پارس ناز پورتال

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های خارجی در شبکه هاي مجازی را مي توانید در زیر دیدن کنید که از پرمخطب ترین صفحات گلچین شده اند. 

 

یا کیم کارداشیان فن سایه پردازی چهره در گریم را به حد اعلایش رسانده یا صورتش به طور وحشتناکی لاغر شده هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

این هم از جدید ترین مدل موی «کیتی پری» که انگار خودش هم هنوز به آن عادت نکرده و زیر کلاه قایمش مي کند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«جو جوناس» اندکی خشن جلوی دوربین عکاس هاي مجله سامثینگ ابوت ظاهر شد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدلیدی گاگا هم این شکلی در کوچلا حضور پیدا کرد و جدید ترین آهنگ خود به نام «Cure» را هم به اجرا در آورد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«کیت میدلتون» و پرنس ویلیام در حال رفتن به کلیسا در روز عید پاک.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«بری لارسون» که به دلیل گیاهخوار بودن از چشیدن طعم ناگت مرغ محروم هست، خودش را با ناگت سبزیجات گول مي زند که به احتمال چندان هم مزه اش به خوبی ظاهرش نیست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«کایلی جنر» کمی مغموم، کمی متفکر، در حال رفتن به کوچلا

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدسلنا گومز در فستیوال کوچلا هم مثل همه ي جاهای دیگر با «د ویکند» حضور پیدا کرد و خیلی هم خوش گذراند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«آرمی همر» همراه با هوادارن روسیه اي که جلوی هتل محل اقامتش وی را پیدا و برای گرفتن تصاویر یادگاری دستگیرش کرده اند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«راک» در گیر و دار امضا کردن پوسترهای فیلم «سریع 8» برای هوادارانش هم مي تواند برای لبخند زدن به دوربین ها وقت پیدا کند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدشکیرا رسیدن تعداد بازدیدهای موزیک ویدیوی «Me Enamore» به ده میلیون بار را در رختخواب و به این صورت جشن گرفت.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدبرای یکی با میزان خودشیفتگی «آدام لمبرت» قرار گرفتن در برابر چنین چیزی که تصویرش را هزار بار منعکس مي کند قطعا باید تجربه خیلی خوبی باشد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

تصاویر اینستاگرام خود «هری استایلز» که چندان تعریفی ندارند، مگر به تماشای مسابقات ورزشی برود که بشود تصویر هایي به این خوبی از او پیدا کنیم.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«بلا ثورن» در کنار دوقلوهای دُلان، چهره هاي مشهور یوتیوب، که قرار هست به صورت مهمان در سریال «Famous In Love» که این روزها بلا در آن ایفای نقش مي کند حضور پیدا کنند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدیک تصویر خیلی خوش انرژی از «اولیویا وایلد» و بچه هایش.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

وقتی نظارت درست دم دست «جنسن اکلس» هست، اما نمی‌تواند کانال را عوض کند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

«اسکات ایست وود» که انگار این روزها سرش خلوت شده و به تمرین هاي ورزشی مورد علاقه اش بازگشته هست از مربی چندین و چند ساله اش با این تصویر تشکر کرد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«دریک» همراه با «فرنچ مونتانا» که سال قبل آهنگ «No Shopping» را نیز با هم خوانده بودند در کوچلا حاضر شد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«جاستین ثرو» بار سنگین در دست گرفتن ایفل را با «دیمون لیندلوف» تهیه کننده سریال «بازماندگان» که این روزها جاستین در آن ایفای نقش مي کند، شریک شده هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

«لورد» به مناسبت نزدیک شدن انتشار مجموعه جدیدش به نام «ملودراما» که قرار هست در ماه ژوئن روانه بازار شود آخر هفته روی جلد مجله «نیویورک تایمز» رفت و گفت و گو مفصلی هم در این مورد داشت.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«آرون پال» در نخستین لحظات رسیدن به دره کوچلا این تصویر را گرفته و به اشتراک گذاشت تا برای شرکتی که وی را تا این جا رسانده هست هم تبلیغی کرده باشد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدتناسب اندام «جنیفر انیستون» در تصویر هایي که برای تبلیغ آب معدنی «اسمارت واتر» گرفته شده اند کاملا مشهود هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدهیو جکمن پس از بیست و یک سال زندگی مشترک به قول خودش باشکوه، هنوز هم عاشقانه همسرش را دوست دارد و سالگرد ازدواجشان را به این صورت به دبورا تبریک گفت.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدرابرت داونی جونیورخودش را به شکل خرگوش ایستر درآورده و این عید را به همه ي تبریک گفت؛ رابرت قطعا مرد جذابی هست، اما خرگوش خیلی بامزه اي نیست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدهر چقدر خود جاستین بیبر در تصویر هایش کمتر معلوم باشد تصویر هایش به همان نسبت خوشگل تر مي شوند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدنیک جوناس هم در لباس پوشیدن سبکی که همه ي در کوچلا همچون قانونی نانوشته از آن تبعیت مي کنند را رعایت کرد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«هایلی استینفیلد» در حال ترک محل برگزاری فستیوال کوچلا با راحت ترین لباسهای ممکن

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«ایریل وینتر» با این تصویر روز خواهر و برادرها را تبریک گفته و از به قول خودش برترین خواهر جهان تشکر کرد و گفت «اگر تو نبودی من در این جهان گم مي شدم».

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«ونسا هاجنز» از دیدن اسبی که با خودش هم نام هست به شدت ذوق زده شده هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«اشلی سیمپسون» همراه با همسرش «ایوان راس» که از پاهایش معلوم هست به طور فوری به یک رژیم چاقی نیاز دارد در فستیوال کوچلا حضور پیدا کرد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«جسیکا سیمپسون» به مناسبت روز خواهر و برادر ها این تصویر راکه همراه با اشلی گرفته هست به اشتراک گذاشته و گفت که عاشق خواهرش هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدوین دیزل در کنار میشل رودریگز که در فیلم سریع 8 نقش همسر وی را بازی مي کند؛ هرچند که در این قسمت از فیلم روابط آن ها با مشکلاتی همراه خواهند بود

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

سم هیوین ستاره سریال پرطرفدار «غریبه «Outlander»» یکی از عکس هاي تبلیغاتی که برای برند انگلیسی بربور گرفته شده هست را به اشتراک گذاشت و مفید گرچه چه کسی بهتر از او مي تواند نمادی از مردهای بریتانیایی باشد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدامیلیا کلارک جشن ایستر را در کنار «لارا براون» سردبیر مجله «اینستایل» گذراند و وی را بعنوان یکی از دلایل خوشحالی اش معرفی کرد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدجیسون استاتهام با صحنه اي از فیلم سریع 8 هوادارانش را به تماشای این فیلم در آخر هفته دعوت کرد. از همه ي چیز که بگذریم به دلیل دیدن جیسون و «راک» هم که شده نباید فرصت تماشای این فیلم را از دست داد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

مثل اینکه جدایی از انجی حال و روز خوبی برای برد پیت باقی نگذاشته هست و این را از اندام نحیفش مي شود حدس زد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«جونگ یونگ هوا» در کنار «شپرد فیری» طراح و گرافیست معروف.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«لي جی اون» یا همان «آی یو» در عکسی با حال و هوای دهه هشتاد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«بائه سوزی» از فیلترها و افکت هاي حیوانات گوناگون خسته شده و این بار به روش نوینی خودش را به شکل موجودی ناشناس درآورده هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«لي مین هو» غمگین پیش از رفتن به سربازی.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«سونگ ری» یک تصویر گروهی از بچه هاي «بیگ بنگ» را به اشتراک گذاشته بود که مربوط به تبلیغ برای یک برند چای مي شود

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«لي جونگ سوک» شکار شده در حال گرفتن سلفی.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدنگران نشوید خانم ها! سلمان خان هنوز ازدواج نکرده و این بچه هم برادرزاده او هست. اما قبول دارید که به نظر مي آید که او پدر خیلی خوبی مي تواند باشد؟

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«آبیشک باچان» از جمله ستاره هاي هندی طرفدار فوتبال ملی هست و این را با حضور در مسابقات مهم اثبات مي کند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«سوشانت سینگ» در آستانه پخش فیلم جدیدش به نام «Raabta» که «کریتی سانون» در آن نقش مقابل وی را بازی مي کند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

«شیلپا شتی» اضافه بر هنرپیشگی در اساس ورزش و تناسب اندام هم به شدت فعال هست و تخصص ویژه اي در پختن غذا هاي رژیمی دارد این شیء اسفنج مثل هم از دستاوردهای همین تخصص هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«سونام کاپور» پیام تبریکی که برای دریافت جایزه هیئت داوران در نشنال اواردز 2017 گرفته بود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدرفراندومی که هفته قبل در ترکیه برگزار شد مهم‌ترین اتفاق هفته برای ستاره هاي ترک بود. «ابراهیم تاتلیسس» هم با این تصویر اعلام کرد که به وظیفه شهروندی خود عمل کرده و در انتخابات شرکت کرده هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

«دمت آکالین» همراه با «اژه ارکن» جوجه هایشان را برای تفریح در هوای زیبای بهاری بیرون بردند، هرچند به قیافه دختر دمت نمیخورد که چندان از این گردش لذت برده باشد.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید

درست هست که «تارکان» اکثر سال را در ایالات امریکا مي گذراند، اما به هر حال او هم شرکت در انتخابات را وظیفه خود دانسته هست.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«نسلیهان آتاگول» این لباسهای مندرس را برای تبلیغ «پوما» پوشیده هست

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدیدبوراک اوزچیویت در یک روز تعطیل در کنار خواهر و احتمالا مادرش.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید«آجدا پکان» در هفتاد و یک سالگی بدون هیچ همسر و فرزندی تمام وقتش را صرف رسیدن به خودش و سگ هایش مي کند و مفید نتیجه را هم که مي بینید!

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران مشهور جهان -جدید