پارس ناز پورتال

اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهان

اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهان

اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهان

امان از این ماشین های شاسی بلند که لذت خواستن و رانندگی کردن را بعد از دیدن به آدم القا می کنند.بهترین شاسی بلندهای جهان را بشناسیم. ممکن است لوکس بودن را بهترین عملکرد، راحتی بی همتا و یا فقط جذابترین برند تعریف میکنید، اما خودرو شاسی بلند شما میتواند تمامی این گزینه ها را داشته باشد.

 

در اینجا 10 مورد از برجسته ترین خودروهای شاسی بلند را به شما پیشنهاد میکنیم که ترکیبی مختلف از هر کدام از گزینه ها، با قیمتهای متفاوت است.

 

لکسوس RX 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهاناین خودرو در سال 2016، با سبکی شجاعانه تر از همیشه، دوباره طراحی شد. RX نرم و راحت ما جایزه بهترین خرید شاسی بلند لوکس را، با کمک ضریب اطمینان اثبات شده اش و با ارزش عالی فروش مجدد، در سال 2016 به خود اختصاص داد.

 

مرسدس بنز GLC 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهاناین شاسی بلند قبلا با نام GLK مشهور بود که در سال 2016 نام جدیدی برای آن انتخاب شد. آخرین اطلاعات منتشر شده از شاسی بلند کوچک مرسدس، هیئت تحریریه سایت KBB.com را تحت تاثیر قرار داد. چرا که دارای امکانات بسیار زیادی است که در همتای سدان آن، مرسدس بنز کلاس C لوکسترین خودروی سال 2016، میتوان یافت.

 

جگوار F-Pace 2017
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهاناز بررسیهای اولیه ما در مورد اولین شاسی بلند جگوار: “F-Pace جدید یک مدعی لوکس شایسته است که در برابر مدافعان شاسی بلندهای جمع و جور مانند آئودی Q5، بیامدبلیو X3 و مرسدس بنز GLC قرار میگیرد و حتی شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه ای آن با این قیمت، شما را وادار میکند حتی برای انتخاب میان آن و پورش ماکان هم دوباره فکر کنید.”

 

مرسدس بنز GLE Coupe 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهانتمامی GLE Coupe های جدید دنباله رو مسیری هستند که توسط بی ام دبلیو X6 هموار شد؛ خودروهایی که سایز یک شاسی بلند را با مشخصات کوپه درهم آمیخته و آنها را از تمامی شاسی بلندهای لوکس متمایز کرده است. داخل این ماشین راحتی و آسودگی همیشگی مرسدس را دارد.

 

پورش کاین 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهاندر کنار تجربه ارزشمند رانندگی با تاجدار پورش، کاین طراحی داخلی مجلل خود را به رخ میکشد، و با درهم آمیختن تجملات و سرگرمی قایق های لوکس آمریکایی را به یاد میآورد.

 

ولو XC90 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهانولو XC90، شاسی بلند سه ردیفه، با تطبیق شش نوع طراحی در خارج و داخل و با برچسب قیمت 50.000 دلاری ما را مجبور میکند تا در انتخاب لیست 10 خودرو برتر 2016 دقت بیشتری کنیم. سیستم سرگرمی تلبت مانند آن، باعث شده است که جایزه بهترین تلنولوژی ماشین 2016 را کسب کند.

 

کادیلاک اسکالید 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهانبزرگترین و مسلما برجسته ترین مورد این لیست، با طراحی خیره کننده در شاسی بلندهای لوکس، که به طور ماهرانه ای با قایقهای لوکس و ماشینهای مقامات برابری میکند.

 

آئودی Q7 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهانشاسی بلندهای سه ردیفه آئودی در حال حاضر سبکتر و کارآمدتر شده اند و با آخرین بسته های تکنولوژی و طراحی، به طور کامل برای سال 2017 دوباره طراحی شده است.

 

مرسدس بنز GLS 2017
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهانکلاس S شاسی بلند، با 7 جای سرنشین، صندلی ماساژ و راحتی و آرامش منحصربه فرد مرسدس و با توانایی یدک کشی 3500 تن وزن در برف و گل در زمان نیاز، ترکیب شده است. نام قبلی آن GL-Class بوده است، اما اسم جدید هم جزو تغییرات و پیشرفتهای مدل 2017 است.

 

لندرور رنجرور 2016
اتومبیل های شاسی بلندهای لوکس برتر در جهاناگر یک گوشه ایستاده باشد و یا راه خود را از میان گل و سنگ باز کند، باز هم رنجرور بهترین شاسی بلندی است که هرکس را تحت تاثیر قرار میدهد و دوباره بالاترین جایگاه را در لیست 10 شاسی بلند لوکس برتر کسب کرد.