پارس ناز پورتال

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

مجموعه : اخبار سینما
آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه 

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی اخیرا دچار یک رسوایی بزرگ شده است،وی بدلیل قاچاق زنان فاحشه در دادگاه گناهکار شناخته شده و روانه زندان گردید. قاچاق جنسی آلیسون مک بازیگر زن آمریکایی تازه ترین خبر جنجالی سینمای هالیوود است که به سرعت در رسانه ها پیچید و باعث آلیسون مک راهی زندان شود هرچند با حکم قاضی با قید وثیقه آزاد شد .

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن آمریکایی متهم شده است که در پوشش جذب افراد برای گروه‌هاي مشاوره آن‌ها را وارد بازار بهره‌کشی جنسی می‌کرده است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسآلیسون مک
او متهم به همکاری با گروهی است که رهبری آنرا کیث رینر به عهده دارد.این گروه مدعی است که برای موفقیت در زندگی به افراد مشاوره می دهد.رهبر گروه نیز در کشور مکزیک بازداشت شده است.آلیسون ماک متهم است که در اغفال زنان برای بهره‌کشی جنسی و سوءاستفاده با این گروه همکاری داشته است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسآلیسون مک بازیگر آمریکایی
او تمام اتهامات را رد کرده و با حکم قاضی به قید وثیقه آزاد شده است.دادستان ناحیه شرق نیویورک دراین باره گفته است:‌«آلیسون مک زنان رابه حلقه‌اي وارد می کرد که در ظاهر گروهی برای مشاوره به زنان بود اما در حقیقت ساخته ودر اختیار کیث رینر بود.»

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسآلیسون مک هنرپیشه آمریکایی
این بازیگر درصورت اثبات اتهام با مجازات ۱۵ سال زندان روبرو خواهد شد. آلیسون ماک بیش از همه ی برای بازی در سریال «اسمالویل»‌ شناخته شده است.

 

درباره فعالیت هاي غیرمجاز کیت رانیئر بیشتر بدانید
کیت رانیئر درسال ۲۰۰۳ ، مجموعه دومی رابا نام نکسیوم تاسیس کرد که هدف آن نظارت بر تشکیلات اول او بود.اواسط ماه فوریه گذشته دادستان عمومی شکایتی را علیه این تشکیلات تقدیم دادگاه فدرال در بروکلین کرد.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسقاچاق جنسی زنان توسط آلیسون مک

 

بر اساس سند دادستان، شرکت کنندگان در کارگاه‌هاي آموزشی ۵ روزه این تشکیلات باید تا ۵ هزار دلار می‌پرداختند ودر اغلب موارد متقاضیان برای پرداخت این رقم ناگزیر می شدند برای این تشکیلات کار کنند.نکسیوم موفق شده بود تا شعب متعددی را در شهر های مختلف ایالات متحده، کانادا، کشور مکزیک و آمریکای مرکزی تاسیس کند.

 

درسال ۲۰۱۵ او یک شبکه هرمی موازی با نکسیوم ایجاد کرد که «DOS» نام دارد. این شبکه شامل کارشناسان و بردگان بود شد. همه ی اعضاء شبکه زن بودند و شخص رانیئر عم در بالای هرم قرار داشت. یکی از ماموریت‌هاي برده برقراری رابطه جنسی با کیت رانیئر بوده است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک متهم به ایجاد و مدیریت شبکه مخفی برای جذب زنان بعنوان برده جنسی است و دادستان معتقد است که او در سطح اول هرم و تنها یک پله پائین‌تر از رانیئر قرار داشته است.آلیسون مک بیش از همه ی به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی آمریکایی « Smallville » شناخته شده بود.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر هالیوود

 

درباره بیوگرافی آلیسون مک بیشتر بدانید
آلیسون مک «به انگلیسی: Allison Mack» «متولد ۲۹ ژوئیه ۱۹۸۲» یک بازیگر آمریکایی، کارگردان و نویسنده است. بیشتر معروفیت او بخاطر بازی در نقش کلویی سالیوان در سریال اسمالویل است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

قاچاق جنسی آلیسون مک

او در شهر پریتتس از ایالت اشلسویگ-هولشتاین در کشور آلمان غربی از والدینی آمریکایی به نام‌هاي میندی و جاناتان مک متولد شد.پدرش یک خواننده اپرا بود.خانواده مک وقتی آلیسون دو ساله بود به ایالات امریکا بازگشتند.او یک برادر بزرگ تر به اسم شانون و یک خواهر کوچک تر به نام رابین دارد.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

قاچاق جنسی در کشور آمریکا به یکی از بزرگ‌ترین موضوعات روز بدل شده است. قاچاقچیان جنسی فعالیت گسترده‌اي را به‌ صورت زیرزمینی پیش میبرند و با تطمیع و سپس تهدید دختران جوان، نه تنها اساس خانواده‌ها را بهم ریخته که زندگی یک دختر جوان با ده‌ها آرزوی بزرگ را نابود می کنند. چیزی که مشخص است این است که سبک زندگی آمریکایی که رسانه‌هاي این کشور داعیه آن رابه گوش فلک رسانده‌اند

 

و افتخارش را تابلوی فخرفروشی کرده‌اند، نه تنها راه‌حلی پیش پا نمی‌نهد که خود به تقویت این فاجعه و غده بدخیم کمک می کند. گزارش جاری، در سایه پرداختن به دو مورد از قربانیان قاچاق جنسی در کشور آمریکا، به موضوع چگونگی تبدیل دختران جوان و نوجوان به کارگر جنسی می پردازد.

 

«الی اسنو» زنی است از روستای یورکای شهرستان «هامبولت کانتی» در شمال کالیفرنیا؛ زنی که قربانی قاچاق جنسی و چیزی که نام‌اش را «بازی» گذاشته‌اند است. او خسته و رنجور از رذالتی که اربابان و صاحبان این جنایت روحی به او تحمیل کرده‌اند، علم استقلال برداشته و می خواهد به «بازی» پایان دهد.

 

شبکه خبری CNN ایالات امریکا در گزارشی که از این زن تهیه کرده، آن گونه به جزییات قضیه پرداخته است. اسنو آن گونه آغاز می کند: خریداران، تنوع‌طلب هستند و خواهان محصولات جدید؛ قاچاقچیان جنسی هم دائما کارگران جنسی را جابه‌جا میکنند تا نهادهای قانونی نتوانند رد آن ها را بزنند. اسنو دختر روستایی یورکا، در 19 سالگی دوران کارگری جنسی خودرا آغاز کرد.

 

کسیکه این کارگر جنسی سابق از او به نام «یارو» یاد می کند، دلال و واسطه دختران و زنان جنسی بود. مردی که کاملا از نظر ذهنی به کارگران جنسی تلقین کرده بود که سرنوشت‌شان همین است. این مرد حتی با مادر و پدر اسنو هم دیدار داشته است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

چگونگی تبدیل دختران بی‌گناه به کارگر جنسی

نقطه آغاز مسیر فاحشگی و تبدیل شدن به کارگر جنسی، نشان کردن او در مسیر مدرسه و کار، ایجاد آشنایی و مشخص کردن یک قرار ملاقات است. «دلال جنسی» بر سر قرار جنسی حاضر میشود و با تطمیع و آغاز یک رابطه عاشقانه و ظاهراً پاک، او را وارد فاز و مرحله عشق می کند.

 

وقتی دختر علاقه‌مند شد، به تدریج او درگیر قضایا و آتوهایی میکند و با ارائه پیشنهاد فعالیت در زمینه ارائه خدمات جنسی، از او یک کارگر جنسی می‌سازد. اسنو، خودش اذعان می کند که یک روز به فریب مردی که به ظاهر عاشق او بوده، خانواده رابه مقصد «ساکرامنتو» ترک میکند. شب به خانه بازنمی‌گردد

 

و صبح وقتی در متل چشم خودرا باز می کند، دوست پسرش را مقابل دیدگان خود رویت میکند. مرد به اسنو می گوید: یالا بلند شو … باید کارت را شروع کنی». اسنو جواب می دهد: «من هم اکنون در تعطیلات به سر میبرم. منظورت چیست؟ چه کاری؟». مرد پاسخ می دهد: «از این ببعد تو هر انچه که من میخواهم هستی و حتی نام‌ات را هم به آنجل تغییر میدهم».

 

مردی که او را فریفته بود، حالا دیگر مشخص شده بود که دلال جنسی است. تمامی وسایل و زیور آلات و تلفن همراه الی اسنو را از او میگیرد و برایش توضیح میدهد که در واقع کیست و کارش با دختران جوان که فریبشان میدهد چیست. اسنو، تصمیم به فرار می گیرد اما مرد به او میگوید که اگر حرکتی بکند، خواهر 14 ساله‌اش را خواهد کشت.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

نمونه‌اي از کاتالوگ جنسی دختران نوجوان که در اختیار مشتریان سن‌بالا قرار می گیرد

 

دختر جوان و زیبا به یک فاحشه‌خانه انتقال داده میشود و 8 ماه از زندگی‌اش را در فاحشه‌خانه‌هاي کرانه سان فرانسیسکو می‌گذراند. چندین بار تصمیم به فرار می گیرد اما دلال جنسی مانع ازآن میشود. یک‌بار وقتی قصد فرار داشته، مرد جلویش را میگیرد و او در دفاع از خود دندان او را می‌شکاند.

 

سپس به داخل سرویس بهداشتی می‌گریزد. اما مرد، در را می‌شکاند و دختر ناتوان و ضعیف را زیر بار کتک می گیرد و بعد ازآن، طناب به دور گردن‌اش می‌اندازد و چندین با تا آستانه جان‌دادن و مردن او را پیش می برد تا دیگر از ترس این قضیه، جرات به فرار نداشته باشد. به تعداد زیادی از مویرگ‌ها گردن وی آسیب میرسد که هنوز هم او را می‌آزارد. نمایش تئاتری که اسنو نویسندگی آنرا بر اساس مشاهدات و تجربیات تلخ خود بر عهده داشته، اخیرا در شمال کالیفرنیا با واکنش‌هاي بسیار مثبتی از سوی مردم و مقامات محلی مواجه شده و حمایت‌هاي قابل توجهی رابه همراه داشته است.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

نمونه‌اي از تصویر مات‌شده‌يِ یک نوجوان که در کاتالوگ جنسی برای مشتریان تهیه شده است

 

تداوم «بازی»

سرانجام، اسنو به یاری یک دوست موفق به فرار از فاحشه‌خانه میشود. درسال 2014، او بر علیه دلال جنسی‌اش که «دیوید برنارد اندرسون» نام دارد در دادگاه شهادت میدهد. در همان زمان، اندرسون بعلت قاچاق جنسی یک دختر 16 ساله تحت بازداشت قرار داشت. در نهایت، مرد به غایت رذلی که در دنیای فاحشه‌ها

 

به «شاه دیوید» مشهور بود به تحمل 9 سال زندان محکوم می شود. اسنو تازه در خم و پیچ راهروهای دادگاه و پیگیری پرونده می‌فهمد که صدها مرد و زن نظیر اندرسون هستند که در کار قاچاق جنسی مشغول‌اند. او میگوید: «کاری که با من کردند، در فرهنگ خودشان «بازی» نام دارد. هیولای عظیمی که دنیای بهره‌گیری جنسی است.قاچاقچیان جنسی در ایالات امریکا برای خودشان دفتر و دستکی دارند. اما کارهایشان را زیرزمینی انجام می دهند.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

«دیوید اندرسون» قاچاقچی جنسی و عامل بدبختی اسنو و هزاران دختر دیگر

 

«کیلا بکسلی » بازپرس پرونده اسنو در دادستانی «هامبولت کانتی» است که موفق به دریافت عنوان بهترین بازپرس از سوی «انجمن مقابله با تجاوزات جنسی» شده است. خانم بکسلی معتقد است که قربانیان قاچاق جنسی را به هیچ عنوان نمی شود مقصر دانست. وی اخیرا به اسنو خاطرجمعی داده که در جنبش اینترنتی وی بر علیه قاچاق جنسی و آگاه ساختن جامعه او را حمایت کند.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

کیلا بکسلی وکیل مدافع پرونده‌هاي قاچاق و تجاوز جنسی

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکس

اسنو در جریان دادگاه بارها از قاضی پرونده پرسیده که آیا این سزای اعتماد او به یک مرد به نام عشق بوده؟ آیا یک زن نمی تواند در ایالات امریکا با خیال آسان زندگی کند و پا در خیابان بگذارد؟ آیا حق او 8 ماه تمام در فاحشه‌خانه زیستن و دوری از آغوش امن و گرم خانواده بوده است؟

 

درسال 2016 بود که اسنو برنامه مقابله با قاچاق جنسی موسوم به «بازی به پایان رسید» را بنیان نهاد. او در تماس خود با خانم بکسلی گفت که این برنامه را برای نجات دختران بی‌گناه از چنگال قاچاقچیان جنسی که ظاهراً پلیس را یارای متوقف ساختن آن ها نیست ایجاد کرده است و میـــخواهد که صدای دختران بی‌گناه آمریکایی که قربانی قاچاق جنسی در ایالات امریکا می‌شوندا، به گوش تمامی جهانیان برسد.

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسجنبش ضد قاچاق جنسی موسوم به «بازی به پایان رسید»

 

مبارزه در کارزار شیطان

اکنون یکی از مهمترین فعالیت‌هاي اسنو تحت حمایت دادستانی، این است که تبلیغات جنسی وب سایت‌هاي اشاعه فیلم‌ها و عکسهای مستجهن را شناسایی کرده ودر اختیار دادستانی قرار دهد. بدین ترتیب دلالان جنسی که پشت تبلیغات منتظر جذب دختران بی‌گناه هستند ردگیری و شناسایی و بازداشت میشوند.

 

اسنو به دنبال تتو «خالکوبی» روی دست کارگران جنسی است. دلالان جنسی طبق معمول بر روی دست، گردن، و سینه کارگران جنسی خالکوبی‌ها مدرن شبیه بارکد و اشکال دیگر می زنند که شبیه به یک تاج است تا بدینوسیله تحت بازرسی باشند. این تتوها طبق معمول یا با پول و جواهرات مرتبط است و یا شعارهایی با عناوین «وفادار به خانواده»، «وفادار به بازی»، «اجیر شده»، و «داراییِ دلال» را در خود دارند.

 

در ابداعی که دادستانی منطقه صورت داده، اسنو در کلاس‌هاي اعمال قانون شرکت کرده و تحت آموزش مستمر برای ارتباط گرفتن با مردم و آگاه ساختن خانواده و مدارس دخترانه قرار گرفته است. اسنو معتقد است که قویترین ابزار برای ریشه‌کن کردن قاچاقچیان جنسی، فرهنگ‌سازی و تبلیغات اصولی بر علیه آنان است.

 

آتلانتا قطب قاچاق جنسی کشور آمریکا

اما قصه به این جا ختم نمیشود. آتلانتا جهنمی دیگر برای قاچاق جنسی است.در گزارش دیگری که شبکه CNN تحت عنوان «برده‌داری نوین آمریکایی» به موضوع قاچاق جنسی در آن پرداخت، سخن از فریفتن دختران نوجوان و جوان در ایالت آتلانتا به میان می آید.

 

دختری سیاهپوست به نام «ساکرای» در 14 سالگی فریفته میشود و با فرار از مدرسه ناآگاهانه خودرا در اختیار قاچاقچیان جنسی قرار می دهد و اصطلاحا وارد «بازی» می شود. دختر نوجوان در مدرسه به شدت گرفتار نژادپرستی می شود و او رابه دلیل رنگ پوست و عینکی که می‌زده است، مدام سیاهپوست چهارچشم صدا میکردند.

 

مرگ انگیزه و افسردگی شدید ناشی از رفتار نژادپرستانه آمریکایی‌ها که هنوز هم به قوت در نقاط مختلف کشور آمریکا صورت میگیرد، موجب میشود تا ساکرای جایی بیرون از محیط مدرسه به دنبال جذب محبت بگردد و این نخستین ایستگاه آشنایی با فساد و بزهکاری اجتماعی است.

 

«دالیا رسین» فعال مدنی: چیزی که میبینیم این است که قاچاق نوجوانان تبدیل به جریان درآمدزا برای جرایم سازمان‌یافته گروه‌ها شده است. زمانی در فروش اسلحه و مواد مخدر پیشگام بودند و امروز در فروختن دختران نوجوان

 

اینجاست که سر و کله یکی از همکلاسی‌هاي فرصت‌طلب‌اش پیدا می شود و با دلداری‌اش سعی در نزدیک شدن به او می کند. ساکرای بی‌پناه به سبب یافتن پناهی امن، دوستی او رابا جان و دل می‌پذیرد و نادانسته دست در دست شیطانی پنهان می گذارد. یک روز، آن فرد او رابه آرایشگاهی میبرد و به چند مرد سن‌بالا معرفی می کند.

 

یکی از مردها به وی پیشنهاد دوستی میدهد و مدتی از حیث مالی و عاطفی او رابه شدت حمایت میکند. ساکرای 19 ساله، دل به آن شخص بظاهر مهربان می‌بندد و مورد سوءاستفاده جنسی وی قرار میگیرد.«آنیک ویتمور» روان شناس سرشناس آتلانتایی معتقد است که یکی از مهم ترین تکنیک‌هاي نفوذ در دل نوجوانان از سوی قاچاقچی‌هاي

 

جنسی که بازیگران خبره‌اي هم هستند این است که نقش یک مرد عاشق و پدر مهربان که حامی تمامی لحظات آنان است رابه شکلی عالی ایفا می کنند. وی در گفت‌وگو با CNN‌ اظهار داشت: «یکی از بارزترین ویژگی‌هاي مشترک این دختران که من پیوسته با انها سر و کله میزنم این است که از اعتماد بنفس بسیار پایینی برخوردارند.

 

دلالان جنسی انها قویا انها را در نظارت دارند و آن قدر از نظر روانی تحقیرشان کرده‌اند که هیچ عزت نفسی در آن ها دیده نمیشود. کافی است که یک مرد را در خیابان یا در مدرسه ببینند. رنگ از رخشان می‌پرد و دیوانه میشوند. به شدت آسیب‌پذیر هستند چرا که پیوسته به دنبال ترحم‌طلبی‌اند. در حق انها بدترین اجحاف و بدترین ستم شده است».

آلیسون مک بازیگر زن هالیوودی و قاچاق زنان فاحشه +عکسجنبش «روز آزادی من» در حمایت از دختران رهاشده از بند قاچاقچیان جنسی

 

ظاهراً دلال جنسی ساکرای، در ابتدای امر برخورد به نسبت محترمانه‌تری «!» با او در مقایسه با برخورد دلال اسنو -که در بالا به وی پرداختیم- داشته است. او از دختر جوان می خواهد که «لطف کند و با مقاربت با مردی دیگر، از نظر مالی به او کمک کند». دختر ساده جوان، که محبت هیچ کس را نداشت و عملا کسی تحویل‌اش نمی گرفت،

 

به تطمیع تنها کسیکه حرف از عشق با زده بود، کم‌کم تبدیل به یک فاحشه می شود و وقتی چشمان‌اش را باز می کند که متوجه میشود میزبان روزانه یک دو جین از مردان است. وقتی روان شناس از او می‌پرسد که «خب چرا به اینکار ادامه می‌دادی؟» پاسخ میدهد: هم از نظر روانی به من این را تلقین کرده بود که خاص‌ هستم

 

و هم راه فرار نداشتم و کاملا با اسلحه و ایجاد ترس و هراس نظارت‌ام می کرد. این در حالی است که لابی انجمن اسلحه‌سازان کشور آمریکا سال‌هاست که با پرداخت رشوه‌هاي سنگین و استفاده از لابی‌ها در کنگره و دستگاه سیاسی، اجازه تصویب طرحی مبنی بر جلوگیري از فروش سلاح در ایالات امریکا را نمی دهد.

 

طبق اعلام «مرکز ملی منابع قاچاق انسانی» ایالات امریکا، این شهر در طی سال 2016 رکورد 3500 مورد قاچاق جنسی رابه ثبت رسانید.طبق قانون فدرال، سوء استفاده از دختران زیر 18 سال، قاچاق جنسی و جرم محسوب میگردد. دلال جنسی ساکرای، او و یک دختر دیگر رابه آتلانتا آورد تا درآمد بیشتری کسب کند. طبق پژوهش سال 2014 موسسه Urban، عده اي از قاچاقچیان جنسی آتلانتا درآمدی بالغ بر 32 هزار دلار در هفته دارند.

 

صنعت غیرقانونی سکس در آتلانتا سالانه 290 میلیون دلار درآمد دارد / منبع: موسسه اوربان؛ لازم به ذکر است که رقم معرفی شده، رقم اعلامی از سوی یک منبع رسمی است و منابع غیر رسمی معتقدند که این رقم خیلی بیش از این است

 

گروهبان «توری کندی» کارشناس «دفتر رسیدگی به جرائم اینترنتی علیه کودکان» معتقد است که آتلانتا بدلیل دارا بودن هتل‌هاي شیک و مجالس مختلف جشن و میهمانی، محل مناسبی برای دلالان یا همان قاچاقچیان جنسی است. آن ها حتی به فرودگاه بزرگ و شلوغ آتلانتا هم رحم نمی کنند و دختران فلک‌زده وادار رابه مشتریان عرضه می کنند. وی در رابطه با قاچاق دختربچه‌ها نیز می گوید: عده اي از مشتریان، دختربچه می‌پسندند. مثلاً ساعت 3 سفارش میدهد و ساعت 5 آن دختربچه در اختیار اوست.

 

کندی و تیم‌اش عملیات بزرگی را برای یافتن سرنخ‌هاي قاچاق جنسی آتلانتا آغاز کرده‌اند و موفق به ردگیری برخی عاملان شده‌اند. اما وی به مشکلی بسیار ناراحت‌کننده اشاره می کند که مربوط به تمرد عده اي از دختران از همکاری با پلیس است. وی در مواردی از اصرار دختران به ماندن درکنار دلالشان تعجب کرده است.

 

شاید محرزترین علت وابستگی روانی یک کارگر جنسی به قاچاقچی‌اش را بتوان در شست و شوی مغزی وی و قطعا اعتیاد به مواد مخدر دانست. تعداد زیادی از کارگران جنسی، معتاد به مواد مخدر هستند ودر وضعیتی بسیار نامساعد به سر می برند.یکی از رسوم قاچاقچیان جنسی در آتلانتا این است که بر روی زانوی کارگر خود، تتو می کنند

 

تا نشانه مالکیت یک قاچاقچی بر او باشد. هم‌اکنون، فعالان مدنی و حقوق بشر که از سوی نهادها و منابع دولتی ایالات امریکا حمایت نمیشوند، به همت خود دست به فعالیت زده و نسبت به آگاه‌سازی مردم در قبال قاچاق جنسی تلاش می کنند. در کشور آمریکا، طبق معمول اگر یک مرد یک دختر جوان رابه هتلی در شهر دیگر دعوت کرد،

 

باید گمان برود که بزودی آن دختر را در فاحشه‌ها خانه‌ها و آغوش رذل هوسبازان ببینیم. خانواده‌هاي آمریکایی در تعداد زیادی از بخش‌ها آگاه نیستند ودر تعداد زیادی از مواقع هم بی‌توجه عمل می کنند. حال، فعالان مدنی به‌صورت خودجوش در تلاش‌اند تا این عارضه را رفع نمایند.

 

ابراز پشیمانی از سبک زندگی آمریکایی در سخن «لیزا ویلیامز» فعال مدنی: «باید پیش از این که بچه در رحم مادر شکل بگیرد به زنانمان بیاموزیم که زن بودن به چه معناست و چگونه باید از خودشان محافظت کنند و بخود ارزش قائل شوند

 

ساکرای که اکنون به همت کندی و نیروهایش از چنگ قاچاقچی‌اش رهایی یافته، از سوی موسسه Living Water مسئول آگاه‌سازی دختران جوان ایالت شده است. او می گوید: «هنوز هم گاهی اوقات در آینه نگاه می کنم و از تتوهایی که بر جسم‌ام نقش بسته خجالت می کشم و از انچه که به اجبار کردم حال‌ام به هم میخورد. اما وقتی فکر میکنم که اکنون چقدر آزاد و شبیه یک انسان‌ شده‌ام بخود می‌بالم. اکنون دیگر خودم را دوست دارم و امید به فرداهای روشن درمن جاریست.

 

از حقیقت نگذریم … هنوز «اسنوها» و «ساکرای‌»هاي بسیار زیادی در تار عنکبوت قاچاق جنسی در ایالات امریکا گرفتارند و فریادهای جانگداز کمک‌خواهی و دادخواهی‌شان در تاریکی شب‌ها در پشت دیواری که سیاستمداران آمریکایی و رسانه‌هایشان کشیده‌اند، به گوش مردمان نمیرسد.

 

حرف آخر

گزارش جاری، به خوبی سبک زندگی آمریکایی را نشان می دهد که نه تنها توانایی رفع عارضه‌اي بزرگ و فاجعه‌بار به نام «قاچاق جنسی» را ندارد که در خلق و تقویت آن نیز تاثیر گذار است. آن چیزی که به نام ارزش‌ها از سوی رسانه‌هاي آمریکایی پررنگ می شود، حول محور لیبرال دموکراسی و آرامش و امنیت مردم می گردد

 

و این در حالیست که انها به هیچ عنوان به بهره‌کشی از دختران میهن‌شان در خم و پیچ دالان‌هاي جنسی و خانه‌هاي فحشا و قربانی شدن و نابود گشتن انها و از هم پاشیدن بنیان یک خانواده اشاره‌اي نمیکنند و تنها در مواردی بسیار نادر هم چون گزارش CNN‌ می توان قصه‌اي واقعی را یافت که هم چون مشتی از خروار قاچاق جنسی در آمریکاست.