پارس ناز پورتال

آموزش تهیه سرکه سیب در خانه

مجموعه : آموزش آشپزی
آموزش تهیه سرکه سیب در خانه

آموزش تهیه سرکه سیب در خانه 

در این پست آموزش تهیه سرکه سیب را داریم . سرکه سیب بسیار پرطرفدار است چون خواص بسیاری دارد و روی پوست تاثیرات بسیاری دارد . سرکه سیب غیر از همه ی ي خواصی که برای زیبایی و سلامت پوست و مو دارد، می تواند به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین علائم آلرژی را کم‌رنگ کند.

 

به گزارش هلث، اگر دچار آلرژی فصلی هستید، میتوانید با خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آبو یک قاشق غذاخوری عسل، بهتر نفس بکشید و از شر آبریزش بینی خلاص شوید.این معجون ضدآلرژی را می‌توانید تا سه بار در روز بنوشید. اما متخصصان معتقدند بهترین سرکه سیب نوع خانگی آن است.

 

اگر دل تان میخواهد با سیب‌هـای زرد زمستان سرکه سیب درست کنید، از این دستور تهیه پیروی کنید.

آموزش تهیه سرکه سیب در خانهمواد لازم برای سرکه سیب :

آموزش تهیه سرکه سیب در خانهطرز تهیه سرکه سیب :

سیب‌ها را خوب بشویید و هسته و دمش را بگیرید و به چهار قسمت برش بزنید.حالا سیب‌هـای برش خورده را درون دبه پلاستیکی بریزید و بگذارید حدود یک چهارم از سر دبه خالی بماند.حالا نان سنگک را روی سیب‌ها بگذارید. نان سنگک به تخمیر سیب‌ها کمک می‌کند.دبه را برای 4 تا 5 ماه در جای گرم بگذارید.

 

بعد از این مدت نان را از روی سیب‌ها بردارید و سیب‌هـای له شده را صاف کنید. بعد از 15 روز سرکه را مصرف کنید. توجه داشته باشید اگر می‌خواهید سرکه سیب زودتر عمل بیاید میتوانید سیب ها را قبل از ریختن درون دبه چرخ کنید تا به شکل پوره در بیاید.

آموزش تهیه سرکه سیب در خانه