پارس ناز پورتال

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

آموزش تخصصی عکاسی کودک

در این مطلب آتلیه کودک سروش آموزش می بینید چگونه توسط دوربین موبایل یا دوربین عکاسی از فرزند دلبندتان عکاسی کنید و تصاویر زیبایی را ثبت کنید. امیدوارم این آموزش تخصصی عکاسی کودک آتلیه سروش را دوست داشته باشید.

 

عکاسی چیدمان آتلیه کودک سروش

والدین علاقه زیادی دارند که کودکان خود عکس های زیبایی ثبت کنند تا خاطرات نوزادی و کودکی فرزندان خود را ماندگار کنند. در ادامه این مطلب زمان مناسب و همچنین بایدها و نبایدهای عکاسی از کودکان را بیان کرده ایم.

 

عکاسی در فضای باز

عکاسی از کودکان در فضای باز هنگامی که در حال بازیگوشی هستند بسیار زیبا و خاطره انگیز خواهند بود. کودکان گرمای خورشید را دوست دارند و در نتیجه آرام می مانند. استفاده از نور خورشید در منزل و استودیو عکاسی نیز می تواند جلوه های زیبایی در عکس شما خلق کند.

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

عکاسی در فضای باز آتلیه کودک سروش

 

عکاسی در منزل

در مواقعی که در داخل خانه هستید، بیکار نباشد و در زمان های مناسبی که نور کافی در داخل خانه شما وجود دارد عکاسی نمایید، سعی کنید کودک را در کنار پنجره قرار دهید که نور ملایم و خوبی داشته باشید، انتخاب جهت و میزان نور مناسب در زیبایی و شفافیت عکس تاثیر بسیاری دارد.

 

استفاده از وسایل رنگی استفاده از کلاه و شال گردن برای عکاسی از کودکان هیچ گاه قدیمی و کهنه نمی شود. اگر به آتلیه کودک مراجعه کردین بنابراین میتوانید از آتلیه درخواست کنید تا کلاه و شال و … رنگی در اختیار شما قرار دهند. شال گردن ها اصولا بافت زیبایی دارند و بعضی از کودکان دوست دارند آنها را همچون لقمه داخل چیزی بپیچانید.

 

اگر متوجه شدید کودک از اینکه او را داخل شال پیچیده اید ناراحت است و غر می زند، می توانید کودک را روی شال یا کلاه بخوابانید. به این ترتیب، می توانید عکس فوق العاده زیبایی از کودک بگیرید.سعی کنید هنگام عکاسی با حوصله و صبور باشید.

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

عکاسی در آتلیه کودک سروش

برای عکاسی کودک در آتلیه وسایلی که می توان در آتلیه عکاسی از آنها استفاده کرد، متفاوت است.به طور مثال، می توانید از بالشت های طرح و شکل دار، اسباب بازی یا عروسک در اطراف کودک خود استفاده کنید. یا او را داخل پارچه زیبایی قنداق کنید و روی صندلی های متحرک یا تاب قرار دهید این کارها به هیچ وجه برای کودک خطرناک نیست. وسایلی که در آتلیه کودک باید از آنها اجتناب، کرد هرگز از شیشه همچون بطری، کاسه و … در آتلیه کودکان استفاده نکنید.

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

آتلیه کودک سروش

 

ویرایش عکس کودک

اگر خیلی تمایل به این کار دارید با فتوشاپ دو تصویر را در کنار هم بگنجانید ولی کودک خود را در کنار یا داخل این وسایل خطرناک قرار ندهید. نخستین اصل عکاسی کودک، آسایش و امنیت اوست. وسایل جالب، عجیب و هنری در آتلیه کودک برای عکاسی از کودک در آتلیه می توانید از اسباب بازی های او یا مبلمان خاص خود استفاده کنید. به طور مثال، از وسایل ماهیگیری، لباس فرشته ها با همه تجهیزاتش، لباس یا وسایل آتش نشان ها و … کمک بگیرید.

 

عکاسی از چهره آرام کودک در خواب توصیه ما به والدین این است که در ۵ تا ۱۰ روز نخست تولد از نوزادان خود عکاسی کنند. در این زمان کودک بیشتر زمان خود را در خواب سپری می کند و بسیار شکل پذیر هستند. برای داشتن عکس های زیباتر می توانید از پتو و بالشت سفید استفاده کنید تا چهره کودک در خواب بسیار معصوم تر و آرام تر دیده شود. و با وسایل ساده در منزل فضاهای متفاوتی بسازید و از چیدمان و طراحی صحنه خلاقانه و ساده لذت ببرید.

آموزش تخصصی عکاسی کودک (بهترین آتلیه کودک)

عکاسی نوزاد در آتلیه کودک سروش

 

در وب سایت آتلیه کودک سروش برای عکاسی در منزل و فضای باز از فرزندان دلبندتان نکات آموزشی بیشتری را مطالعه بفرمایید.

 

آموزش تخصصی عکاسی کودک