پارس ناز پورتال

آموزش ماساژ برای باریک نمودن صورت

آموزش ماساژ برای باریک نمودن صورت

آموزش ماساژ برای باریک نمودن صورت 

اگر می‌خواهید تا صورت شما باریک و بسیار جذاب به نظر برسد میتوانید از ماساژ دادن بهره گیری کنید که روی صورت بسیار تاثیرگذار هست.اگر قصد دارید صورت خود را باریک تر کنید باید از ماساژ لنفی بهره گیری کنید تا پف صورت شما که باعث شده صورتتان بزرگتر به نظر برسد کاهش یابد.

 

ماساژ لنفی فوری
تفاوت میان چهره مردم عادی و سلبریتی هاي جذاب در چیست؟ وقتی به تفاوت میان اندازه سر و صورت افراد دقت می‌کنیم، پیدا کردن صورت باریکی که می‌خواهیم شبیه آن شویم کار سختی هست.

 

چطور در خانه بدون بهره گیری از تجهیزات خاصی صورت خود را باریک تر کنیم؟
وقتی میخواهید صورت خود را باریک کنید نسبت به زمانی که میخواهید عضلات دست و پای خود را خوش فرم کنید، نیاز به ترفند هاي بیشتری دارید. اضافه بر بهره گیری از حرکات یوگای مخصوص صورت، خانم ها میتوانند از ماساژ هاي آرام بخش برای نرم کردن عضلات صورت و باریکتر کردن آن بهره گیری کنند.

 

در این جا درمورد فاکتورهایی که برای باریک تر کردن صورت می‌توان از آن بهره گیری کرد صحبت میکنیم و به شما یاد میدهیم چگونه در خانه با اندکی تلاش و با بهره گیری از ماساژ لنفی صورت خود را باریک تر کنید.

 

راز صورت باریک در دوران نوزادی شما نهفته هست
اگر میخواهید صورت خود را کوچکتر کنید بدانید که تنها نیستید. گذشته از این که بخواهید صورت خود را کوچک کنید باید بفهمید چه چیز باعث شده هست صورت کوچک شما بزرگتر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. برای پاسخ به این پرسش باید مشاهده نمایید وقتی نوزاد بودید چطور می خوابیدید.

 

وقتی نوزاد بودید به رو می خوابیدید یا به پشت؟
هر چه بدن شما رشد می‌کند عضلاتی که اطراف استخوان هاي صورت شما میباشند نیز بزرگتر می‌شوند. از همین جاست که حالت صورت شما تدریجی شکل میگیرد، فک شما شکل می‌گیرد و گونه هایتان برجسته تر می‌شود.تا حالا کسی به شما گفته وقتی نوزاد بودید چه شکلی می خوابیدید؟ اکثر ژاپنی ها، در دوران نوزادی صورت خود را به رو روی بازوی مادرشان می گذاشته اند، و همین باعث شده چهره این افراد ژاپنی شود!

 

اما در اروپا نوزادان به پشت می خوابیده اند و به همین دلیل چهره انها متفاوت از ژاپنی ها شده هست.میگویند که صورت اروپایی ها کشیده تر از صورت ژاپنی هاست و در عوض صورت ژاپنی ها پهن تر هست.تحقیقات نشان داده هست که شیوه خوابیدن شما و این که به پشت بخوابید یا به رو، بر روی چهره شما تاثیر گذار هست. نوزادان غربی را معمولا بعد از شیر دادن به پشت می خوابانند تا مبادا دچار خفگی شوند.

 

چرا صورت شما بزرگتر به نظر میرسد …
قسمت هایي که باعث میشوند صورت شما بزرگتر به نظر برسد، پیشانی، گونه ها، فک و چانه میباشند.صورت افرادی که فک مربعی شکل دارند بزرگتر از بقیه افراد به نظر می‌رسد چون فاصله دو طرف فک انها از هم اکثر هست؛ این ویژگی که اکثر در چهره مردان وجود دارد در چهره بعضی از خانم ها هم یافت میشود. هر چه سن فرد اکثر می‌شود این قسمت حالت پف کرده تری پیدا کرده و بزرگتر هم به نظر می‌رسد.

 

برای این که حالت پف کرده صورت خود را از بین ببرید باید جریان خون و لنف را در صورت خود بهتر کنید چرا که یکی از مهم ترین عوامل پف کردگی صورت میباشند. دقت به این مساله در افرادی که می‌خواهند صورت خود را کوچکتر کنند اهمیت زیادی دارد.اگر بدن خود را به خوبی ماساژ لنفی ندهید، سموم بدن به خوبی دفع نمیشوند و نمیتوانید به خوبی چربی سوزی کنید. اگر مراقب نباشید ممکن هست گره هاي لنفی متورم شوند و غبغب بیاورید.

 

ماساژ گره هاي لنفی جریان لنف را بهبود بخشیده و به چربی سوزی و دفع سموم بدن کمک می‌کند و باعث میشود پوست شما زیباتر به نظر برسد.

 

ماساژ لنفی برای باریک تر کردن صورت
یکی از دلایلی که صورت شما بزرگ و پف کرده به نظر میرسد، لنف ها میباشند. در این جا ماساژ هایي به شما یاد می‌دهیم که به جریان لنف کمک می‌کنند تا صورت شما باریک تر شده و صبح ها که از خواب بیدار می‌شوید چهره بهتری داشته باشید.

 

حرکت ۱: دست هایتان را پشت کمرتان بگذارید

دست چپ خود را پشت کمر ببرید. مچتان را روی باسن گذاشته و با دست راست آن را بگیرید و بکشید تا شانه هایتان به هم نزدیکتر شود و سینه تان را جلو دهید.دست راست خود را جلو آورده و شانه تان را در جلوی بدن بکشید. سر خود را کمی به جلو خم کرده و نفس تان را بیرون دهید و عضلات پشت گردن را بکشید و کمی در این حالت نگه دارید.

 

نفس را به درون سینه بکشید و سر خود را دوباره بالا بیاورید و این حرکت را در طرف دیگر بدن تکرار کنید. یعنی دست چپ را جلو بیاورید و شانه را در جلوی بدن بکشید. بعد عضلات پشت گردن را کشیده و کمی در این حالت نگه دارید.وقتی گردن خود را میکشید، با بهره گیری از انگشت اشاره، میانی و انگشت چهارم گره هاي لنفاوی که زیر گوش ها تا گردن و شانه ها میباشند

 

ماساژ دهید. دست راست خود را روی باسن بگذارید. با دست چپ بالای سینه و زیر گوش ها را ماساژ دهید و بعد در سمت دیگر تکرار کنید.

 

حرکت ۲: ماساژ گردن

دست خود را مشت کنید و روی گوش هایتان بگذارید و آرام به سمت شانه ها پایین بیاورید و گره هاي لنفی را ماساژ دهید تا لنف مفید جریان پیدا کند. این حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید و بعد به مرحله بعد بروید.انگشت اشاره و میانی را به وسط استخوان ترقوه برده و گره هاي لنفی را ماساژ دهید. این حرکت را ۵ مرتبه در هر طرف از شانه تکرار کنید.

 

 به گزارش پارس ناز همین ماساژ را با بهره گیری از انگشت شصت در زیر ترقوه انجام دهید و گره هاي لنفی آن را ماساژ دهید. ماساژ دادن را از وسط استخوان زیر یقه شروع کنید و پایین روید. این حرکت را ۵ مرتبه در هر طرف تکرار کنید.از استخوان روی سینه شروع به ماساژ دادن کنید و به سمت شانه و گردن بالا بیایید. این ماساژ را ۵ مرتبه در هر سمت بر روی گره هاي لنفی سینه و شانه و گردن انجام دهید.

 

نکته: برای همه ي ماساژ هاي لنفی میتوانید از روغن مخصوص ماساژ بهره گیری کنید تا حرکت شما نرم تر و راحت تر شود.