پارس ناز پورتال

آموزش ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت تجاری اینستاگرام 

اینستاگرام اجازه ساخت پیج با موضوعات مختلف را به شما می دهد. از صفحه های شخصی گرفته تا تجاری یا بیزینس را می توانید در اینستاگرام ایجاد کنید. برای ساخت یک اکانت برای بیزینس مورد علاقه تان می توانید با طی چند مرحله ساده به مقصود برسید.اینستاگرام چندی وقتی است ویژگی دیگری به قابلیت هایش افزوده

 

که به وسیله آن کاربرانی که قصد بیزینس در این شبکه را دارند، اکانت بیزینسی بسازند و برند خود به دیگر کاربران نشان دهند. در ادامه روشی ساده برای ساخت اکانت بیزینسی به شما آموزش داده خواهد شد تا به راحتی برند خود را تبلیغ کنید.به پروفایلتان بروید و ابتدا در قسمت تنظیمات صفحه تان را اگر شخصی است به عمومی تبدیل کنید.

 

در مرحله دوم گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید، در ادامه اکانت شما برای دریافت اطلاعات به فیس بوک متصل خواهد شد و باید به آنها پاسخ دهید.

آموزش ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

طریقه ساخت اکانت اینستاگرام

 

گزینه log in را انتخاب کنید تا وارد حساب فیس بوک شوید، پس از ورود باید برند تجاری خود را با حساب کاربری اینستاگرام خود همگام کنید.

آموزش ساخت اکانت تجاری اینستاگرامساخت یک اکانت برای بیزینس در اینستاگرام

 

پس از آن اطلاعاتی مربوط به کارتان از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید.پس از انجام این مراحل اینستاگرام به شما خودآمد خواهد گفت و در قسمت تنظیمات بخش کانتکت گزینه جدیدی به نام بیزینس فعال می شود که آنالیز کننده فعالیت های شما است.نکته مهم برای انجام این کار داشتن یک اکانت فیس بوک است که مدیریت آن بر عهده خودتان باشد.