پارس ناز پورتال

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)

شما می توانید گالری عکس کامل و زیبا از مشهورترین افراد ایرانی مانند بازیگران و ورزشکاران را در زیر ببینید و لذت ببرید.

 

سرطان لعنتی دست از سر هنر کشور بر نمیدارد و قرار نیست به نحسیِ پاییز خاتمه بخشد. نیما طباطبایی عزیز روز گذشته پس از یک دوره تحمل بیماری و استقامت و جنگیدن با سرطان، تسلیم شد و ما را تنها گذاشت تا اخلاق و نام نیکویش همیشگی و جاودانه شود. تسلیت به جامعه سینما و خانواده عزیزش، علی الخصوص بانو رویا تیموریان. پست تسلیت علی دهکردی را شاهد هستید.

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)پس از این پست اندیشه فولادوند، چند زلزله ی خفیف در جای جای رشته کوه زاگرس ثبت شده است. نگران پس لرزه ها هستیم!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)عکس یادگاری طناز طباطبایی و صابر ابر در کنار اشوانِ عزیز پس از تماشای کنسرت او در تهران. طناز جان دائمی است یا از این موقت هندی ها؟! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی دیدنی محسن جان چاوشی در کنار همسر محترم و پسر اخمالویش آقا زانکو. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سیامک عباسی و مادر عزیزش، پس از اجرای کنسرت شب گذشته وی. چه حس شیرینی دارد درخشش فرزندت را روی صحنه ببینی. البته دیدنِ فرزندِ دلبندت با این کلاه مسخره فکر نکنم حس خوشایندی داشته باشد!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)آذین خانم رئوف هستند، بازیگر مجموعه “همسایه ها” که نقش خواهرِ خُل وضعِ بهاره رهنما را بازی می کند. در ضمن چرا سریال را کلا جمع کردند و بردند شبکه نسیم؟! یعنی برنامه ریزی سازمانی به خفنیِ صدا و سیما انقدر هردنبیلی است؟  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)امید حاجیلی با این عکس قدیمی، یاد ناصر عبداللهی عزیز را در دهمین سالروز نبودنش زنده کرد. روحش شاد و یادش مانا.  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)شما هم به شباهتِ موجود بین ویدا جوان و هانیه توسلی پی برده اید؟!  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی احسان خواجه امیری با بیلبورد کنسرتِ خویش در آمریکا. احسان جان این خزبازی ها را درنیاور، هر کسی پول بدهد و سالن را اجاره کند عکسش را همانجا میزنند. خدابیامرز جلال همتی هم از این قضیه مستثنا نبود.  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی تابستان در زمستانِ علی صادقی در یکی از کشورهای استوایی. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی علی شادمان و مهرداد صدیقیان، بدون هیچ دلیلی، صرفا برای اعلام اینکه با هم درون یک ماشین حضور دارند. البته این اتفاق، یعنی حضور دونفری شان در یک ماشین، با توجه به سبیل ها و چهره غلط انداز مهرداد اصلاً اتفاق خوشایندی نیست! اگر سه نفر بودند خیالمان راحت تر بود که این سبیل ها کار دستِ علی نمی دهد و زخم و زیلی اش نمی کند.
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)شهرام محمودی اهل تبریز بود و تا حالا چیزی نگفته بود؟! به به، بیا اینجا ببینم (صدای ماچِ سه تایی) 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)پوریا پورسرخ و حمید گودرزی در منزل لاکچری یکی از عزیزان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)روناک جان فقط لطفاً در روزهای بعد نبینیم که پستی در حمایت از حیوانات و این حرف ها بگذاری! همین کلاهِ شما کمِ کم چهار خرس گریزلی را به کشتن داده!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)من هم اگر شماره یک تیم ملی را به رقیبم باخته بودم از این پست ها می گذاشتم.
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)حسین رضازاده در غم سنگین از دست دادن پدرش به سوگ نشسته است. از خداوند متعال برای او و خانواده عزیزش آرزوی صبر داریم. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سپندِ عزیز، هنرمند با اخلاق و بی حاشیه سینما و تلویزیون شب گذشته سی و نه ساله شد. تبریک به سپند امیرسلیمانی، امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشد. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی ناشتایی مهدی امینی خواه در سواد کوه. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)بارانا کماکان تحت تاثیر سفرشان به هند است و دست از لباس های هندی اش نمیکشد.  اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)استاد داریوش اسدزاده و همراهان بر سر مزار زنده یاد سهراب سپهری، شاعر آب و رنگ و آینه. شاید جالب باشد بدانید که سهراب سپهری اگر زنده بود، 5 سال جوان تر از استاد اسدزاده بود. (به تخته میزند.)
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)با نزدیک شدن به شب یلدا باید خود را برای مواجه شدن با خروار خروار هندوانه و انار و پشمک آماده کنیم. شقایق فراهانی و بانو پوری بنایی به استقبال این شب رفته اند! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سیامک انصاری با این نظرسنجیِ توئیتری و دعوت مردم به کنسرت علیرضا عصار، هم گور خودش در شبکه های اجتماعی را کند و هم کاری کرد که علیرضا عصار خودش هم برای رفتن به کنسرت مردد باشد! سیامک جان اینجور نظرسنجی ها را باید در تلگرام یا اینستاگرام برگزار کنی، توئیتر جای این لوس بازی ها نیست!

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)بله. این تصویر هم مربوط به حضور سیامک انصاری در کنسرت علیرضا عصار است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)عکسی دیگر از این شب به یاد ماندنی! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)– چیکار کنم مهران؟! نمیتونم از خونه بیام بیرون جلو در و همسایه ها!

+ بتمرگ خونه ت!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)از خنده های دوستانِ نیکی کریمی چنین احساس میشود که مرتکب اشتباهی ناخواسته در جمع شده است و دیگر کاری از دست هیچکسی برای جمع کردنِ قضیه ساخته نیست! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)فریدون آسرایی قرار است برای “عاشقانه” بخواند که قطعا عاشقانه ترین انتخاب و عاشقانه ترین صدا برای این سریالِ عاشقانه است. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)آرش جان در نواختن ضربات آخر به تنبک دقت کن!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سام درخشانی و رفقا در لابی یک هتل. کاملاً مشخص است سام از آنهایی بوده که تا 18 سالگی با زیر شلواری سه خطِ آبی در کوچه و محلشان میگشت. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)حسن جان گویا جناب جدیدی از این سلفی بسیار معذب شده اند، چون عادت ندارند در کنار افرادِ سالم و سرحال و غیر بیمار عکس بگیرند! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)ماشالا به نیم کلاج!  

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)پیاده روی شبانه هومن برق نورد و همسر عزیزش در کنار سامان احتشامی و همسر جان در بام تهران. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلفی عباس غزالی و ناهید خانم، خواهرزاده عزیزش که برای همه اینستاگرامی ها کاملاً آشناست! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)مرتضی جان پس ژاوی کو؟! نگرانش شدیم! 

اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)جشن تولد هندوانه ایِ خالق خندوانه. تبریک به رامبد عزیز.
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)شاهین جمشیدی به هندوستان و بمبئی سفر کرده است و با این پستش جلوه های جدیدی از جلف بودن یک مجری صدا و سیما را به نمایش گذاشته و برای علی ضیا حسابی خط و نشان کشیده است!
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)استاد رضا بنفشه خواه، فریبا نادری، شبنم قلیخانی و حسین سلیمانی در یک مراسم گلریزان در موسسه خیریه کهریزک. اجرشان با جدا. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)حمیدرضا آذرنگ و همسر جان، شب گذشته در مراسم اکران خصوصی فیلم “گیتا”، ساخته مسعود مددی که در پردیس ملت برگزار شد.  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)تنها نکته قابل توجه این عکس سپیده خداوردی که درگیرمان کرده، آن واترمارک برند “Hejab Style” در گوشه تصویر است! 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)مریلا خانم زارعی به عنوان بازیگر نقش اول در مراسم اکرام خصوصی فیلم “گیتا” حضور داشتند. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)هنگامه قاضیانی در نمایی از فیلم سینمایی “یک قناری، یک کلاغ” ساخته اصغر عبداللهی. (بخدا شوخی نمیکنم، نام فیلم همین است!)  
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)سلطان اینستاگرام در حال بازگشت از خریدِ سبزی آش از تره بارِ سرکوچه شان. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)با این عکس که مربوط به دیدار گوهر خیر اندیش و آذر معماریان از پشت صحنه فیلم سینمایی جدید مهران مدیری است، مطلب امروز را هم به پایان میبریم. ممنون از اینکه با ما همراه بودید. شبتان خوش. 
اخبار چهره ها و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (173)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ بازیگران و ستاره های مشهور در اینستاگرام (172)

اخبار چهره ها و هنرمندان در فضای مجازی (171)

خبرهای داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (170)

جدیدترین خبرهای داغ از بازیگران و ستاره ها (169)

اخبار جنجالی بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (168)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (167)