پارس ناز پورتال

آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان (فقط افراد متاهل)

مجموعه : حذف شده است
آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان (فقط افراد متاهل)

آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان 

در رابطه جنسی تعداد زیادی از خانمها هستند که به مرحله ارضا شدن نمی‌رسند و مردان باید با استفاده از راهکارهایی همسرشان را ارضا کنند. ارضای شدید زنان یکی از سخت ترین کارها برای عده اي از خانمها است. اگر مردی هستید که می خواهید در رابطه جنسی همسرتان را ارضای شدید زنان کنید باید با آموزش تکنیک هاي ارضای شدید در زنان که در ادامه مطلب از سایت پارس ناز تهیه و جمع آوری شده است آشنا شوید.

 

یکی از بهترین روش هاي ارضای شدید زنان انجام رابطه جنسی در محیط ساکت و آرام است. قابل ذکر است که نخستین و مهم ترین مرحله در استفاده از این روش‌ها این است که به مردها فرصت دهید با نوع و مدل بدن شما آشنا شود. همه ی تکنیک هاي ارضای شدید زنان هنگامیکه به درستی انجام شوند، میتوانند فوق العاده جذاب باشند، اما به شرطی که شریک شما با بدن شما سازگار باشد. بهمین دلیل است که شما باید با او صحبت کنید

 

و از گفتن انچه واقعا بشما احساس رضایت می دهد خجالت نکشید. در غیر این صورت، او فقط با حدس و گمان پیش خواهد رفت و با تصور این که شما نیز از رابطه جنسی رضایت دارید بر روی ادامه رابطه تمرکز خواهد کرد که این به معنای این است که شما نه تنها ارضای شدید بلکه ارضای کامل را نیز تجربه نخواهید کرد در ادامه روش هاي ارضای شدید زنان بیان می شود.

آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان (فقط افراد متاهل)

ارضای شدید زنان با انتخاب مکان مناسب رابطه جنسی

اگر می خواهید یک ارضای شدید رابه همراه شریکتان تجربه کنید ایجاد محیطی که شما را دریک حالت عالی قرار دهد بسیار مهم است. برای ایجاد یک محیط ایده آل می توان موارد زیر را درنظر گرفت.

 

خاطرجمعی حاصل کنید که اتاق خواب شما مرتب و تمیز است.

تنظیم نور به شیوه‌اي که باعث اسانی شما شود. این امر می تواند شامل استفاده از شمع، استفاده از چراغ خواب برای بهرهگیری از شدت نور کم و یا حتی خاموش کردن چراغ‌ها بطور کامل باشد.روشن کردن یک شمع خوشبو، بخور دادن یا استفاده از یک عطر که شما را در خلق و خوی مناسب قرار می دهد.تمیز بودن و پوشیدن لباسی که شما را درنظر خود و شریکتان جذاب جلوه میدهد.

 

تکنیک هاي ارضای شدید زنان
یکی از تکنیک هاي ارضای شدید زنان افزایش انگیختگی و یا معاشقه قبل از شروع نزدیکی استفاده از انواع مختلف لمس می باشد. در ادامه میتوانید با انواع مختلف لمس و نوازش در نزدیکی آشنا شوید:

 

نخستین و ساده ترین روش برای ارضای شدید زنان ، تحریک کلیتوریس است. برای اینکار می توانید از شریکتان بخواهید با یک انگشت ناحیه کلیتوریس را مالش دهد. از شریکتان بخواهید کار رابه آرامی شروع کند و هرچه بر میزان تحریکتان افزایش یافت شدت و میزان فشار را بر روی ناحیه مورد نظر بیشتر کنید، در چنین حالتی و با استفاده از این پوزیشن ارضای شدید زنان به اسانی میتوانید به انزال برسید.

 

استفاده از انگشت‌ها برای مالش ناحیه کلیتوریس و اطراف لب‌ها یکیدیگر از تکنیک‌هاي افزایش انگیختگی قبل از نزدیکی می باشد. دراین روش می توانید با انگشتانتان به صورت رفت و برگشت یا حرکت دوار و ایجاد مالش تحریک ایجاد کنید. هر چیزی به تجربه و انتخاب روش بهتر جهت افزایش لذت بستگی دارد.

 

بهترین روش تحریک برای ارضای شدید زنان
روش‌هاي متعددی برای افزایش ارضای شدید زنان و تعداد ارضای کامل زنان حین نزدیکی وجوددارد. در ادامه می توانید با چند مورد از انواع این نوع تحریکات آشنا شوید. البته باید به خاطر سپرد که دراین تحریکات، مقدار فشاری که روی کلیتوریس اعمال می شود تقریباً همیشه مهمترین جنبه‌اي است

 

که هنگام تحریک موجب ارضای شدید زنان میشود. اگر شریک شما نمیتواند به اندازه کافی فشار اعمال کند، نمیتوانید احساسات زیادی تجربه کنید. جهت تحریک کلیتوریس حین نزدیکی میتوانید از شریکتان بخواهید تحریک ناحیه را بوسیله بدنش انجام دهد. برای انجام اینکار روش‌هاي مختلفی وجوددارد که در ادامه میخوانید.

 

ارضای شدید زنان با بالا و پایین کشیدن بدن روی کلیتوریس
با فرض این که شما در پوزیشن خوابیده روی کمر هستید، شریک شما به سادگی میتواند در حین جلو و عقب کردن آلت تناسلی خود در واژن شما، با فشار دادن ناحیه بالای آلت خود «استخوان ناحیه تناسلی» روی کلیتوریس شما و کشیدن به سمت بالا و پایین باعث تحریک برانگیختگی تان شود.

 

ارضای شدید زنان با کشیدن رفت و برگشت طرفی
این روش همانند روش قبل بوده با این تفاوت که شریکتان بجای استفاده از حرکت بالا و پایین، از حرکت رفت و برگشتی چپ و راست روی کلیتوریس تان استفاده میکند.

 

ارضای شدید زنان با حرکت دوار
تنوع دیگر دراین مورد استفاده از یک حرکت دایره‌اي بر روی کلیتوریس است. انجام اینکار باعث افزایش میل جنسی شما و ایجاد تحریک در تمام قسمت‌هاي واژن به علاوه کلیتوریس می شود.

 

ارضای شدید زنان با تحریک V شکل
این روش تحریک در پوزیشن هاي ارضای شدید زنان قابل انجام است که شما در بالا باشید. در حالی‌که شما بالای مرد خود هستید و او دراز کشیده است، شریک شما می تواند دست خودرا پایینتر از مرکز خط شکمش به حالت V شکل «مانند شکل» قرار داده، به گونه‌اي که دو انگشتش دریک سمت آلت و دو انگشت دیگرش سمت دیگر آلت قرار گیرد ودر همین حالت زمانی که شما با وزنتان به سمت بدن شریکتان فشار می‌آورید او به دستش به سمت بالا و روی ناحیه کلیتوریس و اطراف آن فشار آورد.

 

آموزش ارضای شدید و کامل زنان
هنگامیکه شما در پوزیشن‌هایي مانند داگی استایل و یا بالا قرار دارید کمترین میزان فشار بر روی کلیتوریس را تجربه خواهید کرد، در چنین شرایطی باید خودتان جهت تحریک ناحیه کلیتوریس و افزایش ارضای شدید زنان کمک نمایید. در این جا سه مورد از راه‌هایي که شما میتوانید بدین ترتیب لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید شرح می دهیم.

 

به کارگیری دست خودتان: دراین روش می توانید هم زمان با رابطه جنسی به لمس کلیتوریس بپردازید.به کارگیری دست شریکتان: دراین حالت نیز میتوانید با دادن اطلاعاتی در رابطه با میزان و چگونگی انجام آن از شریکتان بخواهید لمس را انجام دهد.

آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان (فقط افراد متاهل)

پوزیشن هاي ارضای شدید زنان

 

تعداد زیادی از پوزیشن‌هاي نزدیکی هستند که با به کارگیری آن‌ها میتوان بر میزان تحریک وارده بر ناحیه کلیتوریس افزود و بدین ترتیب ارضای شدید زنان تجربه خواهد شد. در ادامه با عده اي از این پوزیشن‌ها آشنا می شوید.

 

ارضای شدید با پوزیشن COITAL در زنان
دراین پوزیشن شما روی کمر دراز کشیده و شریکتان بشما نزدیک می شود، با این تفاوت که نفوذ آلت رابه صورت عمیق‌تر انجام داده و بدن خود رابه سمت جلو و عقب به صورت مکرر حرکت می دهد. انجام اینکار باعث میشود آلت تناسلی وی به سمت پایین حرکت کند و او با کلیتوریس شما تماس بیشتری برقرار کند.

 

ارضای شدید با پوزیشن Cowgirl در زنان
دراین حالت مرد روی کمر دراز کشیده و شما در بالا قرار میگیرید. دراین روش شما می توانید پس از قرار گیری روی آلت بدن خود رابه سمت جلو حرکت داده و با کمک گیری از دستهایتان وزن تان رابه سمت جلو منتقل کنید. دراین حالت کلیتوریس مقدار زیادی فشار و تحریک دریافت خواهد کرد.

 

ارضای شدید با پوزیشن THIGH TIDE در زنان
این روش شاید در نگاه اول چالش برانگیز باشد، اما با کمی تجربه می توانید لذت زیادی ازآن تجربه نمایید. دراین حالت شریکتان بر روی کمر دراز کشیده و شما پشت به او روی او قرار می گیرد، به طوری که صورت‌هاي هم دیگر را نبینید؛ سپس دراین حالت یکی از پا‌هاي وی را از زانو و بطرف شکم خود خم می کنید و آن را تا جاییکه برای تحریک ناحیه کلیتوریس لازم است به بدن خود نزدیک می کنید.

 

ارضای شدید با پوزیشن DRILL در زنان
دراین پوزیشن مجددا شما روی کمر دراز میکشید، با این تفاوت که پا‌هاي خودرا دور بدن شریکتان حلقه می کنید و به کمک آن بدن مرد رابه سمت جلو و خودتان نزدیکتر می کنید و کمک می کنید فشار بیشتری روی ناحیه کلیتوریس تجربه کنید.

 

توصیه: از آنجا که آناتومی هر فردی با فرد دیگر متفاوت میباشد، لازم است که روش‌هاي متعدد را آزمایش کنید تا بتوانید بهترین روشی که به بهترین شکل برای شما پاسخ گو است بیابید. همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شد به یاد داشته باشید در رابطه با چیزی که مورد رضایت شماست با شریکتان صحبت کنید تا بتوانید رابطه عاطفی صمیمی‌تر و ارضای شدید زنان و رضایت بیشتری از رابطه جنسی خود داشته باشید.

آموزش ارضای لذت بخش زنان برای مردان «فقط افراد متاهل»