پارس ناز پورتال

اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی را می توانید در مجموعه زیر مشاهده کنید که از اینستاگرام استخراج شده اند.

 

شروع میکنیم با این سلفی از خاطره اسدی، بازیگر خوب سینما و تئاتر که در آن به تمامی کسانی که از وی متنفر هستند عشق ورزیده است. خودش هم یک عشق کاملاً ارتشی!
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)شایعه سازان دست بردار عمو اکبر عبدی نیستند و بار دیگر او را راهی دیار باقی کردند (دور از جانش). واکنش اکبر عبدی به این شایعه، با یک عکس کاملا به جا 🙂
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)مهراب قاسمخانی جزو معدود کسانی است که نمیتوان برای عکس های وِی کپشن نوشت. آنقدر که خوب و خوش فکر است. آرزوی سلامتی داریم برای این خانواده دوست داشتنی.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)محسن افشانی عکسی از کودکی هایش گذاشت و رفتار های کنونی خود را ریشه یابی کرد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)صابر ابر در حال گالری گردی. صابر جان در انتخاب لباس دقت کن و سعی کن لباسی انتخاب کنی که تشخیص آن با حوله تن پوش حمام انقدر سخت نباشد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)شمسی خانم فضل اللهی و گل های کاغذی واقع در لابی یک هتل در جزیره کیش، یکی از مراکز اصلی پرورش گل های کاغذی در ایران. شمسی خانم این روز ها در سریال عاشقانه ساخته منوچهر هادی هنرنمایی کرده است.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)کل کل و دعوای حمید فرخ نژاد و فراستی تازه دارد به قسمت های قشنگ اش نزدیک می شود! مهدیار، اون ظرف تخمه رو تمدید کن و بیار!
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)سلفی کوچه ایِ عوامل ساخت برنامه “شب کوک” که پس از پخش “استیج” و محبوب شدنِ آن، دوباره به تکاپو افتاده اند تا از وادی رقابت و جذب مخاطب عقب نمانند.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)پوریا پورسرخ به تماشای نمایشگاه دچار رفته بود که به این عکس یادگاری در کنار بهاره افشاری دچار شد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)نامگذاری 25 فوریه به نام “روز حافظ ناظری” در تقویم کالیفرنیا. 
حافظ جان تا سیزده بدر خیلی مانده. نباید الآن میگفتی.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)نجم الدین شریعتی، مجری محجوب و متشخص صدا و سیما در حال گشتن به دنبال سویچ ماشین اش در ساحل شمال.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)مطلب بی سوژه خود را با این عکس هستی مهدوی در یک گالری ادامه میدهیم.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)هنگامه حمیدزاده در مراسم اکران خصوصی فیلم “هفت و پنج دقیقه” به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور کارگردان خوب و کهنه کار سینما و تلویزیون. این فیلم سال 87 تولید شده است و با تاخیری حدوداً 9 ساله به مرحله اکران رسیده است. اتفاقی رایج در سینمای ایران.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)خوش هیکل ترین عقاب دنیا.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)الناز حبیبی در یک عمارت در اندشت در حال عرضه لباسی که برایش طراحی شده است. یکی از دلایل اصلی جوگیر بودن برخی هنرپیشه های ما، دیزاینر های بیکار هستند.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)گردشِ کوچولو در دنیای چهره ها همان سفر 5 روزه به آنتالیا معنی میگردد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)سولماز غنی با این پست تولد خواهرزاده عزیزش را تبریک گفت.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)سلفی خوش رنگ ساناز کاشمری، یکی از یادگار های بیکارِ گروه آریان که خیلی دلمان برایش تنگ شده است.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)الناز و ماشین و محله اش، ما ها همه!
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)این روزها به هر کوچه ای از شمال تهران بروی، با یک تابلو و بنر خیریه فیلان رو به رو میشوی، در حدی که تعداد این موسسات از تعداد نیازمندان در تهران دارد بیشتر میگیرد! آناهیتا همتی در یکی از همین موسسات.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)فلور نظری هم با خواهرزاده اش که او را خیلی دوست دارد، سلفی گرفته.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)عکسی بامزه از کودکی های بهشاد مختاری با لباس زورو، قهرمان کودکی های خیلی از متولدین دهه شصت و هفتاد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)سلفی محمدرضا فروتن در کنار رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقیِ محمدرضا فروتن. انتقادی که از آقای فروتن داریم این است که این همه سلفی که میگیرد چرا هیچکدام را در اینستاگرامش نمیگذارد؟ پس ما نباید سوژه داشته باشیم؟ ما نباید نان بخوریم؟!
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)“من خاص هستم” جدید رسید. این بار، تینا پاکروان.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)الهام حمیدی، سعید معروف و نیکی کریمی در یک جشن خیریه. احتمالاً لیلا بلوکات از برگزاری چنین جشنی خبر نداشته است.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)پس از پرده، کلاه، کیسه زباله و گربه، بالشت را هم به لیست ادوات کاربردی در پوشاندن موی سر اضافه می کنیم.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)هدیه تهرانی، پس از شنیدن خبر اینکه دولت گفته به همه وعده های فرهنگی خود عمل کرده است. 
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)عکس یادگاری پرستاره در پشت صحنه یک تئاتر. با حضور استاد محمد رحمانیان، بیژن کامکار، سامان احتشامی، بهنوش طباطبایی، هانا کامکار، آشا محرابی، مهران رنجبر و سایر عزیزان هنرمند.  متوجه انتقاد های شما مبنی کاهش میزان طنز برخی مطالب در برخی روز ها هستم، خودتان به خوبی شاهد اوضاع سوژه ها در این روزهای آخر سال هستید، وگرنه ما با انرژی ای بیشتر از روز اول در خدمتتانیم.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)خانه سینما طی مراسمی از عکاسان خبریِ عکس های برگزیده از حادثه پلاسکو تقدیر کرده و بهترین عکس ها را به صورت یک گالری به نمایش گذاشته است. استاد داریوش اسدزاده هم روز گذشته از این نمایشگاه دیدن کرد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)بهداد سلیمی و سلین خانم در کنار برج میلاد، با ست سرمه ای رنگ و هماهنگ!
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)نگرانی هانیه توسلی از فراموش کردن قیافه اش توسط مردم یک نگرانی دائمی است و همین نکته باعث شده به هر نحوی که هست هر روز با عکس های جدید این موضوع را مرتفع کند. 
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)سلفی لیلا ایرانی به همراه آرام جان اش که طبیعتاً باید همسرش باشد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)مهرداد پولادی باز هم آفتابی شد و با یک لبخند دیگر، سازمان نظام وظیفه را به سخره گرفت و رفت تا عکس بعدی.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)گالری، نمایشگاه، خیریه، افتتاحیه، رونمایی…. اسم هایی که فقط بهانه اند، بهانه ای برای عکس جدید و پست جدید. هنگامه قاضیانی در یکی از همین بهانه ها.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)کسی نیست وساطت کند و مشکل پیش آمده بین مهدی احمدوند و آن اسب قهوه ای را حل کند؟
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)حمید لولایی این روزها اینستاگرام را به سلطه خود درآورده و روزی حدود 15 عکس میگذارد! عکس های جالب و قدیمی و اکثرا کم کیفیت که مشخص است از آلبوم عکس هایش گرفته. مثلا این عکس از پدر فقیدش یکی از همین عکس هاست.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)و این عکس در کنار برادرش آقا خسرو. توضیحاتی هم که مطرح میکند، هیچ ضروریتی برای عنوان کردنش وجود ندارد و صرفا برای درد و دل کردن و من باب صحبت آن ها را می نویسد! به این هم فکر نمیکند که شاید برادرش در این بین آبرویی داشته باشد.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)امین حیایی، جمشید خان هاشمپور، مهناز افشار و سارا بهرامی در پشت صحنه پروژه «دارکوب»، سومین فیلم بلند “بهروز شعیبی”. کارگردان جوانی که دو فیلم موفق «دهلیز» و «سیانور» را در کارنامه دارد و پیش بینی می شود این کارش هم خوب از آب در بیاید. علاوه بر عزیزان حاضر در تصویر، هادی حجازی فرد هم در این فیلم هنرنمایی کرده است.
به پایان مطلب رسیدیم، ممنون از همراهی تان. تا فردا.
اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

 

مطالب مرتبط :

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

خبرهای جنجالی از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (214)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)