پارس ناز پورتال

آقایان جذاب از این کارها دوری می کنند

آقایان جذاب از این کارها دوری می کنند

آقایان جذاب از این کارها دوری می کنند 

جذاب بودن برای مردان می تواند بسیار لذت بخش باشد هم برای خودشان و هم برای همسر و شریک زندگیشان. یکی از بزرگترین چالش های زندگی مردان این است که چگونه در نظر دختران جذاب و خواستنی بیایند!! اگر شما هم از آن مردانی هستید که گمان می کنند بوی عرق نشان مردانگی

 

و فحش دادن نشان قدرتشان است، به شما توصیه می کنیم مواردی را که باعث می شود دخترها از شما فراری باشند، را به دقت مطالعه کنید. مردان جذاب از انجام دادن این کارها خودداری می کنند.

 

۱- عدم رعایت بهداشت و نظافت شخصی
اگر میخواهید برای همیشه تنها بمانید، اهمیت ندادن به ظاهر مطمئن ترین راه برای رسیدن به این هدف است. بوی نامطبوع بدن و دهان، صورت اصلاح نشده و لباس های قدیمی و چروک باعث می شوند دختران به راحتی از شما روی برگردانند.

 

۲- نداشتن جاه طلبی
زنان عاشق ماشین و بلندپروازی هستند، اگر شما هیچ کدام از این ها را ندارید، خیلی زود توسط آنان پشت سرگذاشته می شوید. مردان باید بدانند که اگر می خواهند دل دختری را بدست بیاورند باید بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند و برای زندگی و زیبائی هایش شوق داشته باشند.

 

۳- رعایت نکردن آداب صحیح غذا خوردن
هنگام غذا خوردن، زن ها دوست ندارند شما با دهان پر با آن ها صحبت کنید و یا بگونه ای غذا را ببلعید که انگار یک هفته غذا نخورده اید. هنگامی که به قرار شام با دختر مورد نظرتان می روید اصول اولیه غذا خوردن را به خاطر داشته باشید زیرا که وی این رفتارهای شما را بخاطر خواهد آورد.

 

۴-فقدان حس شوخ طبعی
برای بسیاری از زنان یکی از خصوصیات مرد ایده آل این است که بتواند آنها را بخنداند. هیچ دختری تمایل ندارد با مردی که آنقدر جدی است که نمی تواند به خودش بخندد، بماند. بنابراین اگر قصد دارید دختری را نگه دارید بهتر است که کمی شاد باشید و لبخند بزنید.

 

۵-بیش از اندازه راجع به ورزش وسواس داشته باشید.
بیشتر مردان عاشق ورزش هستند ولی نبایید تنها چیزی باشد که برایش زندگی می کنید زیرا که بیشتر دخترها آن اندازه که شما به ورزش علاقه دارید به آن علاقمند نیستند. ورزش خوب است اما ایده تماشای دائم ورزش و یا رفتن به ورزشگاه می تواند روی رابطه شما تأثیر منفی بگذارد.

 

۶- به کار بردن زیاد الفاظ ناشایست
اگر در صحبت کردن از الفظ رکیک و نامناسب استفاده می کنید باید به شما اخطار بدهیم که با این کار باعث دور کردن زنها از خود خواهید شد. به خاطر داشته باشید شاید وی بخواهد یک روز شما را به خانواده اش معرفی کند و این بسیار ناخوشایند خواهد بود اگر مادر وی چنین الفاظی را از زبان شما بشنود.

 

۷- بیش از اندازه تهاجمی بودن
اعصاب خود را تحت کنترل داشته باشید و با هر مردی که به شما نگاه چپ کرد وارد دعوا نشوید. یک دختر دوست دارد احساس کند که شما از وی مراقبت می کنید اما نمی خواهد ببیند که شما هر شب با یک نفر دعوا می کنید.

 

۸- وقت شناس نبودن
اگر شما به اندازه کافی به او اهمیت نمی دهید که وقت شناس باشید به زودی وی به این نتیجه خواهد رسید که شاید ارتباطتان را نیز به اندازه کافی جدی نمی گیرید.

 

۹-پوشیدن لباس هایی که باعث می شود شما عجیب و غریب به نظر بیائید.
یک دختر دوست دارد به شما افتخار کند و شما را به دوستانش معرفی نماید. بنابراین اگر شما با صندل جوراب می پوشید، شلوار گشاد به پا می کنید ، تیشرتی با طرح مرد عنکبوتی پوشیده اید و با بلوتوث تلفن خود با صدای بلند صحبت می کنید ، بهتر است در رفتار خود تجدید نظر نمائید.