پارس ناز پورتال

آغاز هنرنمایی امیر جعفری در شهرزاد 2

مجموعه : اخبار سینما
آغاز هنرنمایی امیر جعفری در شهرزاد 2

آغاز هنرنمایی امیر جعفری در شهرزاد 2 

امیر جعفری در سری دوم سریال شهرزاد و در قسمت هایي که این روزها روانه بازار میشود حضور خواهد داشت تا شاهد بازیگر دیگری در این سریال باشیم. قسمت سوم فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی، عرضه شد. قسمت سوم فصل اخیر «شهرزاد» از صبح دوشنبه «19 تیرماه» توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد عرضه شده هست.

 

امیر جعفری در نقش سروان آپرویز از این قسمت بازی اش آغاز می‌شود و رضا کیانیان هم از هنرمندان جدیدی هست که با نقش شاپور از قسمت سوم وارد قصه شهرزاد میشود.
این سریال برای مخاطبان در داخل کشور از طریق لوح فشرده و یا خرید اشتراک سایت lotusplay.ir برای تماشای آنلاین یا دانلود قانونی در دسترس هست.

 

 به گزارش پارس ناز همین طور علاقمندان خارج از کشور با عضویت در سایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com می توانند قسمت هاي اخیر را دیدن و به صورت قانونی تهیه کنند.

 

بر زمینه این گزارش، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی سروستانی، پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، هومن برق‌نورد، امیرحسین فتحی، رامین ناصرنصیر، نسیم ادبی، ناهید مسلمی، پاشا جمالی، نهال دشتی، معصومه بیگی، سام نوری، باحضور آتنه فقیه نصیری با هنرمندی رویا نونهالی، امیر جعفری و رضا کیانیان از جمله بازیگران سریال میباشند.