پارس ناز پورتال

هر 98 ثانیه در آمریکا به یک نفر تجاوز جنسی می شود

هر 98 ثانیه در آمریکا به یک نفر تجاوز جنسی می شود

هر 98 ثانیه در ایالات امریکا به یک نفر تجاوز جنسی می شود 

تجاوز جنسی در کشور آمریکا بیداد می کند طوری که تقریبا هر 100 ثانیه یک نفر کودک یا زنان و دختران مورد تجاوزهای جنسی قرار می‌گیرند.هر 98 ثانیه در دنیا یک نفر قربانی تجاوز جنسی میشود که هر هشت دقیقه یکی از انها کودک هست.روزنامه یو اس اي تودی در گزارشی نوشت هر 98 ثانیه یک نفر در ایالات امریکا مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد.

 

در این گزارش آمده هست بر زمینه گزارش شبکه ملی تجاوزهای جنسی هر هشت دقیقه هر قربانی که در ایالات امریکا مورد تجاوز قرار می گیرد یک کودک هست.یکی از این کودکان اونلیا پرکینگز از شهر پاناما بود. ناپدری‌اش با او اینکار را کرد. زمانی که اونلیا دو ساله بود پدرش شروع به سوء بهره گیری از او کرد. در سیزده سالگی او باردار شد و اکنون یک فرزند چهار ساله دارد.

 

او گفت شورای مبارزه با خشونت‌ هاي جنسی در فلوریدا که از پرکینگز حمایت می کند، در واقع دنیای اوست.پرکینگز گفت این شورا خانواده‌ام هست.او گفت فقط می خواهم مردم بدانند که این اتفاق هر روزه رخ میدهد و ما باید درمورد آن بدانیم تا بتوانیم به دیگر افراد از جمله خود ما کمک کنیم. ما در همه ي حال به حمایت احتیاج داریم.

 

آوریل، ماه آگاهی دادن درمورد تجاوز جنسی هست و قربانیان این اقدام همانند پرکینگز و فعالان روز چهارشنبه در فلوریدا تجمع کردند.گزارش‌هاي منتشر شده نشان میدهد در فلوریدا، از هر شش زن، یک نفر در مقطعی از زندگی‌اش مورد تجاوز قرار گرفته هست. و حدود 20 درصد از مردان خشونت جنسی غیر از تجاوز را تجربه کرده‌اند.

 

 به گزارش پارس ناز بر زمینه گزارش اداره تحلیل آمار فلوریدا در سال « 2015، 10732 مورد تجاوز جنسی » در شهر فلوریدا گزارش شد. در همان سال تنها در 4730 مورد دستگیر‌هایي صورت گرفت.مگ بالدوین مدیر اجرایی منزل پناه‌جویان گفت با وجود آن که افراد بسیاری تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند همه ي قربانیان احساس تنهایی میکنند.

 

شبکه ملی تجاوزهای جنسی گزارش داد زنان 18 تا 24 ساله که دانشجوی کالج میباشند سه برابر اکثر از دیگر زنان خشونتهاي جنسی را تجربه کرده‌اند.