پارس ناز پورتال

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

آخرین عکس های بازیگران و ستاره های معروف ایرانی را برای شما به اشتراک گذاشته ایم که امروز در صفحات مجازی منتشر شده است. شروع میکنیم با این عکس خوب از علی دایی، افتخار فوتبال ایران و آسیا سر جلسه کنکور دکترا که روز گذشته برگزار شد. آرزوی موفقیت داریم برای آقای دایی و امیدواریم به زودی عنوان دکتر را پیش از نام پرافتخار ایشان ببینیم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عمر بازیگری چون به سر آمد، انتظاری جز دلقکسیم و آتلیه گردی از برخی عزیزان نیست.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)تسلیت بی پایان به نیوشا ضیغمی عزیز که در غم از دست دادن پدر سوگوار شده است. فراق پدر دردی نیست که بتوان با واژه و حرف آن را تسکین داد. برای نیوشا و خانواده عزیزش آرزوی صبر داریم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)اندیشه فولادوند به مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن رفته بود که محمدرضا این سلفی را در کنار او گرفت.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکس پشت صحنه ایِ هنروران نمایش “ترن” که این روز ها بسیار محبوب شده است. با حضور فریده سپاه منصور، نسیم ادبی، مهراوه شریفی نیا و سایر عزیزان.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)رضا عطاران با این پست تولد رفیق قدیمی و همکار صمیمی اش سعید آقاخانی را تبریک گفت. تبریک بی پایان به سعید عزیز و دوست داشتنی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سلفی مجید صالحی در کنار عارف غفوری تردست بین المللی کشورمان، در حاشیه سفری که همراه چندی دیگر از چهره ها به صورت مُفتی به آنکارا داشتند.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)شنل قرمزی در یک خیریه. خبری از شکارچی، آقا گرگه و بزبزقندی در این مراسم نبود.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)استاد عزیزم، از اینکه در این مدت انقدر پیشرفت کرده اید خیلی خوشحالیم، ولی بخدا خوب نیست! اصلا خوبیت ندارد که در یک کپشن معمولی 13 غلط تایپی و املایی داشته باشید! مگر به پست گذاشتن در هر حال و هوایی مجبورتان کرده اند؟!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)ملکه با وفا! سپهر جان جسارتا با توجه به این کپشن، شما باید پادشاه باشی. درست است؟! عجب!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)استکهلم گردی مرد مشکی پوش به بهانه تور کنسرت.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و سایر همکاران در پشت صحنه مجموعه پرستاران ساخته علیرضا افخمی، سریالی که به خوبی جای خالی سریال های قبلی تلویزیون را پر کرده است. با همان میزان آبکی بودن!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکس یادگاری آزاده زارعی در کنار همشهری نازنین اش و یکی از چهره های ماندگار ژانر کمدی در دهه شصت و هفتاد؛ یعنی عمو رشید نازنین.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)گل درمود از حموم، هانی در اومد از حموم
گل درومد از حموم، هـانـا در اومد از حموم
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)اسکی رفتن که انقدر اخم و تخم (به فتح ت) ندارد سیاوش جان. باور کن در این خاک تفریحی لاکچری تر از این هنوز اختراع نشده است که بتواند شما را راضی کند! البته منظورم تفریح عمومی است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکس یادگاری بهار ارجمند در کنار بانو افسر اسدی و همسرش اصغر همت، فیزیکدان مشهور آلمانی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)برخی ها هستند که زاده شده اند برای برانگیختن حس افتخار و تحسین هم وطنانشان و آدم با دیدن عکس هایشان کلی کیف میکند، مثل همین پیمان معادی. برخی ها هم کاملاً برعکسِ پیمان و فقط باعث سرافکندگی مردمشان هستند.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)بله.
کجا بودیم؟؟؟ آهان! برویم سراغ عکس بعد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)حلیم خوری سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام در یک جشن خصوصی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)پژمان جمشیدی، آزاده صمدی و امیرمهدی ژوله، ستاره های پروژه جدید سامان مقدم هستند. کارگردانی که آثار موفق “نهنگ عنبر” و سریال “شمس العماره” را در کارنامه دارد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)علی کریمی با این پست از بچه دار شدن سگ خوشگلش خبر داد. قدم نورسیده ها مبارک باشد علی جان!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکسی عالی از دوران خدمت سربازی حمید خان لولایی. از البسه نظامی جناب لولایی مشخص است که دوران خدمت ایشان مربوط به پیش از انقلاب است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)این هم عاقبت جوانانی که سربازی نرفتند و با پول خریدند. خیلی دوست دارم صاحب بوتیکی که این پوتین ها را به عنوان “کفش مردانه” در ویترین اش چیده را از نزدیک ببینم و چند کلمه ای درباره تفاوت های جزئی و کلی مرد و زن با وی هم صحبت شوم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سلفی از روی بیکاریِ هستی مهدوی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)این سلفی مربوط به دورهمی ستاره های سابق فوتیال ایران نیست، بلکه سلفی مربیان و استعداد یاب های فوتبال پایه ی باشگاه بزرگ هامبورگ است. من بروم افتخار کنم و برگردم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)مقاله جدید استاد تتلو. 
مبحث امروز: سکسیسم از منظر تتلیتیسم.
پ.ن:شرمنده “مجبور شدیم” برخی بیانات استاد را شطرنجی کنیم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عالی است این حمید گودرزی :)))
بیشعور بودن خیل عظیمی از عزیزان؟!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)مطلب افتخارانگیز خود را با این سلفی ادامه میدهیم. اسمش رامین جوادی است و احتمالاً خیلی ها او را میشناسید. اگر هم اسماً نشناسید، قطعا آهنگ هایی که او ساخته را در زندگی روزمره خود شنیده اید. رامین جوادی یکی از بزرگترین و مطرح ترین و البته محبوب ترین آهنگساز های هالیوود و سینمای اروپاست که با ساختن آهنگ های سریال “بازی تاج و تخت” نام خود را به عنوان یک آهنگساز و موزیسین کاردرست، تا ابد ماندگار کرده است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سلفی خوش رنگِ ویدا جوان در پیست اسکی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سلفی مهران رجبی در ساحل مرزی ایران و پاکستان در حوالی چابهار. ساحلی که یکی از نقاط اصلی حیات گاندو (تمساح های پوزه کوتاه ایرانی) هاست.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)آزاده نامداری و جشن تولدی که برای همسرش گرفته است. در تفتِ یزد. با حضور گندم خانمِ همیشه مبهوت.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)علی دایی پیراهن با ارزش خود در بایرن مونیخ را در یک مرکز خیریه به فروش گذاشته است. نمیتوان علی دایی را دوست نداشت.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)اصغر فرهادی که در اعتراض به سیاست های خصمانه و غیر انسانی دولت جدید آمریکا از حضور در مراسم اسکار امسال خودداری کرده است، دو دانشمند ایرانی را به نمایندگی از خود به مسئولین این جشنواره معرفی کرد. انوشه انصاری فضانورد نامی ایرانی و اولین زن گردشگری که به فضا رفت،

 

به همراه پروفسور فیروز نادری یکی از مدیران اسبق ناسا. فرض کنید “فروشنده” اسکار را ببرد و پروفسور نادری و خانم انصاری جایزه را دریافت کنند. برای هندل کردنِ قضیه باید یک ماه شبانه روز به صورت ایستاده به افتخار ایران و ایرانی کف بزنیم.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)این راهش نیست کیمیا.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)بیژن امکانیان، ستاره حسینی، سام درخشانی و فلور نظری در پشت صحنه یک سریال جدید.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)این عکسی که میبینید هیچ ارتباطی به آن عزیزِ دل که همیشه نگرانِ “اون عقبیا” است، ندارد، بلکه مربوط به ارژنگ امیرفضلی است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سلفی بابک جهانبخش پس از تماشای کنسرت حامد همایون.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)دورهمی طناز های دوست داشتنی در پشت صحنه یک تئاتر. سروش جمشیدی، امیر غفارمنش، رضا عطاران، خسرو احمدی و امیر دژاکام که برخلاف بقیه دوستان خیلی اهل طنز نیست.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)حسین ماهینی روز مهندس را به محسن مسلمان، هم تیمی دارای مدرک سوم دبیرستان خود تبریک گفت.اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)او امیر آقایی است. او نمی تواند خوشتیپ نباشد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)رضا قوچان نژاد با این میزبانی، تا 2 سال دیگر جای خود را در لیست تیم ملی بیمه کرد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)نیلوفر شهیدی یک ایرانی است.او همانند تمامی ایرانی ها یک عکس با سرم در اینستاگرامش دارد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سردار آزمون در بامِ گنبد کاووس واقع در بوداپستِ مجارستان. سردار جان همین خیلی خوب است، اصلا عوض اش نکن، شاید بعدی ها نسازد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)الناز شاکردوست در یک جشن خیریه در غرب تهران.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)احسان علیخانی در حال بازدید از نمایشگاه دائم التمدیدِ بهاره افشاری.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکسی قدیمی و جالب از نوجوانی های زنده یاد ایرج قادری. روح همه درگذشتگان و رفتگان سینما در آرامش و شادی.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)شمالگردی شهاب حسینی و خانواده عزیزش.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)اپلیکیشن اینستاگرام هم با هر آپدیت جدیدی که عرضه میکند، یک وجب بیشتر کمر ما را خم میکند! با هزار بدبختی با استوری کنار آمده بودیم که پخش زنده را افتتاح کرد و حالا با 10 عکس در یک پست تصمیم به فنای ما گرفته است. 10 عکس در یک پست! یک کلمه حرف است و یک دنیا درد!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)استراحت مطلق شامل اینستاگرام نمیشود رضا جان؟!جدا از شوخی امیدواریم هر چه سریع تر سلامتی ات را بازیابی و دوباره به تلویزیون برگردی و برایمان سوژه درست کنی!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)حمید عسکری خواننده خوب پاپ و پسر بی اعصاب اش آقا کارن.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)مریم خدارحمی با یکی از گندم هایی که امسال از جامعه چهره ها برداشت شده است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)سوال روز: کدام یک آشا محرابی اصلی و کدام یک نقاشی است.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)مهدی رحمتی بیانیه داده و تهدید به افشاگری کرده، علی کریمی هم لایکش کرده است. خدا به خیر بگذراند.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)شهرام حقیقت دوست، در حال نوشیدن معجون زندگی*.
* چای، بدون شک
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)وقتی در یک جمع فامیلی و فوق العاده رودربایستی دار، یکی از اقوام را که 4 ماه پیش دو تومن دستی یک ماهه قرض گرفته و پس نمیدهد را گیر میاوری.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)با این پست که مربوط به یک مراسم خیریه در شب گذشته است، به اهمیتِ هنر عکاس در عکاسی از چهره ها پِی میبریم! 
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)صبا راد، مجری تلویزیون در کنسرت شب گذشته مانی رهنما روی سن رفت و با وساطت ریش سفید های فامبل رضایت داد پایین بیاید.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکسی قدیمی و روزنامه ای از زنده یاد عمو حسن جوهرچی در کنار همسر محترم و دختر عزیزش آوا. روحش شاد.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)هیچوقت فکر نمیکردم “محله گل و بلبل” هم شب کاری داشته باشد!
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)احسان از پخش “سه ستاره” در پایان امسال خبر داد. برنامه ای که موفق ترین های تلویزیون را معرفی و از آن ها تقدیر میکند. انتخاب هایی که با رای میلیونی مردم برگزیده میشوند.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)عکس یادگاری بانو احترام برومند در کنار دوست و همکار قدیمی همسر فقیدش استاد جمشید مشایخی، در جزیره کیش.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)علیرام نورایی با این پست از همه مردم خواسته که جدا از هرگونه تفکر و سلیقه شخصی، برای سلامتی ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما دعا کنند. آرزوی سلامتی داریم برای جناب طالبی که این روزها در بستر بیماری هستند.مطلب به انتهای خود رسید. ممنون از همراهی با ارزشتان.
اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

 

مطالب مرتبط :

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

خبرهای جنجالی از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (214)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار داغ هنرمندان و بازیگران در شبکه های مجازی (212)