پارس ناز پورتال

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

مجموعه : اخبار سینما
واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج 

آزاده نامداری مجری سرشناس ایرانی که در خارج از کشور به سر میبرد اعلام کرد که تصویر هاي منتسب به وی در فضای مجازی مربوط به اوقات خصوصی او در کنار خانواده اش بوده که شخصی با هدف نامعلوم از وی تصویر برداری کرده هست. کشف حجاب آزاده نامداری در سوئیس ، فیلم بی حجابی آزاده نامداری در سوئیس ، فیلم مشروب خوردن آزاده نامداری در خارج از کشور که در شبکه هاي مجازی جنجال به پا کرده هست.

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

به تازگی فیلمی منتسب به آزاده نامداری و همسرش در شبکه هاي مجازی منتشر شده هست که او بدون حجاب هست! آزاده نامداری یکی از مجریان مفید صدا و سیما میباشد که همۀ وقت} پوشش چادر او مثال زدنی بوده هست.

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌اي و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌اي گشت. وی الان همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی هست.

 

حمله رسانه ها به تصویر هاي بی حجابی آزاده نامداری

«اصلا نمی شود آدم اعتقاد نداشته باشد و چادری هم بشود. تابلو می شود و لو می رود. من نمی‌فهمم چطور ممکن هست یک آقایی مذهبی باشد و با خانم‌ها دست بدهد! می گویی من خیلی دیندارم و با خانم‌ها دست می دهی!»واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

این جملات بخشی از گفت و گو مفصلی هست که روزنامه وطن امروز با آزاده نامداری انجام داد و وی نه تنها در این گفت و گو عشق خود به چادر را بیان کرد بلکه گفت: خانواده‌ام چادری بودند، نمیتوانم بگویم از روی احساسات چادری شدم، همۀ چادری بودند، من هم چادری شدم. در موقعیت‌هایي از اینکه چادری‌ام احساس خوشحالی میکردم.

 

می گفتم: چقدر مفید! مشاهده نمایید! اصلا نمی خواهم بگویم کسی که چادری نیست، قابل احترام نیست، اصلا منظورم این نیست. آدم‌ها به دلیل ویژگی‌هاي انسانی‌شان قابل احترام میباشند اما واقعا این جمله را بارها به دوستانم گفته‌ام که حرمت‌هایي برای خانم چادری وجود دارد و من این حرمت‌ها را دوست داشتم و هر چه بزرگ‌تر شدم احساس کردم باید خدا را شکر کنم که در آن محیط مردانه‌اي که کار می کنم چادری هستم. 

 

اما انتشار بعضی تصویر هاي از آزاده نامداری باعث شد بعضی از رسانه ها به رویکرد منافقانه وی اعتراض کنند، مساله اي که به رغم بسیاری باعث می شد چادری هاي حقیقی وجهه بدی پیدا کنند چرا که فردی که در یک مکان با چادر و در پشت دوربین بدون چادر حاضر می شود اصلا نمیتواند مشابه خوبی برای تبدیل شدن به نماد چادری ها باشد. خبرگزاری دانشجو مهر ماه سال ۹۳ در مقاله تند و گزنده اي درمورد آزاده نامداری و حاشیه هاي بی شمار او نوشته بود:

 

نخستین عکس هایي که از برنامه‌هاي نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مانند آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت میکرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایي که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می‌گفت

 

او الگوی خوبی برای زنان مملکت هست! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همۀ عجیب بود. حالا فرقی نمی کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه ي صمیمی ‌می‌شد!اردیبهشت ۹۲. و خبری که مانند بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند.

 

حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم گوناگون ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه ي چیز گل و بلبل بود…! کشف حجاب آزاده نامداری در سوئیس

 

آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر میکند که نه تنها بدون چادر هست. که حجابش هم محل بحث هست. آرایش‌هاي غلیظ با رنگ‌هاي تند. آستینی که تا آرنج لخت هست. و تحیر آور‌ اینکه ‌این تصویر‌ها را خود نامداری منتشر می کند.

 

یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم هست با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی…کار به جایی می رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می آید. کاربری به نام پریناز زیر تصویر خانم می نویسد:‌ “این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه.”

 

کاربر دیگری به نام سارا کامنت می‌گذارد: “شما چرا چادر سر می‌کنید؟ ایناز دستاتون که همه ي وقت بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟” کشف حجاب آزاده نامداری در سوئیساوضاع بدتر می شود! عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌اي که گفته شده همه ي چادری‌اند.

 

دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همۀ خانم‌هاي خانواده من چادری میباشند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه درود الله علیها نمی‌دهد، بوی نفاق می دهد… کشف حجاب آزاده نامداری در سوئیس

 

اما رجا نیوز دیگر رسانه انقلابی و نزدیک به جبهه پایداری در جواب این مقاله، با اعتراض آن راپاپاراتزی‌گری‌ در لباس انقلابی‌گری خوانده و نوشته بود: این بار، بر خلاف دفعات قبلی، چنین مطلبی در یکی از رسانه‌هاي خوشنام و خوش‌سابقه‌ي جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده هست که سابقه‌ي روشن و عملکرد قابل دفاعی در دفاع از مبانی نظام در سخت‌ترین بحران‌ها و شرایط دارد.

 

مطلبی که نگارنده‌ي آن به خصوصی‌ترین زوایای زندگی یک انسان سرک کشیده و در مورد آنکه چرا فلان مجری تلویزیونی چادر رنگی می پوشد، چرا در محافل خصوصی زنانه‌اش چادر ندارد و از مانتو بهره گیری میکند و چرا عاقد عقد ناکامش فلانی هست، قلم‌فرسایی کرده تا در نهایت نتیجه بگیرد این مجری منافق هست. کشف حجاب آزاده نامداری در سوئیس

 

از همین رو، من باب حدیث شریف «احب اخوانی من اهدی الی عیوبی» بر آن شدیم که بعد از تذکرات بی‌نتیجه‌ي خصوصی و غیر رسانه‌اي، این بار در ساحت رسانه، این اشتباه غیرمنتظره را به برادران رسانه‌اي خود، گوشزد کنیم به این امید که چهره‌ي رسانه‌هاي خوشنام انقلاب، از چنین مواردی پاک شود.

 

حقیقت آن هست که سرک کشیدن در زندگی مردم، به سان آن چه پاپاراتزی‌ها در غرب انجام میدهند، انقلابی‌گری و کار فرهنگی نیست. کسی که مسلمان و پیرو مکتب امیرالمومنین باشد، اولا تجسس در زندگی خصوصی افراد را تا انجا که خود اصرار بر علنی کردن آن نداشته باشند، به قاعده‌ي «و لاتجسسوا» بر خود حرام میداند.

 

مطالب مرتبط :

واکنش شوهر جدید آزاده نامداری به ادعاهای همسر سابقش + عکس

حرف های خصوصی آزاده نامداری و همسرش «عکس»