پارس ناز پورتال

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)

آخرین عکس های دیدنی بازیگران و ستاره ها در شبکه های اجتماعی را برای شما به نمایش گذاشته ایم که می توانید ببینید و از ستاره های مورد علاقه خود مطلع شوید.

 

سلفی خوش حس و حالِ پدر و پسر خوشتیپ، فرهاد و امیر بردیا مجیدی، شروعی خوب این سری مطالبمان است. امیدوارم تا پایان مطلب همراهمان باشید.

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)آقا مهدی هاشمی (از نوع غیر اِوینی) و نوه عزیزش که میشود فرزند نورا هاشمی، با ظاهری کاملاً سِت کرده. آرزوی سلامتی داریم برای این هنرمندِ با اخلاق و عزیز.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)نوتِ عجیب و مرموز امیرحسین رستمی که هواداران را بسیار نگران کرد، نوتی که تنها در آن نوشته “دارو ندارم”. امیدوارم هر موضوعی که برای امیر پیش آمده بود، ختم به خیر شده باشد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)انقدر با اطمینان نگو خاطره جان، مطمئنم خیلی ها هستند که حس بیرون ماندن یک گوش از زیر شال به حالت متعجب را تجربه نکرده اند. مثلا همین ایمان عبدلیِ خودمان.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)زانیار عزیز با موهای قشنگ اش در یک جایی. خیلی آشناس این مدل موها. یک بار یک جایی دیده ام، فکر کنم یکی از برنامه های شبکه مستند بود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)آها یادم آمد کجا دیده ام!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)علی صالحی عزیز تولدش را در کنار مادر جان جشن گرفت. تبریک بی پایان به علی و آرزوی سلامتی برای مادر عزیزش.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)با اینستاگرام، بهشاد مختاری را به احمد ایراندوست تبدیل کنید.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)صبحانه لاکچری عزیزشان که مطمئناً یک صبحانه کاری است. با حضور عبدالرضا کاهانی، رضا عطاران، حمید فرخ نژاد، سعید عرب و دوست عزیزشان.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)تولیدی پفک نمکی مینو پس از فعالیت 50 ساله در کشورمان، روز گذشته، به دلایلی نا معلوم، به پایان حیات خود رسید و اعلام ورشکستگی کرد. کارشناسان از ورود یک شوک عظیم به این تولیدی خبر داده اند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)روشنک عجمیان، لاله صبوری و السا فیروزآذر در برنامه نوروزی حسین رفیعی که سازمان پس از سال ها دوباره به وی اعتماد کرده است.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)رضا گلزار که چند وقتی میشد اخم کردن را کنار گذاشته بود، این عکس را گذاشت و همه کم کاری های اخیر را جبران کرد!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)بهنام تشکر، ساعت 8 صبح، سر کلاس فلسفه.

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)یوسف تیموری با لباس زیبای عربی در حال گشت و گذار در شهر زیبای آبادان. آرزوی سلامتی و اوقات خوش داریم برای تمامی هموطنان عرب زبان. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)پاسخ عالی و طنزمحور محسن چاوشی به منتقدانِ پر حسد. این مینی فولکس، همان ماشینی است که صدای محسن چاوشی را تولید میکند! :))
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سفر ابدی بانو مهین کسمایی خبر تلخ این چند روز گذشته بود. باید وداع کرد با صدای گرم و دلنشن این دوبلورِ کهنه کار که گُلِ آن در فیلم “مادر” زنده یاد حاتمی بر خاطراتمان نقش بست و هیچگاه پاک نشد. روحشان شاد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)خاطره بازی میکنیم با این عکس قدیمی از زنده یاد حسن جوهرچی در کنار همسر و فرزندان عزیزش در سال های نه چندان دور. هنوز هم هضم واژه “زنده یاد” پیش از نام حسن جوهرچی برایمان سخت است.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)بهنوش خانم طباطبایی هستند، در نمایی از تئاتر جدیدی که در حال اجرا دارند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)هومن سیدی، با گریمی که در سریال “عاشقانه” ساخته منوچهر هادی داشته است. هومن “تقریباً” بهترین بازیگر این سریال است.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عمو رضا رویگری و همسر جان در کنار پزشک معالج ایشان. آرزوی سلامتی داریم برای رضا رویگری نازنین.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)کیهان ملکی، یکی از حضار مراسم تجلیل از اصغر فرهادی که در خانه سینما برگزار شد. کیهان اگر به همین روند ادامه دهد می تواند یکی از گزینه های بازی در نقش “فتحعلی شاه قاجار” باشد. البته پیش از این باید به فکر یک نفر باشیم که بخواهد آن دوره ی “شیرین” از تاریخ ایران را بسازد! جان؟! آقای ورزی؟! احسنت چرا به فکر خودم نرسید.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)اصغر فرهادی به همراه همسر و فرزند عزیزش در مراسم تجلیل از وی به مناسبت برنده شدن جایزه اسکار. حجت الله ایوبی معاون سینمایی وزیر ارشاد هم در این مراسم حضور داشت.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عکس یادگاری هانا کامکار در کنار اصغر آقا، در کنار کیک مخصوص این مراسم. الحمدلله در هنر کیک سازی در این چند سال پیشرفت محسوسی داشته ایم!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)هدیه تهرانی که این روز ها تمام دغدغه اش حول محور محیط زیست ایران و حمایت از حیات وحش آن میگذرد، در نمایشگاه عکسی با همین موضوع حضور پیدا کرد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)هر وقت خواستید سام درخشانی را از نزدیک ببینید، به پیست دیزین بروید به احتمال زیاد آنجاست. اگر هم آنجا نبود، حتماً در ساختمان جام جم در استودیوی یکی از برنامه های تلویزیون است. جای سومی وجود ندارد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)وقتی استیکر اشتباهی میفرستی.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)نجمه جودکی هم عکسی از کودکی هایش رو کرد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سلفی کوئین های اینستاگرام در پشت صحنه یک تئاتر. تئاتر ایران هیچگاه حتی در خواب هم تصور چنین روزهای تلخی را نمیکرد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عکسی بانمک از کودکی های علی آقا کریمی، در دورانی که “شماره 2” مدل موی رایج همه پسر بچه های ایران زمین بود و خبری از تتلویی و قاچ هندوانه ای نبود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عکس یادگاری لیندا کیانی، نازنین بیاتی و همکاران عزیزشان جلوی تماشاخانه ایران شهر. گویا عزیزان هم یک تئاتر در دست اجرا دارند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سلفی یکی از هواداران با ترانه علیدوستی، در لوکیشن سریال شهرزاد که دارد به روز های پایانی فیلمبرداری نزدیک میشود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)مهدی سلطانی هم از کار سخت و فشرده در این پروژه خبر داد و گفت که هنوز زمان پخش سریال به صورت قطعی مشخص نشده است.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی کشورمان بر سر مزار شهدای گمنام. روحشان شاد و راهشان پاینده باد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)کامبیز دیرباز در جشنواره مد و لباس. عزیزان خوش لباس تر و خوش هیکل از کامبیز پیدا نکرده اند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)یک ژست بی نقص و متناسب با اوضاعِ اینستاگرام از امیر مانی جان، پسر بانمک مهسا کرامتی و راما قویدل.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عکسی دیده نشده از حاشیه مراسم اسکار.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)آسایش دو گیتی، تفسیر این شلوارِ نوید محمدزاده است و بس! خوابیدن روی ابر ها چیزی جز این نمیتواند باشد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)یک بار یکی از هنرمندان خانم کشورمان به بندر عباس رفت و با این نقاب ها عکس نگرفت، عصر فردایش مُرد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)کاملاً مشخص است که کارگردان اخیراً مجوز استفاده از عکس های سریال شهرزاد در اینستاگرام را صادر کرده که یک باره همگی عکس گذاشته اند!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سلفی لیلا بلوکات در کنار بانو سیمین معتمد آریا در مراسم تجلیل از اصغر فرهادی. وضعیت حجمیِ گونه های خانم بلوکات از توپ تنیس به توپ فوتبال دستی تنزل پیدا کرده است ولی بعید است دیگر از این پایینتر بیاید.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)بای بای اصغر فرهادی و استاد شهرام ناظری در مراسم تجلیل از اصغر آقا در خانه سینما. می گویند هنگام صدا زدن جناب فرهادی روی سن برای تقدیر از ایشان، آهنگ معرف و افتخارانگیز “اصغر آقا بفرما” از یکی از اساتید بزرگ و مخالف کاپی کاری موسیقی در سالن طنین انداز شده بود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سولماز غنی و همسرش با کلاه های میزبان خود، یعنی یغما گلرویی و همسرش. حدس زدن اینکه اینجا خانه یغماست کار سختی نیست، چون تعداد کسانی که چنین عکس بزرگی از احمد شاملو را به دیوار پذیرایی خانه شان میزنند، خیلی زیاد نیست.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)ای بابا، باز هم برخی عزیزان بخاطر لوس بازی و عشوه گری چرخه طبیعت را زیر سوال بردند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)وقتی میشنوی قرار است خواستگار بیاید.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)علی صادقی و رفقایش در پیست اسکی. امیدواریم اسکی رفتنِ این حجم از نمک باعث آب شدن برف های پیست نشود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)استاد مشایخی با چسباندن دو عکس جدا از هم به یکدیگر و عرضه ی آن به عنوان عکس یادگاری، عصر جدیدی در عکس های یادگاری اینستاگرامی رقم زدند. در کنار محمدرضا خان طالقانی، قهرمان پیشکسوت کشتی کشورمان.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)شهاب حسنی و رامین پرچمی، دو رفیق صمیمی و قدیمیِ دنیای سینما در کنار همکار عزیزشان در یک جایی که به آن ذکر نشده است. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)خاطره بازی احمدرضا عابدزاده از سال های نوجوانی و بازی در تیم هلال احمر اصفهان در کنار هم بازی اش حسن غازی که بعد ها به مقام شهادت نائل شد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)زیبا بروفه در هتل عباسی اصفهان جای همه ما را خالی کرد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)سلفی بیتا سحرخیز در کنار رفقا به صرف یک املت کثیف و مشتی.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)نرگس آبیار، پانی پناهی ها و آزاده شمس در مقابل کلیسای بزرگ و معروف میلان در ایتالیا. عزیزان به نمایندگی از گروه فیلم “نفس” به ایتالیا رفته اند تا در یک جشنواره شرکت کنند. “نفس” یکی از بهترین فیلم های امسال بود. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)خسرو خان احمدی و فریده خانم سپاه منصور، دو هنرمند پیشکسوت و فوق العاده توانا در هنر بازیگری در پشت صحنه تئاتر موفق “ترن”.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)– خوبی عزیزم؟ 

+ بله خوبم.

-کجایی؟

+ خونه، دارم استراحت میکنم.

– یه سلفی فوری بده تا مطمئن شم خوبی.

+ باشه عزیزم. (عکس زیر)
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)ممنون از ماهایا پطروسیان که با این پست مربوط به فیلم “از صمیم قلب” ساخته بهرام کاظمی، یاد و خاطره عسل بدیعی، ستاره سفر کرده سینمای ایران را زنده کرد. (توالیِ عکس ها اتفاقی بوده است به جان خودم!)
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)شاهرخ استخری اینگونه صفحه پیام داداشیان هم بازی اش در سریال “پرواز در ارتفاع صفر” را تبلیغ کرد تا او هم به جرگه چند صد K هایی ها بپیوندد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)احسان کرمی، هدایت هاشمی و محمد بحرانی، سه عدد از خوب های معدود سینما و تئاتر.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)معمایی که منوچهر هادی طرح کرده است. ینظرتان کدام سوفیاست؟ نوزاد سفیدپوش یا آنی که سمت چپِ نوزاد قرمزپوش است؟!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)اعتراض هوشمندانه و شاعرانه شبنم مقدنی به خانه تکانی عید. مخصوصاً کار نفرت انگیز پاک کردن شیشه ها!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)پیام تبریک به سبک همسایه های ترانه علیدوستی.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)کورشتوان تهاموف، یکی از نوادگان آنتون چخوف.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)زمستان رفت و برف ها آب و تمام شدند ولی عکس های برفی هنوز نه!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)فرهاد قائمیان در کنار سعید داخ که خود را برای هنرنمایی در نقشِ علیرضا منصوریان در یک مجموعه آماده کرده است. (تبریک بی پایان به فرهاد قائمیان عزیز بمناسبت تولدش)
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)شبنم قلیخانی در آتلیه. با نزدیک شدن به عید نوروز باید منتظر عکس های آتلیه ای بیشتری باشیم.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)آزاده صمدی این عکس از خود در پشت صحنه “خوب، بد، جلف” ساخته پیمان قاسمخانی را به اشتراک گذاشت. فیلمی که خوب می خنداند و میتواند دقایقی شاد در کنار خانواده به شما تقدیم کند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)ستاره پسیانی و نفس بازغی عزیز در مراسم اکران خصوصی فیلم “هلن” ساخته علی‌اکبر ثقفی.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)امیرعلی نبویان و بوسه ی عشق و سپاس بر دستان همسر عزیزش، در مراسم رونمایی از کتاب صوتی “شهر قصه”.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)عیادت چندی از خانم های هنرمند از بانو ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که برایشام آرزوی سلامتی و طول عمر داریم. فلورا سام، زهرا سعیدی، مرجانه گلچین و سایر عزیزان در این کار خیر حضور داشتند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)تیر خلاص مهران رجبی، به ژست کهنه ی “خیره به افق دریا”. مطلب امروز به پایان رسید. ممنون از اینکه همراهمان بودید. تا فردا یا حق.اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)

 

مطالب مرتبط :

عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)

اخبار داغ چهره های برتر سینما و تلویزیون ایران (221)

خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220) 

اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)