پارس ناز پورتال

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

در هفته قبل جشن تولد تعداد زیادی از ستاره ها و بازیگران خارجی بود که ما با نوشتن بیوگرافی کوتاه از انها یاد خواهیم نمود. 

 

فارل ویلیامز 44 ساله شد
فارل لنسایلو ویلیامز (Pharrell Williams)، زادۀ 5 آوریل 1973، خواننده، ترانه سرا، رپر، تهیه کنندۀ موسیقی و فیلم آمریکایی هست. ویلیامز و چاد هیوگو گروه دو نفرۀ تهیۀ موسیقی The Neptunes را تشکیل داده اند و موسیقی سول، هیپ هاپ و آر اند بی ساخت میکنند. او خوانندۀ اصلی و طبل زن گروه راک-فانک-هیپ هاپ N.E.R.D هست که او با هیوگو و دوست دوران کودکی اش شِي هیلی تشکیل داده اند.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

نخستین تک آهنگ او با نام Frontin در سال 2003 و به دنبال آن در سال 2006، نخستین آلبومش In My Mind منتشر شد. مجموعه دوم او، Girl، در مارس 2014 منتشر شد. نخستین تک آهنگ این مجموعه، Happy، موفقیت تجاری زیادی کسب کرد. ویلیامز بعنوان تهیه کنندۀ موسیقی تک آهنگ هاي پیروز بسیاری برای هنرمندان گوناگون تهیه کرده هست.

 

ویلیامز ده جایزۀ گرمی دریافت کرده هست که شامل دو جایزه برای تهیۀ موسیقی نیز میشود. او دو بار نیز نامزد دریافت جایزۀ اسکار شده هست؛ در سال 2014 نامزد جایزۀ برترین ترانۀ اوریجینال برای Happy (که در فیلم انیمیشن «من نفرت انگیز 2» معرفی شد) و در سال 2017 در مقام یکی از تهیه کنندگان فیلم «ارقام مخفی» نامزد دریافت جایزۀ برترین فیلم شد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

ویلیامز در سال2013 با هلن لاسیچن، مدل و طراح، ازدواج کرد. آنها پسری به نام راکت دارند و به تازگی صاحب سه قلو شده اند. ویلیامز در سال 2005، از سوی مجلۀ اسکوایر بعنوان «خوش پوش ترین مرد جهان» گزینش شد. دارایی خالص فارل ویلیامز 100 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

لي‌لي جیمز 27 ساله شد

لي‌لي کلوئی نینت تامسن، مشهور به لي‌لي جیمز (Lily James) بازیگر انگلیسی زادۀ 5 آوریل 1989 هست. شهرت او اکثر برای نقش لیدی رز الدریج در درام تاریخی تلویزیونی «داونتن ابی» و نقش اصلی فیلم «سیندرلا» محصول سال 2015 دیزنی هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

جیمز بازیگری حرفه اي را با نقش اثل براون در سریال تلویزیونی 2010 بی بی سی «فقط ویلیام» آغاز کرد. در 2011 و 2012 برای بازی در چند تئاتر در لندن واکنش هاي دلگرم کننده اي دریافت کرد. در سال 2012 حضور در فیلمهای هالیوودی را با بازی در فیلمهای «خشم تایتان ها» و «دختران سریع» آغاز کرد

 

و سپس در سریالهای تلویزیونی دیگری حضور یافت، برای مثال در نقش کنتس ناتاشا روستووا در درام تاریخی تلویزیونی «جنگ و صلح» (2016) بر زمینه رمان لئو تولستوی ظاهر شد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

جیمز در فیلمهای «سوخته» (2015)، «غرور و تعصب و زامبی ها» (2016)، «استثنا» (2016)، «بیبی راننده» (2017) حضور داشته هست. فیلم «تاریک ترین ساعت» با شرکت جیمز در نوامبر 2017 به نمایش در خواهد آمد. دو فیلم «لیتل وودز» و «گرنزی» نیز در مرحلۀ ساخت قرار دارند.

 

در سال 2008، پدر جیمز از مریضی سرطان درگذشت و این امر صحنه هاي پدر دختری فیلم سیندرلا را برای او بسیار عاطفی کرد. دارایی خالص لي‌لي جیمز 4 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

کوبی اسمولدرز 35 ساله شد

جاکوبا فرانسیسکا ماریا “کوبی” اسمولدرز (Cobie Smulders)، زادۀ 3 آوریل 1982، بازیگر و مدل کانادایی هست که اکثر با نقش رابین شِربتسکی در سریال تلویزیونی «آشنایی با مادر» (2014-2005) و ماریا هیل در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. نخستین نقش اسمولدرز یک نقش مهمان در سریال علمی تخیلی «جرمیا» بود

 

و پس از آن در چندین سریال تلویزیونی حضور یافت. نخستین نقش اثبات او در یک سریال، به سریال «وریتاس: تلاش» مربوط میشود. بعد از لغو پخش این سریال، او برای نقش خبرنگار تلویزیون رابین شربتسکی در «آشنایی با مادر» در سال 2005 گزینش شد و تا فصل آخر در این سریال باقی ماند.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

اسمولدرز در «انتقام جویان» (2012) نقش ماریا هیل را بازی کرد. او این نقش را در دو قسمت سریال تلویزیونی «مأموران شیلد» و فیلمهای «کاپیتان امریکا: سرباز زمستان» (2014) و «انتقام جویان: عصر اولتران» (2015) تکرار کرد. اسمولدرز در فیلم انیمیشن «فیلم سینمایی لگو» (2014) برای نسخۀ لگویی زن شگفت انگیز صداپیشگی کرد. این نخستین بار بود که شخصیت زن شگفت انگیز در یک فیلم سینمایی ظاهر می شد.

 

اسمولدرز در سال 2013 یک نقش فرعی در فیلم عاشقانۀ «پناهگاه امن» بر عهده داشت. او در درام کمدی «پِیک» و «آنها با هم آمدند» نیز بازی کرد. در سال 2017، او در نقش مادر در سریال «یک سری از حوادث ناگوار» ظاهر شد. اسمولدرز و بازیگر و کمدین آمریکایی، تاران کیلام، در ژانویۀ 2009 نامزد شدند و در سپتامبر 2012 ازدواج کردند. آنها دو دختر دارند.

 

اسمولدرز در سال 2015 فاش کرد که در 25 سالگی مبتلا به سرطان تخمدان شده هست. او دو عمل جراحی برای برداشتن تومورها انجام داد، اما سرطان به گره هاي لنفاوی وی گسترش یافت که به دنبال آن، در طول دو سال چندین عمل جراحی دیگر را انجام داد. دارایی خالص کوبی اسمولدرز 18 میلیون دلار برآورد شده هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

لیونا لوئیس 32 ساله شد

لیونا لوییز لوئیس (Leona Lewis)، زادۀ 3 آوریل 1985، خواننده و ترانه سرای انگلیسی هست که در آیلینگتون لندن به جهان آمد و بزرگ شد و در مدرسۀ هنرها و فنون نمایشی بریت تحصیل کرد. لوئیس زمانی در سطح ملی شناخته شد که در سومین دورۀ فاکتور Xبرنده شد و یک قرارداد یک میلیون پوندی با شرکت تهیۀ موزیک سایکو میوزیک

 

به سرپرستی سایمون کاول بست. تک آهنگ برندۀ او، بازخوانیA Moment Like This از کلی کلارکسون، برای چهار هفته آهنگ شماره یک جدول انگلیس بود و با 50000 دانلود در 30 دقیقه، صاحب یک رکورد جهانی شد. در فوریۀ 2007، قراردادی برای پنج مجموعه با تهیۀ موسیقی کلایو دیویس، جِي ریکوردز، در کشور آمریکا بست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

موفقیت لوئیس با انتشار مجموعه اولش، Spirit، در سال 2007 ادامه یافت؛ این مجموعه چهارمین مجموعه پرفروش بریتانیا در سال هاي 2000 شد. تک آهنگ اصلی آن، Bleeding Love، هفت هفته آهنگ شماره یک بود. در سال 2008، وقتی مجموعه در صدر جدول فروش سراسر جهان قرار گرفت، او در سطح جهانی نیز شناخته شد

 

و در نتیجه از سوی بیلبورد «هنرمند تازه کار برتر» توصیف شد. لوئیس با راهنمایی کاول و دیویس مجموعه دوم شماره یکش، Echo، را منتشر کرد و ترانۀ فیلم «آواتار» را در سال 2009 ضبط کرد.لوئیس در سال 2011، تک آهنگ Collide را با همکاری دی جی آویچی سوئدی و یک مجموعه چند آهنگه به نام Hurt: The EP منتشر کرد.

 

سومین مجموعه او Glassheart در 2012 منتشر شد. این مجموعه به اندازۀ مجموعه هاي قبلی او پیروز نبود؛ در جدول فروش مجموعه هاي بریتانیا در جایگاه سوم قرار گرفت و نخستین مجموعه او بود که گواهی ضبط پلاتین نگرفت. لوئیس در نوامبر 2013، نخستین مجموعه کریسمسی خود را با نام Christmas, with Love منتشر کرد. تک آهنگ اصلی این مجموعه،

 

One More Sleep، آهنگ شماره سۀ بریتانیا شد. به این ترتیب، لوئیس نخستین خوانندۀ زن انگلیسی شد که هشت آهنگ بین 5 تک آهنگ برتر داشت. قبل از او این رکورد در دست الیویا نیوتن جان با هفت آهنگ بود.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

لوئیس با شروع فعالیت حرفه اي خود در سال 2006، و فروش 20 میلیون نسخۀ ضبط شده در سراسر جهان، دومین خوانندۀ پرفروشی هست که از طریق برنامۀ ایکس فاکتور ظهور کرده هست. لوئیس دو جایزۀ موبو، یک جایزۀ موسیقی اروپایی ام تی وی، یک جایزۀ موزیک ویدیوی ام تی وی و دو جایزۀ موسیقی جهان دریافت کرده هست.

 

او همین طور شش بار نامزد جایزۀ بریت و سه بار نامزد جایزۀ گرمی شده هست. لوئیس برای طیف صوتی چهار اکتاوی، قدرت، نظارت تکنیکی و به ویژه برای استفادۀ پیاپی از صدای فالستو (صدای زیر) مشهور هست.در کنار خوانندگی، او یک نیکوکار و مبارز رفاه حیوانات برای جامعۀ جهانی حمایت از حیوانات و پشتیبان دیگر خیریه ها و سازمان هاي حقوق حیوانات هست؛

 

او همین طور گیاهخوار هست. لوئیس در سال 2014، در کمدی رمانتیک موزیکال «راه رفتن در آفتاب» در نقش مکمل النا ظاهر شد. در سال 2016، نخستین نقش تئاتری خود را در نمایش موزیکال «گربه ها» اثر اندرو لوید وبر در نقش گریزابلا بازی کرد. دارایی خالص لیونا لوئیس 24 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

راسل کرو 53 ساله شد

راسل آیرا کرو (Russell Crowe)، زادۀ 7 آوریل 1964، بازیگر، تهیه کنندۀ فیلم و موسیقیدان هست. او با اینکه شهروند نیوزیلند هست، اکثر عمر خود را در استرالیا زندگی کرده هست. وی به خاطر نقش ژنرال رومی، ماکسیموس دسیموس مریدیوس، در فیلم حماسی تاریخی «گلادیاتور» (2000) ساختۀ ریدلی اسکات،

 

در سطح جهانی شناخته شد. و برای این فیلم برندۀ جایزۀ اسکار، جایزۀ انجمن منتقدان فیلم، جایزۀ امپایر و جایزۀ انجمن منتقدان فیلم لندن شد و ده نامزدی دیگر برای برترین بازیگر مرد دریافت کرد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

کرو در سال 1999، در نقش افشاگر شرکت دخانیات، جفری ویگاند، در فیلم «نفوذی» ظاهر شد و برای آن پنج جایزه برای برترین بازیگر مرد و هفت نامزدی در همین دسته بندی دریافت کرد. در سال 2001، نقش آفرینی کرو بعنوان جان اف نَش، ریاضیدان برندۀ جایزۀ نوبل، در فیلم زندگینامه اي «ذهن جذاب» جوایز بسیاری،

 

از جمله جایزۀ بفتا برای برترین بازیگر مرد در نقش اول، گلدن گلوب برای برترین بازیگر مرد در درام سینمایی و جایزۀ انجمن بازیگران را برای عملکرد برجسته توسط بازیگر مرد نقش اول، نصیب او کرد.دیگر فیلمهای کرو عبارتند از: «محرمانه لوس آنجلس» (1997)، «ناخدا و فرمانده: آخر جهان» (2003)، «مرد سیندرلایی» (2005)،

 

«گنگستر آمریکایی» (2007)، «اوضاع فعلی» (2009)، «رابین هود» (2010)، «بینوایان» (2012)، «مرد پولادین» (2013)، «نوح» (2014)، «افسانۀ زمستان» (2014)، «آب شناس» (2015)، «مردان مفید» (2016). «مومیایی» با شرکت او و تام کروز در ژوئن 2017 به نمایش در خواهد آمد. کرو در دوران فعالیت حرفه اي خود افتخارات بسیار و یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود،

 

سه نامزدی متوالی جایزۀ اسکار (2001-1999)، یک جایزۀ گلدن گلوب برترین بازیگر، یک بفتا و یک اسکار دریافت کرده هست. کرو یکی از مالکان South Sydney Rabbitohs ، یکی از تیم هاي راگبی لیگ ملی استرالیا هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

او و خوانندۀ استرالیایی، دنیل اسپنسر، در سال 2003 ازدواج کردند. آنها دو پسر به نام هاي چارلز و تنیسون دارند. این زوج در سال 2012 از هم جدا شدند. در ابتدای سال 2009، کرو با اینکه شهروند استرالیا نیست، در مجموعه تمبری به نام «اسطوره هاي سینما» ظاهر شد. او، جفری راش، کیت بلانشت و نیکول کیدمن،

 

هر کدام دو بار، یک‌بار با عکس اصلی خود و بار دیگر در شمایل شخصیت فیلم برندۀ اسکارشان در این مجموعه ظاهر شدند. کرو که سیگار کشیدن را از 10 سالگی آغاز کرده بوده و به گفتۀ خودش به مدت 36 سال، روزی 60 سیگار می کشیده، اعلام کرد که به خاطر فرزندانش سیگار را ترک کرده هست. دارایی خالص راسل کرو 75 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

فرانک ریبری 34 ساله شد

فرانک هانری پی‌یر ریبری (Franck Ribéry)، زادۀ 7 آوریل 1983، فوتبالیست حرفه اي فرانسوی هست که در تیم آلمانی بایرن مونیخ بازی می‌کند. او بازیکن ملی سابق فرانسه هست. او با وجود راست پا بودن، در سمت چپ بازی می‌کند و به سرعت، انرژی، مهارت و پاس کاری دقیق شهرت دارد. از زمان پیوستن به بایرن،

 

بعنوان یکی از برترین بازیکنان فرانسوی نسل خود در سطح جهانی شناخته شده هست. زین الدین زیدان وی را «جواهر فوتبال فرانسه» نامیده هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

ریبری کار خود را در سال 1989، بعنوان بازیکن باشگاه محلی شهر خود به نام کونتی بولونی آغاز کرد. بعد از هفت سال باشگاه را ترک کرد تا به گروه حرفه اي لیل بپیوندد، اما پس از سه سال، بعد از تحمل مشکلات بسیار این تیم را ترک کرد. او در سال 1999، به اتحادیۀ ورزشی بولونی پیوست و دو سال در آنجا بازی کرد.

 

بعد از گذراندن دو سال دیگر در بخش آماتور، در سال 2004 به باشگاه اف سی متز لیگ اولی رفت. بعد از شش ماه، در ژانویۀ 2005 به ترکیه رفت تا به گالاتاسارای بپیوندد و در این تیم جام ترکیه را از آن خود کرد.شش ماه بعد نیز، این تیم را به صورت بحث برانگیزی ترک کرد تا به فرانسه بازگردد و به تیم مارسی ملحق شود. ریبری دو فصل در این تیم ماند

 

و کمک کرد تا این تیم در دو فصل پیاپی به مرحلۀ نهایی جام فرانسه برسد. او در 2007 با مبلغ رکورد شکن 25 میلیون یورویی آن زمان به بایرن مونیخ پیوست. در این تیم، وی برندۀ شش عنوان بوندس لیگا، پنج جام حذفی فوتبال کشور آلمان، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک جام باشگاههای فوتبال جهان شد. فصل 2013-2012 بایرن که شاهد سه قهرمانی بود، وی را در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در لیست سه نفرۀ توپ طلای فیفا در 2013 قرار داد.

 

ریبری بین سالهای 2006 تا 2014، 81 بار تیم ملی فوتبال فرانسه را همراهی کرد. او در دو جام جهانی فیفا (2006.2010) و دو دوره بازی هاي قهرمانی اروپا یوفا (2008.2012) حضور داشت. او نخستین بازی بین المللی خود را در ماه مه 2006 در مقابل مکزیکو انجام داد. ریبری در جام جهانی 2006، نخستین گل بین المللی خود را در مقابل اسپانیا به ثمر رساند و در بازی نهایی مقابل ایتالیا نیز توپ زد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

ریبری سه بار برندۀ جایزۀ فوتبالیست سال فرانسه و همینطور جایزۀ فوتبالیست سال کشور آلمان شده و نخستین بازیکنی هست که این دوافتخار را با هم کسب کرده هست. نام او در تیم منتخب سال یوفا نیز ثبت شده و بازیکن جوان سال فرانسه اعلام شده هست. او در سال 2013، جایزۀ برترین بازیکن یوفا در اروپا را دریافت کرد و در همان سال از سوی گاردین در لیست برترین بازیکنان جهان قرار گرفت.

 

همسر ریبری، وهیبا، یک فرانسوی الجزایری الاصل هست. آنها دو دختر به نام هاي هیزیا و شاهینز و دو پسر به نام هاي سیف و محمد دارند. ریبری به دین اسلام گرویده هست و نام خود را به بلال یوسف محمد تغییر داده هست. دارایی خالص فرانک ریبری 66.5 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

جکی چان 63 ساله شد

چان کونگ سانگ، مشهور به جکی چان (Jackie Chan)، زادۀ 7 آوریل 1954، رزمی کار، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، بدلکار و خوانندۀ هونگ کونگی هست. او در فیلمهای خود به سبک مبارزات آکروباتیک، زمان بندی کمیک، بهره گیری از سلاح هاي دست ساز و بدلکاری هاي ابتکاری که معمولاً خودش آنها را انجام میدهد، مشهور هست. او آموزش کونگ فو و هاپکیدو دیده هست. از سال هاي 1960 بازیگری را آغاز کرده و در بیش از 150 فیلم ظاهر شده هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

چان در خیابان ستارگان هونگ کونگ و پیاده روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره هست. در تعداد زیادی از آهنگ هاي پاپ، کارتون ها و بازی هاي ویدیویی، از او یاد شده هست. او یک خوانندۀ تعلیم دیدۀ اپرا و ستارۀ کانتوپاپ و ماندوپاپ هست و تعدای مجموعه منتشر کرده و تعداد زیادی از آواز هاي فیلم هایي راکه در آنها نقش بازی کرده، خودش خوانده هست. او همین طور یک نیکوکار برجسته هست. از میان فیلمهای فراوان چان میتوان به فیلمهای زیر اشاره کرد:

 

«ببرهای راه آهن» (2016)، «مجرم یاب» (2016)، «به دنبال جست و خیز» (2016)، «شمشیر اژدها» (2015)، «داستان پلیس اخیر» (2014)، «پسر کاراته باز» (2010)، «پادشاهی ممنوعه» (2008)، «ساعت شلوغی 3» (2007)، «راب بی هود»(2006)، «افسانه» (2005)، «دور جهان در 80 روز» (2004)، «ترنج» (2003)،

 

، «شوالیه هاي شانگهای» (2003)، «لباس مخصوص مهمانی رسمی» (2002)، «ساعت شلوغی 2» (2001)، «جاسوس تصادفی» (2001)، «ظهر شانگهای» (2000)، «سلطان کمدی» (1999)، «مجلل» (1999)، «من کی هستم؟» (1999)، «سر و صدا در برانکس» (1995)، «داستان جنایت» (1994). چان در فیلم «بیگانه»، یک فیلم چینی انگلیسی و فیلم علمی تخیلی «فولاد خون آلود» حضور دارد که به ترتیب در سپتامبر و دسامبر 2017 به نمایش در خواهند آمد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

در سال 1982، وی با جون لین بازیگر تایوانی ازدواج کرد. پسر آنها، جیسی چان خواننده و بازیگر، در همان سال به جهان آمد. چان به زبانهای کانتونی، چینی استاندارد، انگلیسی و زبان اشارۀ آمریکایی مسلط هست و مقداری نیز آلمانی، کره اي، ژاپنی، اسپانیایی و تایلندی می‌داند. چان طرفدار سر سخت فوتبال و هوادار تیم ملی هونگ کونگ، تیم ملی انگلیس و تیم منچستر سیتی هست. دارایی خالص جکی چان 350 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

تیلور کیچ 35 ساله شد

تیلور کیچ (Taylor Kitsch)، زادۀ 8 آوریل 1981، بازیگر و مدل کانادایی هست. شهرت او اکثر به علت بازی در فیلم هایي مثل «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» (2009)، «نبردناو» (2012)، «جان کارتر» (2012)، «وحشی ها» (2012) و «تنها بازمانده» (2013) هست، که در این فیلم آخر نقش قهرمان جنگی واقعی به نام مایکل پی مورفی را بازی میکند.

 

او برای کارهای تلویزیونی اش نیز شناخته می‌شود، از جمله نقش تیم ریگینز در سریال «روشنایی هاي شب جمعه» (2011-2006)، نقش پل وودراف در سریال تلویزیونی «کارآگاه واقعی» و نقش بروس نایلز در فیلم تلویزیونی «قلب طبیعی» (2014).

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

کیچ در سال 2012 به نیویورک رفت و در آنجا آموزش مدلینگ و بازیگری دید. در نیویورک مدتها بی خانمان بود و شبها در قطار مترو میخوابید. در سال 2014 به لوس انجلس رفت و در آنجا برای برند هاي دیزل و ابرکرامبی اند فیچ کار مدلینگ انجام داد. در فیلم «جان کارتر» محصول دیزنی بر زمینه رمان ادگار رایس باروز به نام شاهزاده اي از مریخ،

 

نقش اصلی یک سرباز اتحادیه را بازی کرد که به مریخ منتقل می‌شود. این فیلم که در مارس 2012 به نمایش در آمد، در ایالات امریکا کمتر از یک سوم بودجۀ خود را بازگرداند و در سطح بین المللی هم به زحمت هزینه هاي ساخت و بازاریابی را جبران کرد.کیچ در 2012 در «نبردناو» فیلم پیتر برگ، بر مبنای بازی هازبرو، در نقش کلنل الکس هاپر بازی کرد. این فیلم هم در گیشۀ

 

محلی شکست خورد و بدترین افتتاحیۀ تاریخ را برای فیلمی با بودجۀ 200 میلیون دلاری رقم زد. یک‌بار دیگر، انتظار می رفت درآمد هاي بین المللی به جبران عملکرد ضعیف آن کمک کند.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

کیچ در سال 2013 در فیلم دان مک کلار «فریب بزرگ»، بازسازی نسخۀ فرانسوی کانادایی سال 2003 این فیلم به کارگردانی ژان فرانسوآ پولیو، و فیلم دیگری از پیتر برگ با نام «تنها بازمانده» بر زمینه کتاب مارکوس لوترل ظاهر شد. او در کنار جیم پارسونز، جولیا رابرتز و مارک رافلو در فیلم تلویزیونی «قلب طبیعی»

 

به کارگردانی رایان مورفی بازی کرد. در فصل دوم «کارآگاه واقعی» در مقابل وینس وان، ریچل مک آدامز و کالین فارل بازی کرد. او در درام «قطعات» به نویسندگی و کارگردانی خودش بازی خواهد کرد. فیلمهای «قاتل آمریکایی» و «کوه گرانیتی» با بازی کیچ در سپتامبر 2017 به نمایش در خواهند آمد. دارایی خالص تیلور کیچ 8 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

رابین رایت 51 ساله شد

رابین گِیل رایت (Robin Wright) بازیگر و کارگردان آمریکایی زادۀ 8 آوریل 1966 هست. او در سریال سیاسی «خانۀ پوشالی» نقش کلر آندروود را بازی کرد و در سال 2013 برای آن برندۀ جایزۀ برترین بازیگر زن گلدن گلوب شد. رایت برای این سریال در سالهای 2013، 2014، 2015 و 2016 نامزد دریافت جایزۀ امی برای ساعت پربیننده شد.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

رایت برای نخستین بار با بازی در نقش کلی کپول در سریال روزانۀ «سانتا باربارا» از سال 1984 تا 1988 شناخته شد. سپس با بازی در فیلم ماجراجویانۀ فانتزی کمدی رمانتیک «عروس شاهزاده» (1987) وارد سینما شد. از آن زمان، با حضور در فیلمهای گوناگونی مثل «فارست گامپ» (1994)،

 

درام رمانتیک «پیامی در بطری» (1999)، تریلر ابرقهرمانی «نشکن» (2000)، درام تاریخی «خیانتکار» (2010)، درام ورزشی زندگینامه اي «مانیبال» (2011)، تریلر رمزآلود «دختری با خالکوبی اژدها» (2011) و درام زندگینامه اي «اورست» (2015) از موفقیت حرفه اي در صنعت سینما برخوردار شد.

 

او در فیلم سینمایی «زن شگفت انگیز» (2017) و فیلم «بلید رانر 2049» در مقابل هریسون فورد و رایان گاسلینگ حضور می یابد که قرار هست در ژوئن و اکتبر 2017 به نمایش در آیند.رایت از سال 1986 تا 1988 با دین ویثرسپون (بازیگر) ازدواج کرد. در سال 1989، با شان پن، بعد از طلاق از مدونا، وارد رابطه شد.

 

آنها صاحب دختری به نام دیلن فرانسیس و پسری به نام هاپر جک شدند. بعد از جدایی و آشتی دوباره در سال 1996 رسماً با هم ازدواج کردند. پس از سال ها کشمکش، این زوج در نهایت در ژوئیۀ 2010 از هم طلاق گرفتند.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

رایت در سال 2012 با بن فاستر (بازیگر) وارد رابطه شد و دو سال بعد نامزدی خود را اعلام کردند. چند ماه بعد نامزدی شان را به هم زدند ولی دوباره در 2015 به هم پیوستند. با این حال در آگوست 2015، اعلام کردند که دومین نامزدی شان نیز به هم خورده هست. دارایی خالص رابین رایت 60 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

ال فنینگ 19 ساله شد

مری اِل فنینگ (Elle Fanning) زاده 9 آوریل 1998، بازیگر ایالات امریکا و خواهر کوچکتر داکوتا فنینگ (بازیگر) هست و اکثر برای بازی در نقش هاي اصلی فیلمهای «فیبی در سرزمین عجایب»، «یک جایی»، «ما باغ وحش خریدیم»، «بی آبرو»، «مالفیسنت»، «جینجر و رزا»، «سه نسل یا دربارۀ ری» و «شیطان نئونی» شناخته می‌شود.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

فنینگ در سال 2011، در نقش تعیین کننده اش بعنوان آلیس دینارد در درام علمی تخیلی جی جی آبرامز به نام «سوپر 8» ظاهر شد و برای آن نقد هاي مثبتی دریافت کرد و از سوی روزنامۀ دیلی تلگراف یکی از برترین جنبه هاي فیلم توصیف شد. فنینگ در فیلم انیمیشن کانادایی فرانسوی «بالرین» به جای شخصیت اصلی فیلم با نام فلیسی صحبت می‌کند.

 

برلی سال 2017 چند فیلم در نوبت پخش یا در حال ساخت دارد: «سیدنی هال»، «فریب خورده»، «چطور در مهمانی ها با دختران صحبت کنیم» و «مری شِلي».

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

فنینگ چندین بار نامزد دریافت جایزه شده، از جمله جایزۀ ساترن، جایزۀ بازیگر جوان، جایزۀ انجمن منتقدان فیلم، جایزۀ منتخب نوجوانان، جایزۀ اسکریم، جایزۀ فیلم ام تی وی و یک جایزۀ ویژه اسپاتلایت در جشنوارۀ فیلم هالیوود. فنینگ در شهر کانیرز ایالت جورجا از پدر و مادری ورزشکار به جهان آمد. او دارای اجداد ایرلندی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی هست. دارایی خالص ال فنینگ 5 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

لیتون میستر 30 ساله شد

لِیتون ماریسا میستر Leighton Meester))، زادۀ 9 آوریل 1986، بازیگر، خواننده، ترانه سرا و مدل آمریکایی هست که برای بازی در نقش اصلی سریال «دختر سخن چین» (2012-2007) اکثر شناخته می‌شود. او در فیلمهای «فیلم قاتل» (2008)، «کشور قوی» (2010)، «هم اتاقی» (2011)، «مونته کارلو» (2011)، «پرتقال ها» (2011) و «قاضی» (2014) نیز ظاهر شده هست. نخستین کار تئاتری او بازی در نمایشنامۀ «موش ها و آدم ها» در سال 2014 بود.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

میستر اضافه بر بازیگری در موسیقی نیز دست دارد. در سال 2009، او در موزیک ویدیوی آهنگ Good Girls Go Bad از گروه Cobra Starship که در بین 100 آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت، بازی کرد و نخستین تک آهنگ خود را با نام Somebody to Love منتشر کرد. تک آهنگ دوم او Your Love’s a Drug در 2011 منتشر شد.

 

نخستین مجموعه او با نام Heartstrings به صورت مستقل در 2014 منتشر شد. او کار مدلینگ هم انجام داده هست و چهرۀ برند هایي مثل جیمی چو، هربال اسنسز و وِرا وانگ هست.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

بعد از پایان «دختر سخن چین» در سال 2012، میستر از نیویورک به لوس آنجلس رفت. در نوامبر 2013، با آدام برودی، هم بازی اش در «پرتقال ها» نامزد کرد. این زوج در فوریۀ 2014 در مراسمی خصوصی ازدواج کردند و در سال 2015 صاحب دختری به نام آرلو دِي شدند. دارایی خالص لیتون میستر 5 میلیون دلار برآورد شده هست.

 

کریستن استوارت 27 ساله شد

کریستن جیمیز استوارت (Kristen Stewart) بازیگر و مدل آمریکایی زادۀ 9 آوریل 1990 هست. او که در لس آنجلس و از پدر و مادری که در صنعت نمایش کار میکردند، به جهان آمد، بازیگری را در سال 1997 با نقش هاي ناشناس و کوچکترین شخصیت ها در چند فیلم شروع کرد. در سال 2002 با بازی در نقش دختر جودی فاستر در تریلر «اتاق پناهگاه» شناخته شد؛

 

. برای این فیلم نامزد جایزۀ بازیگر جوان برای برترین بازیگر نقش اصلی شد. در ادامه در «حرف بزن» (2004)، «بچه را بگیر» (2004)، «زاتورا: یک ماجرای فضایی» (2005) و «به سوی طبیعت وحشی» (2007) ظاهر شد که برای بازی در فیلم آخر نامزد دریافت جایزۀ انجمن بازیگران شد. برای بازی در نقش بلا سوآن در مجموعه فیلمهای «گرگ و میش» (12-2008) با فروشی بیش از 3.3 میلیارد دلار در سراسر جهان، به شهرت گسترده اي دست یافت.

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

استوارت در فیلمهای بسیار متنوعی نقش بازی کرده هست، از جمله «سرزمین ماجراجویی» (2009)، «فراری ها» (2010)، «سفید برفی و شکارچی» (2012)، «در جاده» (2012)، «کمپ ایکس ری» (2014)، «هنوز آلیس» (2014) و «برابر ها» (2015). او در سال 2010 جایزۀ ستارۀ در حال ظهور بفتا و جایزۀ برترین بازیگر زن فستیوال بین المللی فیلم میلان را برای فیلم «به خانوادۀ رایلی خوش آمدی» (2010) دریافت کرد.

 

در سال 2015 برای بازی در نقش مقابل ژولیت بینوش در «ابر هاي سیلز ماریا» تحسین منتقدان را برانگیخت و چند جایزه دریافت کرد، از جمله جایزۀ سزار برترین بازیگر زن نقش مکمل که وی را به نخستین بازیگر زن آمریکایی برندۀ سزار تبدیل کرد. کارگردان این فیلم، الیویه آسایاس، فیلمنامۀ فیلم «خریدار شخصی» (2016) را برای او نوشت و استوارت در آن بازی کرد.

 

مجلۀ ونیتی فر در لیست «پر درآمد ترین بازیگران هالیوود در سال 2010» استوارت را با دستمزد تقریبی 28.5 میلیون دلار، پردرآمد ترین بازیگر زن معرفی کرد. او در سال 2011، در لیست برترین بازیگران پول ساز هالیوود مجلۀ فوربز نفر اول بود. فوربز وی را با مجموع دستمزد 34.5 میلیون دلار، گران ترین بازیگر سال 2012 نیز نامید. او چهرۀ برندهای مد شنل و بالنسیاگا هست.

 

از آنجایی که استوارت در خانواده اي بزرگ شده بود که در پشت دوربین کار میکردند، فکر میکرد باید فیلمنامه نویس یا کارگردان شود، اما هیچوقت خود را بازیگر تصور نمیکرد. او گفته هست: «هیچوقت دوست نداشتم مرکز دقت باشم، من آدمی نبودم که بگوید میخواهم مشهور شوم، میخواهم یک کودک بازیگر باشم.

 

هیچوقت به دنبال بازیگری نبودم، برعکس همۀ وقت} تمرین املا میکردم، چون عاشق خودکار بودم. دوست داشتم اسمم را روی همۀ چیز بنویسم.»

اخبار جدید از جشن تولد ستاره های مشهور جهان

او در 8 سالگی، بعد از اینکه یک استعدادیاب بازی وی را در نمایش کریسمس دبستان دید، بازیگری را شروع کرد. بعد از یک سال آموزش، نخستین نقش خود راکه بسیار کوتاه و بدون دیالوگ بود، در فیلم تلویزیونی شبکه دیزنی با نام «سال سیزدهم» به دست آورد. فیلم بعدی او «خانوادۀ فلینتستون در ویوا راک وگاس» بود.

 

او در فیلم مستقل «ایمنی اشیا» در نقش دختر بچۀ شیطان یک مادر مطلقۀ مشکل دار (پاتریشیا کلارکسون) را بازی می‌کرد. استوارت در فیلم اتاق پناهگاه هم نقش دختر مبتلا به دیابت یک مادر مطلقه را بازی کرد. استوارت بعد از موفقیت «اتاق پناهگاه»، در فیلم مهیج دیگری نقش دختری را بازی کرد که شخصیت والدینش را دنیس کواید و شارون استون بازی می‌کردند.

 

او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزۀ بازیگر جوان شد. در همین زمان او به خاطر برنامۀ کاری نامرتبش شروع به درس خواندن در منزل کرد.استوارت در لس آنجلس زندگی میکند. او با مایکل آنگارانو، هم بازی اش در فیلم «حرف بزن» در سال 2004 رابطه داشت تا اینکه در فیلم «گرگ و میش» در 2008 با رابرت پتینسون آشنا شد. رابطۀ آنها تا سال 2012 ادامه داشت. دارایی خالص کریستن استوارت 70 میلیون دلار برآورد شده هست.