پارس ناز پورتال

آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش مصدوم شد

مجموعه : اخبار سینما
آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش مصدوم شد

آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش مصدوم شد 

آزاده صمدی که حین اجرای تئاتر باید در هوا معلق می بود برایش حادثه پیش آمد و به شدت مصدوم شد.خبر تکمیلی را در زیر بخوانید. در حالی که تنها یک هفته به پایان نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» به کارگردانی مصطفی کوشکی باقی مانده، آزاده صمدی بازیگر نقش هیپولیتا به دلیل پارگی رباط مچ پا قادر به ادامه همکاری در اجرا نخواهد بود

 

و نازآفرین کاظمی بازیگر نقش هلنا، به جای آزاده صمدی هم ایفای نقش می‌کند.این اتفاق به دلیل کانسپت متفاوت این نمایش رخ داد. در «رویای یک شب نیمه تابستان» بازیگران به لحاظ فیزیکی تجربه متفاوت و عجیبی را از سر می‌گذرانند.نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» کمدی مشهور ویلیام شکسپیر که از 27 تیرماه در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد این هفته به پایان می‌رسد.

 

این نمایش با بازی نویسی باقر سروش، طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی و با حضور آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، روشنک گرامی، مجید نوروزی، شهروز دل افکار، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی (به ترتیب ورو به صحنه) در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود.
آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش مصدوم شدآزاده صمدی در صحنه ای از رویای یک شب نیمه تابستان

 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:
«پادشاه آتن، قرار است چله تابستان، شبی که ماه قرص کامل است با هیپولیتا ازدواج کند. بنابراین شاه دستور می‌دهد آن شب جوانان آتنی واقعاً خوش‌گذرانی کنند. اما تمام جوانان آتنی از این موضوع خوشحال نیستند. لایساندر و دیمیتریوس که از کودکی با هم دوست بوده‌اند، هردو عاشق هرمیای زیبا دختر همسایه‌شان هستند

 

ولی پدر هرمیا دو پا را در یک کفش کرده که دخترش باید شب عروسی شاه و در حضور شاه با دیمیتریوس ازدواج کند، وگرنه هرمیا را می‌کشد یا به معبد کاهنان می‌فرستد که تا آخر عمر همان جا ترشیده بماند، حال آنکه هیچکس در آن محله آتن نیست که نداند هرمیا از بچگی عاشق لایساندر بوده‌است.»