پارس ناز پورتال

آنا نعمتی در کمپین عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد

آنا نعمتی در کمپین عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد

آنا نعمتی در کمپین عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد 

طی کمپینی که اخیرا در میان بازیگران زن به راه افتاده است , بازیگران اقدام به انتشار عکس بدون آرایش چهره خود می کنند . آنا نعمتی بازیگر 39 ساله با انتشار عکسی از چهره بدون آرایش خود صفحه شخصی اش را بروز کرد.

 

بازیگران دیگری از جمله حمیرا ریاضی , همسر علی اوسیوند و ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد در سریال مجبوب شهرزاد , مهناز افشار , نیکی کریمی , بهنوش بختیاری و بسیاری دیگر از بازیگران در این کمپین اقدام به انتشار عکس بدون آرایش چهره خود نموده اند که با استقبال بالای مخاطبان در صفحه های مجازی همراه بوده است .

 

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

 

وی تا قبل از پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی» نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد و با بازی در فیلم پارک وی توانست محبوبیت بسیار زیادی برای خود ایجاد کند و به ستاره تبدیل گردد .

 

عکس آنا نعمتی بدون آرایش

آنا نعمتی عکس بدون آرایش خود را منتشر کرده است.این بازیگر 39 ساله کشورمان به تازگی عکسی از چهره بدون آرایش خود را به همراه متن زیر در صفحه شخصی اش قرار داده است.این عکس با استقبال طرفداران آنا نعمتی همراه شده و در کامنت های مختلف از زیبایی او تعریف کرده اند!

 

*****

گاهــے لحظه های سكوت
پُر هیاهو ترین دقایق زندگــے هستند
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم
ولــے نمی توانیم

 

عکس بدون آرایش آنا نعمتی 

آنا نعمتی در کمپین عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد