پارس ناز پورتال

آزار حیوانات به دست این دختر بی رحم

آزار حیوانات به دست این دختر بی رحم

آزار حیوانات به دست این دختر بی رحم 

دختری که بیماری روانی هیستریک داشت با دو مار در خانه اش رفتار ناشایستی داشته و در آخر آن ها را با قیچی تکه تکه کرده است. جزئیاتی از خبر رابطه بی شرمانه و حیوان آزاری زن مست که جنجالی شد. حیوان آزاری موضوعی است فراگیر و در تمام جهان شایع میباشد. حتی در کشورهای پیشرفته مانند انگلیس.اما آزار مار نشنیده بودیم که به لطف کار زشت خانمی در انگلیس شنیدیم.

 

این خانم که به بیماری روحی دچار است در اقدامی عجیب سر دو مار خانگی خود را با قیچی از بدن جدا و اقدام به خوردن آن زبان بسته ها نموده است.واقعا شنیدن این خبر هم تهوع آمیز است چه برسد به انجام آن.جنیفر لامپه، 28 ساله، به دلیل “آزار طولانی مدت و دردناک” دو خزنده پیش از مرگ،

 

به تحمل چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود. وی که اهل چِرچ استرتون در شروپشایر انگلستان است، پیش از کشتن آن دو مار خانگی در روز 8 آوریل انواع مشروبات الکلی چون ویسکی، آبجو و آمارتو را مصرف کرده بود.جنیفر در زمان حادثه همراه خواهرش زندگی می‌کرد و پس از اینکه احساس می‌کرد خواهرش تمایلی به حضور وی در خانه‌اش ندارد، تعادل روانی خود را از دست داد.

 

وی پس از “فریاد کشیدن و دشنام دادن” یک قیچی و چاقو را به دست گرفته و به اتاق خواهرش رفته است. خواهرش یک مار بوآ کانستریکتور و یک مار پیتون بول را در اتاقش نگهداری می‌کرد.

آزار حیوانات به دست این دختر بی رحمآقای پرایس گفت: «وقتی خواهرش نامبرده را در اتاقش دید، او غرق در خون بود… حدود سه چهارم مار قابل رویت بود. نامبرده دچار هيسترى‌ شده بود.»پس از آن اتفاق، خواهر جنیفر با پلیس تماس گرفت. پلیس نیز به محض ورود به محل حادثه مار بوآی بدون سر و البته متحرک را دور گردن جنیفر مشاهده کرده بود. لامپه سر هر دو مار را “بالا آورده بود” و آن‌ها را در جیب لباسش گذاشته بود، زیرا تصمیم داشت آن‌ها را نزد خود نگه دارد.

 

آقای پرایس می‌گوید که آن دو مار از آزار طولانی مدت و دردناک پیش از مرگ رنج برده‌اند. وی همچنین اضافه کرد که سر مارها حتی تا یک ساعت پس از جدا شدن نیز مجدد قابل پیوند است.آزار حیوانات به دست این دختر بی رحمسارا کوپر، وکیل خانم لامپه، موکلش “منزوی و آسیب پذیر” بوده که از “برخی مشکلات روانی” رنج می‌برده است. خانم کوپر در ادامه می‌گوید: «چندین اتفاق عجیب به صورت زنجیره‌وار رخ داده که نیازی به گفتن نیست؛ جانوران رنج برده در حالی که نباید چنین می‌شد. او این مسئله را به خوبی درک می‌کند.»

 

خانم لامپه در دادگاه پیشین با اتهام “آسیب زدن به یک جانور” مواجه و به مدت پنج سال از داشتن حیوانات محروم شد. سو تایرل، رئیس دادگاه، با تعلیق حکم موافقت کرد و گفت: «می‌دانم که شما هم کاملا به این مسئله آگاهی داری؛ آن اتفاق کاملا ناخوشایند و البته عجیب بود. از شما می‌خواهم اتفاقاتی که منتهی به این کار شد را ریشه‌یابی کنید تا در آینده مانع وقوع مجدد آن شوید.»