پارس ناز پورتال

آموزش درست کردن بیسکویت زنجبیلی خانگی

آموزش درست کردن بیسکویت زنجبیلی خانگی

آموزش درست کردن بیسکویت زنجبیلی خانگی 

با بهره گیری از فر میتوان بیسکویت هاي بسیار لذیذ اي درست کرد, مثل بیسکویت زنجبیلی که لذیذ و محبوب هست. از خوردن این بیسکویت‌ ها که مزه و عطر زنجبیل در کنار دارچین و فلفل بهار رو دارن, لذت خواهید برد.

 

مواد لازم;
کره 1/2 پیمانه
شکر قهوه اي 3/۴ پیمانه
عسل 1/2 پیمانه
تخم مرغ 2 شماره بزرگ
آرد سه و یک چهارم پیمانه
پودر زنجبیل 1 قاشق غذاخوری
پودر دارچین 1/2 قاشق چای خوری
فلفل بهار 1/2 قاشق چای خوری
بیکینگ پودر 1/2 قاشق چای خوری
جوش شیرین 1/2 قاشق چای خوری
نمک 1/2 قاشق چای خوری

 

حاضر کردن مواد برای تهیه بیسکویت زنجبیلی;

1- گذشته از قالب زدن, خمیر رو باید دست کم 1 ساعت در فریزر بذارید. خمیر بعد از سرد شدن در فریزر هم کمی شل خواهد بود.

 

طرز تهیه;

کره «به دمای اتاق» رو با شکر قهوه‌اي و عسل بزنید تا کمرنگ و خامه‌اي بشن. تخم‌مرغ‌ها رو یکی یکی اضافه کنید و مفید هم بزنید.در کاسه‌اي دیگه, آرد رو با پودر زنجبیل, دارچین, فلفل بهار, بیکینگ پودر, جوش شیرین و نمک الک کنید. مواد خشک رو به ترکیب کره اضافه کنید و مواد رو مفید با هم ترکیب کنید.

 

خمیر رو نصف کنید, در کیسه پلاستیکی بپیچید و دست کم برای 1 ساعت در فریزیر بذارید.از گذشته فر رو با حرارت 1۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. در چند سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید.

 

روی سطح کار آردپاشی شده, نیمی از خمیر رو به قطر 3 میلی‌متر باز کنید. خمیر رو با قالب‌هاي طرح دلخواهتون, برش بزنید و با یک و نیم سانتی‌متر فاصله در سینی‌هاي فر حاضر شده بچینید. اینکار رو با نیمه دیگه خمیر هم تکرار کنید. می‌تونیدخمیرهای اضافی رو گرد کنید, در فریزر بذارید و مجدد بهره گیری کنید.

 

بیسکویت‌ها رو برای حدود 15 تا 18 دقیقه, تا از کناره‌ها طلایی بشن در فر بپزید. بذارید تا در سینی فر کمی خنک بشن و بعد اون‌ها رو بردارید.