و ساشا در شبکه اجتماعی منتشر و پیامی برای هوادارانش نوشت:

 

“برای تمام پیام هایی که هنگام بیماری برای ساشا می فرستادید، متشکرم.اکنون همه چیز تحت کنترل است و او دوباره به روحیه شاد خودش برگشته!”در مراسم فدراسیون فوتبال کاتالان، جرالد پیکه جایزه فوتبالیست سال را از آن خود کرد.
آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیاجرالد پیکه و همسرش شکیرا و دو پسرشان در جشن فدراسیون کاتالان در اسپانیا
آخرین عکس های شکیرا و پیکه در اسپانیاشکیرا اخیرا به دلیل بیماری پسر کوچکش ساشا، شرکت در برخی از مراسم های مهم موسیقی را لغو کرده بود