پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی و نگاه مادرانه مثال زدنی به فرزندانش

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی و نگاه مادرانه مثال زدنی به فرزندانش

آنجلینا جولی و نگاه مادرانه مثال زدنی به فرزندانش 

آنجلینا جولی ستاره نام آشنای هالیوودی که اکنون 6 فرزند دارد،توانست تا نگاه مادرانه واقعی را حتی در نقش نامادری به تمام جهان نشان دهد. شنیدن واژه «نامادری» گوش بسیاری از ما را تیز می‌کند، چون همه ما پس‌زمینه ذهنی بدی نسبت به نامادری داریم و شاید ناخودآگاه، ذهن همه ما به سمت داستان سیندرلا و داستان‌های مشهورِ مشابه آن که نامادری‌ها بسیار بدجنس و نامهربان هستند کشیده ‌شود.

 

اما خوشبختانه به لطف رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مختلف، در این سال‌ها ماجرا‌هایی را از فداکاری و عشق بسیاری از نامادری‌ها دیده و شنیده‌ایم که رفته رفته دارند این پس‌زمینه منفی را کنار می‌زنند.

 

آشنایی فرزند با اصالت و ریشه‌ها
آنجلینا جولی می‌تواند یکی از بهترین مثال‌ها برای یک مادر‌خوانده خوب باشد. چون برای آشنایی بیشترِ بزرگترین پسر خوانده‌اش «مَدوکس» با فرهنگ بومی کشور خود، فیلمی درباره تاریخ این کشور ساخته است.نام فیلمِ جدید آنجلینا جولی، «آنها اول پدرم را کشتند» نام است و داستان نسل‌کشیِ خُمرهای سرخ را در کامبوج از نگاه یک کودک روایت می‌کند.

 

خُمر‌های سرخ 4 سال بر کامبوج حکومت کردند و در این مدت حدود دو میلیون نفر از جمعیت کامبوج را کشتند. این جمعیت به دست خُمرهای سرخ به قتل رسیدند یا از گرسنگی و بیگاری جان باختند بازیگران محلی در این فیلم بازی می‌کنند که به زبان محلی هم ساخته شده است. پادشاه و مردم کامبوج تا جایی که می‌توانستند برای تولید این پروژه به این بازیگر کمک کردند. چون این فیلم روایتگر تاریخ کشور‌شان است.

 

جولی می‌گوید: هدفش از ساختن این فیلم را آشنایی بیشتر پسرش با ریشه‌هایش بیان می‌کند و می‌گوید: می‌خواستم حوادثی که برای والدین اصلی پسرم اتفاق افتاده را تجربه کنم. دلم می‌خواست در این فیلم نه فقط جنگ بلکه عشق، خانواده و زیبایی این کشور را به تصویر بکشم. می‌خواستم فرزندم،‌زادگاهش و کشورش را بهتر بشناسم. پسرم از من خواست که این فیلم را بسازم و در همه مراحل این کار مرا همراهی می‌کرد.

 

این‌روز‌ها آنجلینا جولی به همراه همه فرزندانش برای نمایش فیلم « اول پدرم را کشتند»، به کامبوج سفر کرده‌اند. این بازیگر امیدوار است فیلمی که ساخته، جوانان کامبوجی را نسبت به تاریخ شان بیشتر آگاه کند. فیلمِ « اول پدرم را کشتند»، سال آینده اکران می‌شود.

 

جولی در سال 2001 زمانی که برای بازی در فیلم «لارا کرافت: مهاجم مقبره» به کامبوج سفر کرده بود با این کشور آشنا شد. این آشنایی باعث شد مَدوکس، بزرگترین پسرش را از کامبوج به فرزندی قبول کند.

 

عکس آنجلینا جولی و فرزندانش

آنجلینا جولی و نگاه مادرانه مثال زدنی به فرزندانش

نامادری بدجنسِ دنیایِ دیزنی مهربان می‌شود!
جالب اینکه جولی در سال 2014 در فیلم شیطان «Maleficent»، نقشِ «پلید»، یک جادوگر بدجنس را بازی می‌کرد که فرزند‌خوانده‌اش را جادو می‌کند اما پس از اتفاقاتی، در نهایت از او دفاع کرده و جانش را نجات می‌دهد. این فیلم نگاهی تازه به داستان زیبای خفته بود و برای این ساخته شد که نگاه مردم را نسبت به نامادری تغییر دهد.

 

در این فیلم، جادوگرِ بدجنسِ داستانِ زیبای خفته به یک پَری به نام مَلفیسِنت (Maleficent) تبدیل شده که نقشش را آنجلینا جولی بازی می‌کند. از طرف دیگر، شاه که در داستان اصلی انسانی خوب است، در این فیلم آدمِ فرصت‌طلبی و طمع‌کاری است که بال‌های مَلفیسِنت را می‌کَنَد و به پادشاهی می‌رسد و برای از بین بردن این پَری همه کار انجام می‌دهد.

 

 به گزارش پارس ناز در پایان هم عشق شاهزاده به زیبای خفته او را بیدار نمی‌کند،‌بلکه مَلفیسِنت با بوسه مادرانه‌ای که بر پیشانی زیبای خفته می‌زند، او را بیدار می‌کند و باعث می‌شود نفرینی که خود به این دختر خوانده، برداشته شود.

آنجلینا جولی و نگاه مادرانه مثال زدنی به فرزندانش

مورد عجیب آنجلینا جولی!
تا مدت‌ها بسیاری از مردم جهان آنجلینا جولی را تنها به واسطه زیبایی چهره و فیلم‌هایش می‌شناختند. شهرت او در سال 2006 و پس از انتخاب آنجلینا به عنوان زیبا‌ترین زن زنده جهان، بیشتر از پیش شد و چهره‌اش به نوعی معیار برای مقایسه زیبایی چهره‌زنان تبدیل گشت. به همین دلیل وقتی در سال 2002 اولین بچه‌اش «مَدوکس» را که تنها 7 ماه داشت از کشور کامبوج به فرزندخواندگی قبول کرد،

 

بسیاری از مردم این حرکت او را ناشی از جلب توجه دانستند و شک داشتند او بتواند مادر خوبی برای این کودک باشد. اما پس از گذشت 15 سال از فرزندخواندگی مَدوکس، پذیرش زاهارا از اتیوپی و پَکس از ویتنام به فرزندخواندگی و داشتن 3 فرزند تَنی، جولی ثابت کرد که به جز زیبایی ظاهری، توانایی بالایی در مدیریت خانواده و به‌ویژه ارتباط با فرزندانش دارد. حتی دلیل اصلی جدایی او از برَد پیت این بود که برَد نتوانسته بود پدر خوبی برای بچه‌هایش باشد.

 

مطالب مرتبط :

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

خوش گذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در کامبوج

رابطه جدید عاشقانه آنجلینا جولی و جرد لیتو

آنجلینا جولی و براد پیت دوباره همه را شوکه کردند + عکس

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

عکس های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و برادپیت بهمراه فرزندانشان در حال خرید+عکس

آنجلینا جولی و محصولات آرایشی محبوب او +عکس

عکس های دوران اعتیاد آنجلینا جولی در 15 سال قبل