پارس ناز پورتال

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

مجموعه : اخبار سینما
آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

اگر به دنبال دیدن فیلم های جدید و روز هستید و در میان دنیای فیلم ها سردرگم شده اید ما به شما برترین آن ها را معرفی خواهیم کرد. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند

 

را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

«بخت آورها» (Mascots) نام کمدی جدیدی از کریستوفر گست است که فرمت مستند استهزاءآمیز فیلم های دیگر گست را دارد و بسیاری از بازیگران محبوب او نیز به این کمدی برگشته اند که از آن جمله می توان به جین لینچ، پارکر پوزی، فرد ویلارد، ادب گلی جی آر، باب بالابان، جنیفر کولیج و جان مایکل هیگینز اشاره کرد.

 

این بار گست به دنیای بخت آور های ورزشی و رقابت آنها برای بدست آوردن جایزه فلافی طلایی پرداخته است. این فیلم از روز 13 اکتبر اختصاصاً روی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

«زنان خاص» (Certain Women) آخرین کار کلی رایکارد (نویسنده/کارگردان) فیلمی اقتباسی از سه داستان کوتاه نوشته میل میلوی است. این فیلم که اولین بار در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد، و روز چهاردهم اکتبر در سینماهای ایالات متحده اکران می شود، روی زندگی سه زن تمرکز کرده است.

 

لورا درن نقش وکیلی را بازی می کند که با محیط کار خصمانه و وضعیت یک گرونگان‌گیری روبرو است. میشل ویلیامز در نقش همسر و مادری ظاهر شده که در تلاش است تا خانه رویایی اش را بسازد و در این میان با شوهرش (با بازی جیمز لوگرو) درگیر است و کریستن استوارت دانشجوی رشته حقوق است و ارتباطی آزمایشی با یک کارگر مزرعه برقرار می کند.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

پُل ورهوفن (کارگردان) فیلم منحصر بفرد دیگری به رزومه خاص خود («روبوکاپ»، «غریزه اصلی»، «دختران نمایش»، «سربازان کشتی فضایی» و «کتاب سیاه») اضافه کرده و فیلم «اِل» (Elle) را ساخته است. این فیلم هنگام اکران در جشنواره فیلم کن امسال، نقدهای بدی دریافت نکرد،

 

ولی این بدان معنا نیست که جنجالی نبوده باشد. در هر صورت، این فیلم، کمدی سیاهی درباره تجاوز بر اساس رمان فرانسوی “آه…” نوشته فیلیپ جیان است که البته اولین فیلم فرانسوی زبان ورهوفن نیز هست که در طول این سال ها بهترین نقدها را دریافت کرده است. ایزابل هوپر در این فیلم نقش رئیس یک کمپانی بازی های ویدئویی موفق را بازی می کند

 

که یک روز فرد ناشناسی در خانه اش به او حمله می کند، وی فرد حمله کننده را پیدا می کند و این دو بازی خطرناکی را آغاز می کنند. روز یازدهم نوامبر منتظر اکران این فیلم باشید.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

نائومی واتس در فیلم سینمایی «محبوس» (Shut In) نوشته کریستینا هادسون و ساخته فارن بلکبرن، نقش روانشناس کودکان را بازی می کند که همسرش را از دست داده است. در این فیلم که روز یازدهم نوامبر 2016 اکران خواهد شد، جیکوب ترمبلی، ستاره فیلم «اتاق»، نقش پسربچه ای را بازی می کند

 

که کاراکتر واتس او را به خانه روستایی اش در نیو انگلند راه می دهد. واتس که با شرایط پسر معلول خود نیز دست و پنجه نرم می کند، کم کم تصورش از واقعیت دستخوش تغییر می شود.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

بن وینچل در نقش مکس مک‌گراث، در فیلم «مکس استیل» (Max Steel) بازی می کند که قرار است چهاردهم اکتبر به نمایش درآید. مکس پسر نوجوانی است که با وارد شدن به مدرسه ای جدید و تلاش برای عادت کردن به شرایط آن، می فهمد نیروهای پنهانی دارد. برای رسیدن به پتانسیل کامل این نیروها،

 

مکس باید با موجودی فرازمینی به نام استیل (با صداپیشگی جاش برنر) همکاری کند و با دشمنی از یک کهکشان دیگر مبارزه کند. استوارت هندلر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که ماریا بلو و اندی گارسیا در آن نقش آفرینی می کنند.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

«دوشیزه هوکوسای» (Miss Hokusai) انیمیشنی است که زندگی هوکوسای نقاش ژاپنی مشهور را با روایت داستان دخترش، اویی، به تصویر می کشد که اویی خود نقاش موفقی در زمانه ای است که زنان به ندرت قلم مو به دست می گرفتند. این فیلم که در مه 2015 در ژاپن اکران شد، روز چهاردهم اکتبر 2016 به کارگردانی کیچی هارا در ایالات متحده به نمایش در می آید و نقدهای اولیه آن خوب بوده اند.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

زک کلارک این بار داستانی درباره کولین (با بازی ادیسون تیملین) را کارگردانی می کند که راهبه ای جوان است که با برگشتن برادرش (کیث پولسون) از جنگ عراق با چهره ای از شکل افتاده، به خانه بازمی گردد. والدینش (الی شیدی و پیتز هجز) اتاقش را همانطور که بوده

 

یعنی با دیوارهایی به رنگ سیاه و پوسترهایی از گروه های موسیقی گوتیک/متال حفظ کرده اند. «خواهر کوچک» (Little Sister) روز چهاردهم اکتبر روی پرده سینماها می رود.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

«هدف یک سگ» (A Dog’s Purpose) که بر اساس رمان پرفروشی از دبلیو بروس کمرون ساخته شده، داستان سگ فداکاری (با صداپیشگی جاش گد) را روایت می کند که روی زندگی های تمام انسان هایی که با آنها روبرو شده تأثیرگذار بوده است. لاس هالستروم این فیلم را کارگردانی کرده

 

که قرار است 27 ژانویه 2017 روی پرده سینماها برود و بازیگرانی مانند دنیس کوئید، پگی لیپتون، بریت رابرتسون، جان اورتیز، کی. جی. آپا، جولیت رایلنس و لوک کیربی در آن نقش آفرینی کرده اند.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

«بوکسور کارتن خواب» (Cardboard Boxer) فیلم بلندی است که اولین تجربه کارگردانی نیت لی محسوب می شود و هیدن چرچ در آن نقش ویلی را بازی کرده، مرد بی خانمانی که مجبورش می کنند برای پول با دیگران مبارزه کند. ترنس هاوارد، بوید هالبروک و میسی گری در نقش های مکمل این که روز شانزده سپتامبر اکران می شود ظاهر شده اند.

آشنایی با بهترین فیلم های سینمایی جهان در این هفته

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• کاراکتر Deathstroke شرور اصلی فیلم بتمنی خواهد بود که بن افلک قرار است بسازد و می گویند جو مانگانیلو قرار است نقش این شرور را بازی کند. (منبع: TheWrap)

 

• فیلم بعدی ریچارد لینکلیتر با عنوان «آخرین پرچم افراشته» (Last Flag Flying) نوعی دنباله برای کمدی هل اشبی خواهد بود که در سال 1973 تحت عنوان «آخرین جزئیات» (The Last Detail) با بازی جک نیکولسون، رندی کوئید، و اوتیس یانگ ساخته شد. این فیلم که اقتباسی از کتاب داریل پونیکسن است، بازیگرانی مانند استیو کارل، برایان کرنستون و لورنس فیشبرن خواهد داشت. (منبع: THR)

 

• هارمونی کورین در حال کار کردن روی اقتباسی از رمان الیسا ناتینگ به نام «تامپا» (Tampa) است. (منبع: The Playlist)

 

• جولی باون و کریس پارنل به ملیسا مک کارتی، مایا رودولف و جیلیان جیکوبز در کمدی «زندگی پارتی» (Life of the Party) پیوستند. (منبع: THR و Deadline)

 

• جیمز فرانکو، جک رینور، زوئی کراویتز و دنیس کوئید قرار است در فیلم مهیج علمی-تخیلی «کین» (Kin) اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند کارگردانان جاناتان و جاش بیکر بازی کنند. (منبع: Deadline)

 

• سباستین استن به دنیل کریگ، چنینگ تیتوم، هیلاری سوانک، کاترین هایگل، آدام درایور و سث مک فارلین در فیلم «لوگان لاکی» (Logan Lucky) ساخته استیون سودربرگ پیوست. (منبع: THR)

 

• کارن جیلان قرار است در کنار دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک و نیک جوناس در دنباله فیلم «جومانجی» (Jumanji) به کارگردانی جیک کسدان بازی کند. (منبع: Deadline)

 

• کیتلین دیور و هانا ماری آخرین ستاره هایی هستند که به درام شورش های دیترویت ساخته کاترین بیگلو پیوسته اند. (منبع: THR)

 

• هیدن کریستنسن قرار است در کنار بروس ویلیس در فیلم «اولین قتل» (First Kill) بازی کند که آخرین فیلم اکشن از کارگردانش استیون سی. میلر است. (منبع: THR)

 

• ناتالی دورمر به شان پن و مل گیبسون در فیلم «پروفسور و مرد دیوانه» (The Professor and the Madman) پیوست که فیلمی اقتباسی از کتاب پرفروش سایمون وینچستر درباره نحوه به وجود آمدن فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد است. (منبع: THR)

 

• جان فاورو با کاراکتر خود در فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) یعنی هپی لوگان به فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) بازمی گردد. (منبع: Variety)