پارس ناز پورتال

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

آخرین تصاویر بازیگران و افراد مشهور و نام دار ایرانی را می توانید در زیر مشاهده کنید که از شبکه اجتماعی اینستاگرام استخراج شده اند.

 

به نام خدا. سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. امیدوارم هر کجا که هستید سلامت و شاد باشید و تک تک لحظاتتان سرشار از حس خوب زندگی باشد. “مردان ارباب جمشید” نام مستندی است که توسط پگاه آهنگرانی ساخته شده است و درباره روزمرگی های 11 مرد عشق سینماست که در سایه پرده نقره ای گم شدند و هیچگاه به عشقشان نرسیدند. این مستند روز گذشته در باغ فردوس به اکران خصوصی درآمد که طناز طباطبایی یکی از میهمان های آن بود.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)رویا تیموریان و فرزندان عزیزش دنیا و درنا هم برای تماشای فیلمِ پگاه به باغ فردوس رفته بودند.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)حس کسی که وقتی پس از ساعت ها رنج کشیدن و انتظار، آخر سر مناسب ترین فضا برای کار مورد نظرش را پیدا میکند. پ.ن: حس کفتر را میگویم.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)او رضا گلزار است. او هرچه سن اش بالا تر میرود، خوشتیپ تر و جذاب تر میشود. هر کسی نمیتواند مثل رضا باشد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)آفرین به شیرهای غیور استقلال خوزستان که با پیروزی بر حریف سعودی در لیگ قهرمان های آسیا، پس از مدت ها آسمان خوزستان را آبی کردند و دل مردم را شاد. تبریک به همه مردم ایران. استقلال تهران هم در مقابل حریف قدرتمند اماراتی اش شکست خورد که عیبی یوخ، در آزادی جوابشان را میدهیم.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)شما هم مثل من نمیدانستید که کاربرد عکس بهرام رادان که در اتوبان ها زده اند، برای رفع خستگیِ ترافیک است؟
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)آخ جون بازم دعوا! البته دعواهایی که یک سرش مسعود فراستی است اندکی تکراری شده، ولی باز از بی سوژگی خیلی بهتر است! حمید جان مثل اینکه پس از این سال ها هنوز جناب فراستی را نشناخته اید. اگر قرار بود فحش ندهد و تخریب نکند که دیگر فراستی نبود، میشد گلمکانی!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)افسانه چهره آزاد میهمان شب گذشته برنامه خندوانه بود. کاملاً مشخص است که رامبد به انتهای لیست میهمان های مورد نظر برای برنامه اش رسیده است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)سلفی بدون شرح سیاوش مفیدی و پسرش در کنار حامد تهرانی. آنقدر که سیاوش پست هایش را به زبان استانبولی میگذارد، ابراهیم تاتلیسس پستِ استانبولی ندارد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)خاطره بازی عباس غزالی با این عکس از سریال “وضعیت سفید” اثر ماندگار حمید نعمت الله که این روز ها برای بار nام از شبکه آی فیلم در حال پخش است.اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)پستی که پوریا شکیبایی به یاد پدرش به اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی کرد. یاد عمو خسروی نازنین همیشه در خاطرمان زنده است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)دوستانِ جدید مهراب قاسمخانی. همانطور که در این مدت در پست های اینستاگرام مهراب دیده اید، او و خانواده اش زیاد کنسرت میروند و این فندک ها در آن جا کاربرد دارند. فکر بد نکنید!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)جشن تولد کافه ای پیام صادقیان فوتبالیست جوان کشورمان در کنار دو تن از رفقایش که او را سورپرایز کرده اند.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)دمش گرم. خیلی تمیز درآورده. حتی از اعظم بندانداز هم بهتر! هر که هست، دمش گرم.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)رسول صدر عاملی این عکس سنگین را از روزهای تلاش بی فایده استاد شجریان برای ساخت باغ هنر بم به اشتراک گذاشت. آرزوی سلامتی داریم برای همه اساتید هنر سرزمینمان، علی الخصوص استاد شجریان و استاد مرادی کرمانی.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)یغما باید همین جا در اوج از اینستاگرام خداحافظی کند. دقیقا مثل زین الدین زیدان
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)بازدید السا فیروزآذر از نمایشگاه بهاره افشاری. نکته عجیب این دیدار، عدم حضور تهمینه میلانی بود!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)سلفی ستاره ها که به لطف یک اسپانسرِ خفن، همگی با هم به آنکارا رفته اند تا در یک مراسم شرکت کنند. مجید صالحی، سام درخشانی و همسرش، شهرزاد کمالزاده و سایر عزیزان
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)دورهمی ستاره ها در خانه سینما. امین حیایی، فرهاد خان اصلانی، فریبا کوثری، لیلا بلوکات، فرهاد بشارتی و سایر عزیزان. از دلیل این دورهمی در خانه سینما خبر نداریم.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)بهاره کیان افشار، بدون هیچ سوژه ای، صرفا برای پر کردنِ مطلب.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)وقتی با هزار امید و آرزو کلِ نمایشگاه را زیر و رو میکنی و آخر سر هیچ عکسی از خودت بین بزرگان هنر پیدا نمیکنی :))
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)عکس یادگاری کشتی گیر های قهرمان، به صرف فلافل در اهواز. نوش جانتان.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)سوال روز؛ این تصویر متعلق به کودکی های کدام بازیگر عزیز است؟ راهنمایی: یک پایش دبی است، پای دیگرش استانبول.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)نازنین کریمی، گلوریا هاردی و سوگل طهماسبی در کنار دوست عزیزشان در یک مرکز زیبایی. سوگل این روزها حسابی پر کار است، گلوریا هم که با همان یک بازی بارش را برای چند دهه بسته! نازنین کریمی هم که ماندگار ترین نقش آفرینی اش، مربوط به بازی پانتومیمی است که در خندوانه انجام داد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)زیبا خانم بروفه در لشگرآبادِ اهواز که گویا شرایط جوی اش کمی پایدار شده است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)معلوم نیست چه کسی و در چه ابعادی توانسته حال رضا گلزار را بگیرد که او را اینچنین وادار به پست گذاشتن کرده است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)محمدرضا فروتن را خیلی دوست داشتم، تا اینکه آلبوم موسیقی اش را شنیدم و … باز هم مثل قبل دوستش دارم، فقط توصیه میکنم دیگر هوس خوانندگی و آلبوم دادن نکند!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)اندیشه جان این همه همکارِ “سپید دندان” دور و برت ریخته، از یکی شان آدرس یک لمینیت کار خوب را بگیر. مخصوصاً شما که به رنگ قرمز علاقه داری، کاری نکن با هر خنده ات آدم یاد پرچم کاتالونیا بیافتد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)خودش پست گذشته، مردم را بار ها دعوت به رأی دادن به خودش کرده، حالا که با رأی مردم انخاب شده، خودش باز پست گذاشته و این موفقیت را به خودش تبریک گفته. عالی است این حسام نواب صفوی.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)اول آشناییمون یادم میاد یادم میاد… گفتی بهش دوستش داری خیلی زیاد خیلی زیاد… باقی ماجرا را هم که به اتفاق از اینستاگرام شاهد بودیم.اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)ساناز سماواتی و فریبا نادری مُدل چادر گل گلی شده اند.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)فاطمه معتمدآریا و سامان گوران هم در همان مراسمی که در آنکارا برگزار شده، حضور دارند. بازیگر هم نشدیم که هم دعوت شویم، هم پول بگیریم و هم مفتکی به خارج برویم و کلی هم تحویلمان بگیرند!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)عکسی جالب که حمید لولایی از حضور خود در تئاتر مدرسه شان به اشتراک گذاشته است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)پست های بهاری اینستاگرام را عمو پورنگ روز گذشته استارت زد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)ویدا جوان، بازیگر خوب سینما و تلویزیون که هیچ نسبتی با برادران جوان ندارد، علی الخصوص با رامبدِ شکرآبی. #جواد_خیابانی
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)مرجانه گلچین در حال گشت و گذار در شهر زیبای کُنیا (قونیه) در ترکیه، در جوار مزار حضرت مولانا، شاعر و عارف بزرگ کشورمان. تکرار میکنم، شاعر بزرگ “کشورمان”.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)سلفی زیادی شاد احسان حق شناس و حسین سلیمانی. نکته عکس: لطفا از موهای دوستمان به عنوان فرچه دندان استفاده نکنیم.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)خانم رضوی الآن این عکس شما به کدام بخش از جمله تان مرتبط میشود؟ دروغ زیبا یا حقیقتِ تلخ؟!
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)سلفی ماهان عبدی بازیگر بانمک سریال های طنز با حیوان خانگی عجیب اش. ماهان از آن دسته بازیگرانی است که برای خنداندن مخاطب نیاز به کار زیادی ندارد، همان قیافه اش کافی است.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)تلاش ناموفق کیهان ملکی برای بوسیدن لُپ شهرام حقیقت دوست. متاسفانه حجم موی موجود در صحنه، مانع از انجام کار شد.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)فیلم “افسونگر” ساخته حسین تبریزی شب گذشته در پردیس آزادی اکران خصوصی شد. از آن فیلم هایی که احتمالاً یک شب به صورت اتفاقی در اتوبوس بین شهری ببینی و در دقیقه بیست و چهارم اش به خواب بروی.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)عمو مجید قناد هم در مراسم حضور داشت تا با بازی های خلاقانه اش حضار را سرگرم کند. مثلاً یکی از بازی ها این بود که باید انگشت اشاره دست راست را روی نقطه ی افسونگر بگذاری و نوک دماغ را روی نقطه ی دیگرش، سپس سعی کنی با پاشنه پای چپت ات روی دیوار بنویسی: آن مردِ کم سبیل سر سلسبیل با بیل زد تو سیبل.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)پژمان بازغی و خانواده عزیزش در اکران خصوصی این فیلم حضور داشتند. عکس های امروز هم به پایان رسید. تا فردا مراقب خودتان باشید. یا حق.
اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

خبرهای جنجالی از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (214)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار داغ هنرمندان و بازیگران در شبکه های مجازی (212)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)

تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانی در اینستاگرام (210)