پارس ناز پورتال

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

مجموعه : حذف شده است
آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

آموزش نکات شب اول عروسي براي نو عروس ها

اميال جنسي يکي از قدرتمندترين غريزه هاي انسان است، بعد از ازدواج بخشي از زندگي که مربوط به مسائل جنسي زن و شوهرها ميشود يکي از مهم ترين قسمت هاي زندگي مشترک است. داشتن اطلاعات کافي و آماده بودن تازه عروس ها براي انجام شب زفاف با همسرشان و پاره شدن پرده بکارت واقعا لازم و ضروري است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

امروز مطالب مفيدي براي عروس خانم ها داريم. با توجه به بررسي هاي صورت گرفته لازم است زنان ضمن بدست آوردن اطلاعات جامع در خصوص دنياي جنسي مردان، روش هاي تحريک کردن و ارضا نمودن همسر خودرا هم بياموزند در همين راستا مطالعه مطالب ذيل توصيه مي‌شود.

 

راه رفتن

به گزارش پارس ناز، طريقه راه رفتن هيچ دو انساني با يک ديگر يکسان نيست، هر کسي همانند اثر انگشت منحصر به شخص داراي اصول راه رفتن منحصر به شخص ميباشد، اما راه رفتن هر شخص نشانه هايي را براي طرفين ارسال ميکند، همه ي ما مي‌دانيم در صورتي که شخصي به صسمت جلو خيز برداشته و تند تند راه مي رود و از بين جمعين با حرکات مانوري عبور ميکند، براي خيابان گردي بيرون نميرود بلکه کاري دارد که البته دير شده است و او عجله دارد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

در صورتي که خانمي ميـــخواهد همسر خودرا با اره رفتن در منزل تحريک کند اين راه رفتن با همه ي راه رفتن ها متفاوت است، الزاماً لازم نيست لخت باشيد تا شوهرتان تحريک شود، يک لباس نميه برهنه، اره رفتن آرام، انجام کارها بصور کاملا آرام « نه مصنوعي » يک لبخند زماني که به چشمانش نگاه مي‌کنيد و راه ميرويد کافيست تا ذهن شوهرتان فعاليت هاي خودرا آغاز کند.

 

شوهرتان بعد از رابطه جنسي زود مي خوابد

ما به شوهرتان خواهيم آموخت که زنان بعد از رابطه جنسي نياز به توجه و نوازش دارند، اما بشما مي گوئيم فعل و انفعلات شيميايي بدن مردان بعد از رابطه جنسي و ترشح دوپامين موجب خواب آلودگي انها و خستگي آن ها ميشود بد نيست بعد از رابطه جنسي با نوشيدني و يک ماساژ سراغ او برويد به شرطي که احساس خواب زياد نداشته باشد.

 

لحن صحبت کردن زنان

در صورتي که چه گفته ميشود مردان بيشتر با نگاه و ديداري تحريک و جذب ميشوند اما فراموش نکنيد مردان قوه تخيل قوي دارند، همه ي ما آدمها بر اساس روابط اجتماعي و برخوردهايي که در طول زندگي با افراد گوناگون داريم از هر صدا يک تصوير ذهني ايجاد مي‌کنيم اين تصوير سازي براي مردان به شدت زنان نمي باشد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

اما لحن صحبت کردن موجب مي‌شود مرد تصويري از طرف مقابل خود ايجاد کند. صداي زن براي مرد مي‌تواند محرک جنسي باشد، پس در فرآيند تحريک کردن همسر خود لحن و تن صداي خودرا تغيير دهيد به علاوه در رابطه جنسي با شوهرتان سکوت اختيار نکنيد، با صداهاي تحريک آميز وي را به کارهايي که از ان لذت ميبريد تشويق کنيد.

 

بوي عطر

در تبليغات عطرها ديده ايم که عنوان مي‌شود استفاده از اين عطر موجب جذب جنس مخالف مي‌شود، اما الزاماً در مورد همه ي يکسان نيست، هميشه از همسر خود در مورد بوي عطر خود سوال کنيد و به سليقه وي عطر خريداري کنيد، هميشه از يک نوع عطر استفاده کنيد، خصوصا قبل از رابطه جنسي به مقدر کم و ملايم استفاده کنيد.

 

لباس

بد نيست بدانيد يک زن برهنه تحريک پذيري کمتري نسبت به يک زن نيمه برهنه براي مردان به همراه دارد، بارها در مشاوره ها شاهد هستيم که خانم ها عنوان ميکنند لباسهاي خيلي باز بر تن مي‌کنند اما همسر انها تحريک نميشوند، لباس نقش مهمي در تحريک جنسي و جذب شوهر شما ايفا ميکند، لباسهاي باز براي هر اندامي موجب جذابيت مردان نميشود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

مرداني که اندام بلند براي انها مهم است، لباسهايي که شما را بلند نشان دهد با رنگ هاي تيره ميتواند موجب جذابيت شما براي شوهرتان بشود، در صورتي که همسر شما از آندسته از مرداني است که از پوست سفيد خوشش مي‌آيد، لباس تيره بر تن کنيد تا رنگ پوست شما بيشتر نمود کند، طبق معمول رنگ هاي سياه و قرمز براي مردان جذابيت جنسي بيشتري به همراه دارد در اين خصوص براي اطلاع از سليقه شوهرتان با او حرف بزنيد.

 

حرکت کنيد، فعال باشيد

خيلي از زنان متاسافانه موقع رابطه جنسي خودرا تنها درا ختيار همسرشان قرار مي‌دهند و هيچ فعاليتي انجام نمي‌دهد، طبيعي است که بعد از چند ماه شوهرتان نسبت بشما سرد شود، د طول رابطه جنسي مبتکر باشيد و رابطه را مديريت کنيد.

 

ناز کنيد

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

شوهرتان را سير کنيد ولي سيراب نکنيد، براي تحريک بيشتر بلافاصله شروع نکنيد، وقفه ايجاد کنيد، براي شوهرتان برقصيد، ناز کنيد.

 

لباسهايتان را خودتان در نياوريد

اين وظيفه شوهرتان است، مگر آنکه از قبل برنامه اي ديگر چيده باشيد و قصد داشته باشيد وي را تحريک کنيد.لباسهاي هسمرتان را شما از تن اش در آوريد.

 

هيجاني و با اشتياق رفتار کنيد

بعضي زنان بدليل عدم آمادگي قبلي يا دلايل ديگر، فقط تمايل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود، در صورتي که مشکلات زناشوئي و احساسي در زندگي شما وجوددارد حتماً آن را برطرف کنيد و با شوق و هيجان هم بستر شويد.

 

پيش قدم شويد و تنوع ايجاد کنيد

شبهاي تکراري، مکان تکراري، حرفهاي تکراري، حرکات تکراري، نکنه هميشه شوهرتان پيش قدم ميشود؟ نکنه فقط در رخت خواب رابطه داريد آنهم زماني که آغاز ازدواج تان است و فرزندين داريد؟ نکنه فقط شب ها؟ نکنه انقدر يک سري حرکت رو تکرار کرديد که قابل حدس شده؟ همش حرفهاي تکراري؟ شما خودتان پيش قدم شويد،در جاهاي گوناگون زمانهاي گوناگون تنوع ايجاد کنيد.

 

شخصيت مردان در رابطه جنسي

احتمالاً شوهر شما در اجتماع شخصي جنتلمن باشد، ولي الزاماً بدين معنا نيست که در رخت خواب هم يک جنتلمن باشد، مانع عملي کردن خيال پردازيهاي جنسي او نشويد و بگذاريد خودش را رها کند، شخصيت خيلي از مردان در رابطه جنسي بسيار متفاوت تر از رفتار روزانه آن ها مي‌باشد، احتمالاً از رفتارهايي خوششان بيايد که حتي شما خيالش را هم نميکرديد.

 

در صورتي که شوهر شما دچار اختلال جنسي است

در آغاز ازدواج و آغاز فعاليت جنسي، احتمالاً همسر شما در کمتر از 3 دقيقه دچار انزال شود، اين فرايند در آغاز دوره فعاليت جنسي غير طبيعي نمي باشد هر چه تعداد دفعات نزديکي بيشترو فواصل بين انجام آن کمتر باشد مدت زمان انزال شوهرتان افزايش مي‌يابد.

 

تظاهر به ارگاسم نکنيد

اون طور که فکر مي‌کرديد نبود؟ تحريک شديد ولي لذت نبرديد و ارگاسم را تجربه نکرديد؟ در صورتي که بتازگي فعاليت جنسي خودرا آغاز کرده باشيد غير طبيعي نيست شما به زمان نياز داريد مدت زمان پيشنوازي را بيشتر کنيد،

 

ما به شوهرتان در مطالب ديگر مي آموزيم که ابتندا زنان بايد ارگاسم شوند، تظاهر به ارگاسم ظلمي در حق خودتان و شوهرتان است چرا که مردان به مرور متوجه آن مي‌شوند و احساس ناتواني به انها دست مي‌دهد، ارگاسم نياز به تمرين دارد.

 

ممکن است از دخول لذت نبريد

در صورتي که با شوهرتان رابطه دخولي داشتيد اما از اين طريق به ارگاسم نرسيديد، تعجب نکنيد، نگران نباشيد اوضاع کاملا طبيعي است ?? درصد زنان از طريق کليتوريس «چوچوله» ارگاسم را تجربه مي‌کنند نه دخول.

 

استرس دشمن رابطه جنسي

اضطراب، ترس، استرس، از دشمنان جدي رابطه جنسي و تحريک پذيري مي باشند، شوهرتان شخصا صبح زود بايد بيدار شود و به سر کار برود؟ احتمالاً براي شما ساده باشد خب پا ميشه ميره سر کار ولي کيفيت رابطه جنسي براي زن و مرد مشروط به آمادگي ذهني مي‌باشد.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

دغدغه هاي کاري و روحي بر تحريک پذيري و ميل جنسي تاثير دارد احتمالاً وقتي ديگر مناسب باشد، ما به شوهر شما در اين خصوص خواهيم آموخت که رابطه جنسي صرفا دخول و انزال نيست و ميتوان در شرايطي با معاشقه هر چند کوتاه زنان را تا شبي ديگر آرامش داد.

 

موي سر

خداوند در آفرينش انسان تنوع ايجاد کرده است و از طرفي سليقه هاي گوناگون، مردي از مو هاي فر، مردي از مو هاي موج دار، مردي از موي سياه و مردي ديگر از موي بلوند، خيلي از زنان مو هاي خودرا بلوند کرده و متوجه ميشوند که نگاه هاي بيشتري به سمت انها کشيده ميشود، الزاماً اين نگاه‌ها نشانه اين نيست که شما جذاب هستيد. بلکه بدليل تفاوت رنگ موي سرتان با رنگ موي اقوام ايراني ديگران بشما خيره شده اند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

نکته مهم و کليدي براي اين‌که مردان جذب شما شوند نياز نيست صورت و بيني و لب و گونه و مو و رنگ مو و رنگ پوست و اندام خودتان را تغيير دهيد و يک خانم مصنوعي شويد اجازه ندهيد ديدگاه ابزاري بشما شود، بگذاريد شخصي که شما جزء سليقه هاي وي هستيد شما را همانگونه که هستيد برگزيند و شان خودرا نگه داريد.

 

اندامهاي بدن

بسته به تخيلات جنسي مردان متفاوت است، ولي خداوند زن را موجودي لطيف و با احساس آفريد، تمامي گلبرگهاي يک گل زيبا هستند، بدن زنان از انگشتان پا تا موي سر مي‌تواند جاذبه جنسي و محرک جنسي براي مردان باشد، اما در همه ي مردان يکسان نيست،شما بعنوان يک زن لازم است در اين خصوص با شوهرتان حرف بزنيد چرا که همانگونه که ذکر شد در همه ي مردان يکسان نبوده مثلا احتمالاً موي سر براي مردي محرک و براي مردي ديگر عادي باشد و….

 

بي حيا باشيد

براي رابطه جنسي و طول آن، بي حيا باشيد، خجالت نکشيد لذت ببريد و لذت رو به شوهرتان تقديم کنيد، بعضي زنان خيال ميکنند در صورتي که در اين خصوص آسان صحبت کنند و بي حيا باشند شوهرشان به گذشته وي شک ميکند، ما در دستورات ديني و احاديث امامان داريم که موقع آميزش و همبستري زن بايد لباس حيا را از تن خود در آورد و بعد ازآن مجددا بر تن کند، بنابر اين آسان باشيد و خودرا رها کنيد.

 

حرف بزنيد، داد بزنيد و صدا کنيد

در طول رابطه جنسي با صداي تان و با آه و ناله شوهرتان رابه سمت رفتارهايي که مي پسنديد راهنمايي کنيد از او بخواهيد چه کاري انجام دهد.

 

آشنايي با دنياي جنسي مردان

چيز پيچيده اي نيست؟ اتفاقا خيلي پيچيده است حتماً فکر مي‌کنيد و بر اين باوريد خودرا در اختيار شوهرتان قرار داده و خودش همه ي کارهاي لازم را انجام مي‌دهد! آن گونه نمي باشد. دنياي جنسي مردان بسيار گسترده و پيچيده است و براي خيلي از زنان غيرقابل حدس است، زنان به صورت ناخود آگاه تمايل بخود نمايي دارند. مردان هم به صورت ناخود آگاه جذب اين خودنمايي ها مي‌شوند و البته قوه تخيل مردان در اين لحظه فعال مي‌شود.

 

و در آخر هم: زنان در رابطه جنسي چطور آقايان را تحريک و داغ کنند؟

تحريک کردن مردان در رابطه جنسي هنري است که هر زني بايد آن را بلد باشد تا بتواند حسابي با همسرش عشق بازي کند و رابطه جنسي بسيار لذتبخشي داشته باشد. به ياد داشته باشيد که تنها لمس و خوردن آلت تناسلي مردان کافي نيست و همه ي تمرکز خودرا نبايد تنها روي آلت تناسلي وي بگذاريد. شايد اکثر زنان بر اين باورند که ارضا کردن و تحريک کردن مردان فقط مشروط به تمرکز رفتاري بر آلت تناسلي مردان است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

اين در حاليست که در فعاليت جنسي مردان آلت تناسلي به تنهايي موثر نيست بلکه مهم‌ترين نقش در فرآيند جنسي مردان را ذهن مردان ايفا ميکند ، ذهن مردان از پس از دوران بلوغ تا سنين ميان سالي چند صد هزار مرتبه درگير فکر کردن به رابطه جنسي و سبک هاي مختلف آن با زنان و دختران مختلف است ، اين يک حقيقت است حال کدام رفتار شما مي‌تواند بر اين ذهن تسلط يابد و لذت جنسي رابه وي تقديم کند ؟

 

پاسخ ساده است رفتاري که جزء اولويتهاي تخيلات جنسي مردان است ،اين مطلب از سايت پارس ناز مي‌باشد، گرچه مردان در طول عمر خود در ذهن شان حداقل قبل از ازدواج رابطه جنسي با زنان مختلف را تجسم ميکنند، اما در همه ي اين ذهنيت پردازي هاي جنسي از يک روش و الگو برخوردي خاص پيروي ميکنند.

 

البته در افراد مختلف متفاوت است ، مثال اگر مردي نسبت به عضو خاصي ازبدن زنان تحريک ميشود در همه ي تصوير سازي هاي ذهني تحريک از اين عضو نقش اصلي را ايفا ميکند و شما بعنوان يک زن بايد آن عضو را از ذهن شوهرتان استخراج کنيد ودر تحريک شوهرتان ، انرا به کار بگيريد. همچنين ممکن است عضو خاصي ملاک نبايد اما رفتار خاصي مدنظر باشد که شما بايد آن رفتار را کشف کنيد

 

ذهنيت جنسي که در همه مردها تقريبا مشترک است

خيلي ساده و بي پروا ودر يک کلام ، خانم عزيز در رابطه جنسي با شوهرتان بي حيا باشيد ، شما بعنوان يک زن وظيفه داريد ضمن لذت بردن از همبستري با شوهرتان ، اورا نيز از لذت جنسي بهره مند کنيد ، پس جلوي خودتان را نگيريد و روياهاي جنسيتان را در مقابل همسرتان مبحوس نکنيد هر چه رفتار شما بي حيا تر و شهواني تر باشد شوهر شما بيشتر تحريک مي‌شود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

برخي زنان نگران آن هستند که اگر چنين برخوردي داشته باشند ، شوهر آن ها به گذشته وي مشکوک ميشود، با اين ذهنيت منفي خودتان و شوهرتان را از لذت جنسي محروم نکنيد فراموش نکنيد در دين اسلام نيز در اين خصوص توصيه شده است که زنان در همبستري با شوهرشان بي حيا باشند

 

واژه ها و صداهاي محرک جنسي براي مردها

هيچ مردي از اين‌که همسر وي در همبستري با واژه هاي لطفا، ازت ميخوام، نخير، بله، نميدونم، دوست ندارم، بسه، نميخوام و… استفاده کند لذت نمي برد ، بر عکس صداهايي محرک که همه ي زنان به آن آشنايي دارند و من نمي‌توانم در اين جا مطرح کنم شوهر شما را برانگيخته تر ميکند نظير آه و ناله و… ضمن اين‌که بدترين سوالي که مي توانيد ازهمسرتان بپرسيد اينست که چقدر مونده ؟ فراموش نکنيد در حين رابطه جنسي از شوهرتان نبايد سوال بپرسيد،

 

در فرآيند رابطه جنسي سوالاتي که شما مطرح ميکنيد ميتواند ذهن مرد را منحرف و باعث شود مردان از حالت تحريک خارج شوند ، بدترين قسمت اينست که به محض خروج مردان از حالت تحريک آلت تناسلي انها از حالت نعوظ خارج شده و بازگشت به مرحله تحريک مجدد نيازمند زمان است ، اين زمان بستگي به سن و سال شوهر شما ممکنه از چند دقيقه تا چند ساعت يا حتي چند روز زمان نياز داشته باشد

 

زناني که نه صدا ميکنند نه حرکت

صدا، نور، دوربين، حرکت ، حتماً در پشت صحنه هاي فيلمهاي تلويزيوني ديده ايد ، براي اين‌که يک فيلم ساخته شود همگه تجهيزات و اعضا بايد به‌ صورت هماهنگ و فعال عمل کنند ، در رابطه جنسي هم صدا،نور،حرکت بسيار مهم است ، زنان در رابطه جنسي نبايد بي حرکت باشند و همانند يک تيکه گوشت بدن خودرا در اختيار همسرشان قرار دهند، برخي زنان بر اين باورند همينکه خودرا در اختيار همسرشان قرار ميدهند به وظيفه خود در قبال نياز جنسي شوهرشان عمل کرده اند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

اين در حاليست بايد در رابطه جنسي فعال باشيد و حرکت کنيد ، حتي گايه وقتها بهتر است رابطه جنسي را شما مديريت کنيد و همسرتان را غافلگير ، هر چه صداهاي ترغيب کننده شما بلندتر باشد شوهر شما بيشت تحريک ميشود و لذت بيشتري مي‌برد، شما بايد با صداي خوتان شوهرتان را در رابطه جنسي هدايت کنيد که از کدام رفتار وي لذت بيشتري ميبريد

 

رفتارهاي خاص جنسي

براي بيش از ?? درصد از مردان رابطه جنسي دهاني يک انتظار مهم تلقي ميشود، مردها اين رفتار همسرشان را نوعي فداکاري تلقي ميکنند اين در حاليست که براي عده اي از زنان پذيرفتن و انجام آن دشوار است حتي برخي آن را چندش اور مي‌دانند

 

مردان نسبت به لذت جنسي زنان بي تفاوت نيستند

با گسترش تکنولوژي هاي ارتباطي و اطلاع رساني و دسترسي راحتر به منابع آموزشي امروزه کمتر مرديست که نداند بايد به نياز جنسي همسر خود اهميت دهد ، مردان از اين‌که نتوانند نياز جنسي همسرشان را برآورده کنند احساس ضعف بيشتري نسبت به زنان ميکنند ، چرا که برخي مردان نياز جنسي زنان رابا نياز جنسي مردان قياس ميکنند و بر اين باورند که فرآيند جنسي زنان هم چون مردان است.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

شايد انها بروي خودشان نياورند اما در خلوت خود از اين‌که نميتوانند نياز جنسي همسرشان را تامين کنند. احساس ضعف و نارضايتي دارند و اعتماد به نفس خودرا از دست ميدهند، اگر براي شما بعنوان يک زن از دست رفتن حالت نعوظ آلت تناسلي شوهرتان عادي شده باشد ، شک نکنيد براي شوهرتان اين يک حادثه بزرگ است ، هيچ مردي نيست که از لذت نبردن همسر خود لذت ببرد !

 

مردها به تنهايي نميتوانند در اين مسير به هدف دستيابند ، چون انها تصور ميکنند چرخه جنسي زنان ومردان يکسان است و اين شما هستيد که بايد با هدايت کردن همسرتان آن ها را متوجه رفتارهايي که شما از ان لذت ميبريد کنيد ، اکثر مردها در دوران مجردي حداقل يکي دو تا فيلم پورنو تماشا کرده اند ، در فيلمهاي پورنو عشق و احساسات و عواطف جايگاهي ندارد در نتيجه مرداني که رابطه جنسي را تنها در تامين غريزه جنسي مي دانند، نمي اموزند که زنان چه نيازهايي دارند.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

در نتيجه مردان به معاشقه اهميت کمتري ميدهند ، اکثر مردان معتقدند رابطه جنسي بايد حتماً به دخول منجر شود ، اکثر مردها پس از رابطه جنسي بلافاصله مي‌خوابند که البته علت آن ترشح هورمون دوپامين بعد از ارگاسم در آنهاست، شما بعنوان يک زن بايد به شوهرتان نشان دهيد که غير از دخول پيش نوازي و معاشقه براي شما لذت بخش است.

 

نقش لباس و آرايش

متاسفانه هستند زناني که در بيرون از منزل آرايش و پوشش محرکي دارند اما در خانه با سرو وضع نا مناسب ، به علت ترشحات بدن زنان لازم است زنان لباسهاي زير خودرا حتي روزانه تعويض کنند ، نيازي نيست الزاماً آرايشي خاص داشته باشيد اما رعايت نکات بهداشتي و مرتب بودن و زيبا کردن در تحريک جنسي همسرتان قطعا بي تاثير نخواهد بود.

آموزش نکات شب اول عروسی برای نو عروس ها (دانستنی های مهم)

چه لباسي چه رنگي، اين‌که از نظر شما چه پوششي تحريک آميز ميتواند باشد دليل بر آن نيست که با نظر همسرتان نيز همخواني داشته باشد، چرا که ممکن است همسر شما از نوع پوشش ديگري يا از لباس ديگري تحريک شود اما اگر بخواهيم يک تقلب بشما برسانيم، بدن برهنه و برهنه زنان تحريک جنسي کمتري به همراه دارد تا زماني که لباسي بر تن ميکنيد که بر جستگي هاي بدن تان را براي شوهرتان نمايان مي‌کند.