پارس ناز پورتال

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

از صفحه اینستاگرام بازیگران خارجی برای شما بهترین عکس ها را داریم که می توانید در زیر مشاهده نمایید. از بایگران هالیوود گرفته تا ترکیه و هند و کره برای شما عکس داریم.اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است.

 

بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.

 

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند.

 

«اما استون» و «رایان گاسلینگ» در کنار «آنجلیکا هیوستون» میزبان یکی از اکران های خصوصی فیلم «لالا لند» در لس آنجلس.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«اندرو گرفیلد» در کنار «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان فیلم «سکوت» که اندرو بخاطر آن مجبور بود رژیم غذایی بسیار سختی را رعایت کند و وزنش را کم کند. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«راک» به هر عرصه ای که وارد شود گوی رقابت را از همه خواهد ربود، این بار هم بخاطر ترانه ای که برای انیمیشن «موانا» خوانده است نامش در لیست صد آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«تام هاردی»، ستاره متفاوت و خاص هالیوودی، روی جلد مجله «اسکوایر». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«تام هیدلستون» با کت شلواری از برند «رالف لارن»، طراحی که در مراسم جایز فشن 2016 جایزه موفقیت برجسته را دریافت کرد. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«فرگی» در حال تماشای یک مسابقه ورزشی از راه دور!
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جیم پارسونز» لحظاتی قبل از اعلام برنده بهترین فیلم کمدی جایزه انجمن منتقدان.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«زین ملیک» و «تیلور سوییفت» آهنگ جدیدی به نام «نمی خواهم برای همیشه زندگی کنم» را برای فیلم «پنجاه سایه تیره تر» همخوانی کرده اند.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«ناتالی پورتمن» و «رابرت پتینسون» در مهمانی پروژه رقص لس آنجلس.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«لیدی گاگا» در کنار نوجوانان بی خانمانی که به دلیل سوء رفتار والدین خود و طرد شدن از طرف آنها مجبور هستند در مراکزی که به منظور نگهداری از آنها در نظر گرفته شده اند زندگی کنند. گاگا از هوادارانش خواست تا به این مراکز کمک کنند. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیعکسی که «تیلور لاتنر» پس از یکی از فوتوشوت هایش از روی دوربین عکاسش گرفته است؛ تیلور هیچ اشاره ای به این که این عکس ها برای چه برند یا مجله ای گرفته شده اند نکرده است. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جنیفر لارنس» و «کریس پرت» در یکی از نمایش های فیلم «مسافران» در نیویورک به مناسبت جشن های پیش از سال نو؛ باید ببینیم این عکس های بیشمار دو نفره در نهایت به یک رابطه عاطفی ختم خواهند شد یا خیر!
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیبدترین خبر هفته گذشته دنیای ستاره ها را می شود خبر فوت مادر «لوئیس تاملینسون» در سن 43 سالگی و در اثر ابتلا به بیماری سرطان خون دانست. 

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

«مدونا» و «اندرسون کوپر» در مراسم «زنان در موسیقی» مجله بیلبورد که مدونا امسال برنده جایزه آن شد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«کریستینا اگیولرا» تا چند روز دیگر، در 18 دسامبر 35 ساله خواهد شد، اما به قیافه اش در این عکس که نمی خورد خیلی از این اتفاق خوشحال باشد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«رایان رینولدز» مثل همیشه جذاب و دوست داشتنی در برنامه تلویزیونی «24 ساعت واقعیت».
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیدندان های «آن هتوی» در سلامت کامل به سر می برند، اما به دلیل تاریکی هوا نمی توانیم از سلامت زبان کوچک و گلویش اطمینان کامل داشته باشیم. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«ایان سامرهلدر» به هواداران خود اعلام کرد که بنیاد خیریه ایان سامرهلدر راه اندازی شده و تنها با فرستادن یک پیامک می توانند 10 دلار به این بنیاد کمک کنند.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«دریک» وقتی «جنیفر لوپز» در حال اجرا بود به او سر زده بود که سلامی عرض کند و نتیجه آن این سلفی دوستانه شد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی««نورمن ریداس» و بخشی از اندک بازمانده های گروه اولیه سریال «مردگان متحرک». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«مایلی سایرس» با لباسی که به نظر می رسد از تزئینات مخصوص درخت کریسمس تهیه شده باشد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جرد لتو» و «متیو مک کانهی» در یک عکس و در کنار هم، آن هم با این خنده های جذاب. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جرد پادالکی» همراه با «جنسن اکلس» و «میشا کالینز» با پوشیدن این لباس ها و دعوت از هواداران خود برای خریدن آنها، به حمایت از کودکان و خانواده های مستمند در آستانه فرا رسیدن سال نو پرداختند.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«میشا کالینز» در نیمه راه فیلم برداری فصل 12 «سوپرنچرال» هواداران این سریال را به تماشای قسمت جدید آن دعوت کرد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جی جی حدید» در حال تبلیغ کیفی زیبا از برند «مکس مارا» با یک پس زمینه رنگی رنگی.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«کارا دلوینیه» و «جورجیا می جگر»، دختر «میک جگر» خواننده سرشناس گروه «رولینگ استونز»، پیش از رفتن روی صحنه فشن شوی برند «شنل».
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«اما رابرتز» از «استورات وورس» برای دعوت او به شرکت در شوی جدید لباس برند «کوچ» تشکر کرده و گفت که همیشه با طراحی هایش هوش از سر او می برد.

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«لیلی کالینز» اندکی پیش از شروع خوشگذرانی های آخر هفته؛ عجیب است که لیلی تا حالا لب بالایش را پروتز نکرده است. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیبه اندام ظریف «بلا ثورن» نمی خورد که قدرت و استقامت کافی برای بازی بیسبال را داشته باشد. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیشوخی برنامه زنده شنبه شب (SNL) با «تام هنکس» و مجله «تایم». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیوقتی «کیتی کسیدی» خودش را جلوی دوربین موبایل عشقش لوس می کند.

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیاستقبال گسترده طرفداران ژاپنی «کریس رونالدو» در فرودگاه ژاپن؛ دریافت توپ طلای سال 2016 را به کریس تبریک عرض می کنیم.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«خامس رودریگز» هم عکسی از ورود خود به فرودگاه یوکاهاما در ژاپن را به اشتراک گذاشته بود.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«نیمار» و وروجک مو طلایی اش.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«جیان لوئیجی بوفون» و آرامشی که همیشه در چهره اش موج می زند و خودش در این مورد خاص آن را مدیون بازی خوب هم تیمی هایش می داند. 

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«یووراج سینگ» و «هازل کیچ» که به تازگی مراسم ازدواج خود را پشت سر گذاشته اند در حال گذراندن روزهای شیرین ماه عسل.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«شاهرخ خان» در پوستری از فیلم «رئیس» که 25 ژانویه 2017 اکران خواهد شد. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«شیلپا شتی». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«سری دوی» و «بانی کاپور» زوج محبوب و رمانتیک بالیوودی زیر نور رمانتیک شمع.

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«سوراج پانچولی».
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«کارینا کاپور» باردار و همسرش «سیف علی خان»، هنرپیشه و تهیه کننده سرشناس و البته سرمایه دار بالیوود.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«سونام کاپور» هم از خوش پوشی و جذابیت هیچ چیزی از سایر هنرپیشه های هندی فعال در هالیوود کم ندارد و می تواند موفقیت زیادی در آن طرف آب هم کسب کند.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجینکته جالب این عکس «بوراک اوزچیویت» کامنت همسرش فاهریه اوجن زیر این عکس بود که گفته بود «آخر چطور می توانم تو را دوست نداشته باشم قلبم؟!».
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیبهتراست «نسلیهان آتاگول» در این نور خیلی کم مطالعه نکند، وگرنه چشم های زیبایش ضعیف خواهند شد. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«بورچین ترزی اوغلو» در صحنه ای از قسمت جدید «سریال پویراز کارایل». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«امینه گولشه» که زمانی عنوان زیباترین دختر ترکیه را کسب کرده بود توانست به واسطه کسب این عنوان جای خودش را در دنیای سینما و تلویزیون باز کند و در کنار چهره های شناخته شده ای مثل «تولگاهان ساییشمان» قرار بگیرد. 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«هادیسه». 
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«گولشن» که وارد ماه های آخر بارداری شده است دیگر ترجیح می دهد فقط عکس صورتش را با هوادارانش به اشتراک بگذارد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«امبر لیو» و این قیافه هایی که همیشه به خودش می گیرد.
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیقرار گرفتن «لوهان» و «مت دیمون» از آن ترکیب هایی است که اصلا نمی شود انتظارش را داشت!
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی«او سه هون» با چوب جادویی اش برای خودش سبیل سفید کاشته است. 

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجیدر مسابقه زیباترین لبخند بین «بوا کوان» و این مجسمه بامزه کدام یک برنده است؟!
اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی