پارس ناز پورتال

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

مجموعه : اخبار سینما
اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود 

ناسازگاری سنی بین زوج های بازیگر مشهور نتوانسته هست که باعث عدم ابراز علاقه و ازدواج آنان شود و شمار زیادی از زن و مردان با ناسازگاری سنی بالا در بین انها به چشم میخورد. احتمالاً یک سوال کلیشه اي در مورد ازدواج این باشد که در یک ارتباط ي زن و شوهری چه چیزی بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد؟ برخی می‌گویند عشق و برخی دیگر نیز تناسب داشتن و به اصطلاح “به هم خوردن زوج ها” را مهم می شمارند.

 

برخی هم داشتن اهداف مشترک و تفاهم را مهم‌ترین اصل می‌دانند و احتمالاً بسیاری بگویند که سن از همه ي چیز کم اهمیت تر هست. شمار زیادی از بازیگران هالیوودی نشان داده اند که وقتی پای روابط عاشقانه به میان بیاید سن برایشان هیچ اهمیتی ندارد هر چند چنین روابطی برای بسیاری دیگر قابل درک نیست.

 

در ادامه ي این مقاله می‌خواهیم سلبریتی هاي معروفی را به شما معرفی کنیم که علی رغم تفاوت سنی فاحش با هم ازدواج کرده و زندگی ظاهرا مفید و استقامت دارند.

 

1-مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز اشتراکات بسیاری دارند; هر دو برنده پاداش اسکار شده اند; داگلاس برای فیلم “وال استریت” و جونز برای فیلم “شیکاگو”. هم‌چنین روز تولد انها نیز مشترک هست; 25 سپتامبر. اما آنها در یک چیز تفاوت بسیار زیادی با هم دارند و آن هم این هست که هر یک به نسل هاي متفاوتی تعلق دارند.

 

داگلاس در سال 1944 و جونز در سال 1969 بدنیا آمده هست. گرچه این ناسازگاری سن 25 ساله مانع از آن نشد که این دو در سال 2000 با هم ازدواج کنند.

 

2- وودی آلن و سون يي پرِوین

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

وودی آلن, نویسنده و کارگردان مشهور سینما و میا فارو, مدل و بازیگر هالیوودی برای بیش از یک دهه ارتباط ي عاشقانه اي با هم داشتند. اگر چه این دو هیچ گاه به شکل رسمی ازدواج نکردند اما آلن به فارو کمک کرد که فرزند خوانده اش را بزرگ کند. اما این ارتباط در سال 1992 و پس از اینکه فارو ادعا کرد

 

تصویر نیمه عریان زنی دیگر را در آپارتمان آلن پیدا کرده به آخر رسید. از همۀ بدتر اینکه آن تصویر متعلق به سون يي پروین دختر خوانده ي فارو بود. به گفته ي فارو, آلن به وی گفته بود که به شدت به پروین علاقمند شده و می‌خواهد با او ازدواج کند.اضافه بر اینکه وی وارد یک ارتباط ي عاشقانه با دختر خوانده ي خود می شد

 

فاصله ي سنی 35 ساله بین این دو نیز بسیار اذیت دهنده بنظر می‌رسید. در آن زمان وودی آلن 56 سال سن داشت و پروین نیز چیزی بین 20 یا 21 ساله بود زیرا در هنگام پذیرفته شدن بعنوان دختر خوانده فارو هیچ مدارک قانونی که تاریخ تولد او را نشان دهد به همراه نداشت. در واقع فارو او را از یک خانواده ي از هم پاشیده

 

و شکنجه گر کره اي به فرزندی قبول کرده و تنها با آزمایش مغز استخوان سن او مشخص شد. آلن و پروین در سال 1997 و در حالی‌که آلن 62 ساله و پروین 27 ساله بود با هم ازدواج کردند.

 

3- فرانک سیناترا و میا فارو

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

میا فارو با عشق غریبه نیست زیرا نخستین ازدواج او در سال 1996 و در سن 21 سالگی رخداد افتاد و داماد نیز کسی نبود جز فرانک سیناترای مشهور. این دو در لاس و گاس و در حالی‌که سیناترا 51 ساله بود با هم ازدواج کردند. این ناسازگاری سنی حتی از ناسازگاری 20 ساله بین او و وودی آلن نیز اکثر بود. گرچه میا فارو بعدها نیز با آهنگسازی به نام آندره پرِوین ازدواج کرد که 16 سال از وی بزرگ تر بود.

 

4- دونالد ترامپ و ملانیا ناوس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

دونالد ترامپ در روزگاری که هنوز وارد دنیای سیاست و تلویزیون نشده و تنها تاجری معروف در شهر نیویورک سیتی بود در سال 1998 و در یک مهمانی با مدلی اسلوونیایی به نام ملانیا ناوس آشنا شد. در آن زمان ترامپ از همسر دوم خود, ماریا مپلز جدا شده و بیش از یک سال از جدایی این دو می گذشت. این دو در ژانویه سال 2005 و زمانی که ترامپ 52 ساله و ناوس 28 ساله بود با هم ازدواج کرده و تفاوت سن 24 ساله ي خود را نادیده گرفتند.

 

5- سلین دیون و رنی آنجلیل

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

همۀ می‌دانند که سلین دیون در دوران کودکی و در ایالت کبک کانادا صدای افسانه اي خود را به گوش جهانیان رساند. در واقع سلین دیون در سن 12 سالگی خوانندگی را به صورت حرفه اي و با کمک هاي بی دریغ مدیر برنامه هایش نخست کرد.رنی آنجلیل در آن زمان یک مرد 38 ساله بود که پیشینه ي دو ازدواج و دو جدایی را داشت.

 

در ابتدا ارتباط ي آنها کاملاً کاری بود اما سلین دیون به گفته ي خودش ناگهان تغییراتی را در احساسش نسبت به رنی احساس کرد. اگر چه رنی 26 سال از او بزرگ تر بود اما انها در سال 1994 با هم ازدواج کردند و تا سال 2016 به هم وفادار ماندند تا اینکه رنی در سن 73 سالگی به علت مریضی سرطان درگذشت.

 

6- دیان کنون و کری گرانت

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شودنام کری گرانت همواره مترادف با واژه هایي مثل “مودب”, “خوشگل” و “ستاره سینما” بود به همین علت زنان زیادی آرزوی زندگی کردن با او را داشتند, حتی زمانی که دیگر پیر شده و از دوران پرفروغ قبل اش خبری نبود. اما زنی که او میخواست یک ستاره ي جوان به نام دیان کنون بود

 

که برای نخستین بار او را در یک نقش کوتاه در سریالی قدیمی در سال 1960-61 با عنوان “Malibu Run” دیده و توانست از طریق وکیل اش با او تماس بگیرد. وی چندین بار از کنون خواستگاری کرد و در نهایت در سال 1965 این دو راهی لاس وگاس شدند. در زمان ازدواج, گرانت 61 سال و کنون 27 سال سن داشت.

 

7- بیلی جوئل و کیتی لي و الکسیس رودریک

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

اینکه گفته میشود ستاره هاي موسیقی راک علاقه ي زیادی به زنان دارند دستکم در مورد بیلی جوئل که بسیاری او را بزرگترین ستاره ي موسیقی راک تمام دوران می‌دانند صدق میکند. یکی از مشهور ترین و برترین آهنگ هاي او به نام “دختر بالاشهری” «Uptown Girl» در ابتدا “دختران بالاشهری”

 

«Uptown Girls» نام داشت که درمورد ي سه زن بود; الی مک فرسون, و کریستی برینکلی که هر دو مدل هایي مشهور بودند و ویتنی هوستون, خواننده ي مشهور. جوئل نامزدی اش با مک فرسون را به هم زده و با برینکلی ازدواج کرده و از وی صاحب یک فرزند شد.

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

این دو در سال 1994 از هم جدا شدند. در زمان ازدواج, جوئل 5 سال از برینکلی بزرگ تر بود اما این فاصله ي سنی در دو ازدواج بعدی جوئل بسیار اکثر شد. در سال 2004 وی با یک نویسنده, سرآشپز و مجری برنامه هاي آشپزی به نام کتی لي ازدواج کرد. کتی لي که در سال 1981 به جهان آمده بود 32 سال کمتر از جوئل داشت.

 

این دو نیز در سال 2009 از هم جدا شده و جوئل بار دیکر در سال 2015 با یک کارمند بازار سهام به نام الکسیس رودریک ازدواج کرد. در این زمان عروس 33 سال و داماد 66 سال سن داشته و نکته ي دیدنی اینکه رودریک تنها سه سال از الکسا جوئل, دختر جوئل بزرگ تر بود.

 

8- تونی بنت و سوزان کرو

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

تونی بنت که به اعتراف برخی یکی از برترین صداهای تاریخ را دارد در موسیقی ایالات متحده یک مرد افسانه اي هست. خواننده ي آهنگ “قلبم را در سان فرانسیسکو جا گذاشتم” «I Left My Heart in San Francisco» در زندگی حقیقی اش سه بار قلبش را پیش زنان جا گذاشته بود. در سال 1952 وی با پاتریشیا بیچ ازدواج کرده و از او صاحب دو پسر شد. بعد از اینکه بیچ متوجه خیانت شوهرش و ارتباط ي او با بازیگری به نام ساندرا گرانت گردید خواهش طلاق داد.

 

بدین ترتیب بنت با گرانت ازدواج کرده و از وی نیز صاحب دو دختر شد. این دو در سال 1979 راهشان را از هم جدا کردند و بنت دیگر تا سال 2007 وارد ارتباط ي زناشویی دیگری نشد. وی در این سال با زنی که 40 سال از او کوچک تر بود به نام سوزان کرو ازدواج کرد که بنت ادعا می‌کرد قبل از تولدش نیز او را می شناخته هست.

 

در واقع وی در کتاب خاطرات خود گفته که در سال 1966 در سانفرانسیسکو همراه با والدین کرو تصویر گرفته و دیدنی اینکه مادر کرو در آن زمان سوزان را در شکم داشته هست. گرچه این دو از دهه ي 1980 با هم ارتباط داشتند اما بنت گفته هست که به علت دشواری های کاری نتوانسته بودند ازدواج خود را رسمی کنند.

 

9- پاتریک استوارت و سانی اوزل

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

پاتریک استوارت بازیگر معروف بریتانیایی که با فیلمهای “پیشتازان فضا; نسل آینده” «Star Trek; The Next Generation» و “مردان ایکس” «X-Men» به شهرت رسید. وی قبلاً نیز دو بار ازدواج کرده بود اما به گفته مشهور “تا سه نشه بازی نشه”. در سال 2013, او پس از چند سال نامزدی با سانی اوزل ازدواج کرد.

 

این زوج در سال 2008 و زمانی که سانی در یک رستوران در نیویورک بعنوان پیشخدمت مشغول کار بود با هم آشنا شدند. در آن زمان استوارت در فیلمی با عنوان “مکبث” در همان نزدیکیها بازی میکرد و هرازگاهی برای غذا خوردن به رستوران فوق می رفت. این دو در زمان ازدواج 38 سال ناسازگاری سنی داشتند.

 

10- اما همینگ و بروس ویلیس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

بروس ویلیس بین سال هاي 1987 تا 2000 با دمی مور زندگی می‌کرد و در آن دوران دو تن از مشهور ترین ستارگان دنیای هالیوود به شمار می آمدند. اما پس از جدایی این دو و در سال 2008, بروس ویلیس عاشق زنی به نام اما همینگ شد.

 

همینگ می‌گوید که وقتی برای نخستین بار با بروس ویلیس دیدار کرده تحت تاثیر جذابیت و شوخ بودن او قرار گرفته و ویلیس می‌گوید نیز که در همان نگاه اول عاشق این زن جوان شده هست. این دو در سال 2009 در مراسمی پرشکوه در حضور سلبریتی هاي معروفی از جمله دمی مور, همسر سابق ویلیس ازدواج کردند. در آن زمان ویلیس 54 ساله و همینگ 32 سال داشت.

 

11- زهر تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

شمار زیادی از ما عشق رندگی خود را در سن 19 سالگی پیدا نمیکنیم که گرچه موضوع خوبی هست زیرا در این سن معمولا فرد به بلوغ عقلی کاملی نرسیده و تصمیمی منطقی و عقلانی نخواهد گرفت اما این همان چیزی هست که آرون تیلور جانسون, بازیگر فیلمهای “کیک اَس” و “جانوران شب زی” تجربه کرده هست.

 

در سال 2009,وی نقش جان لنون را در فیلمی زندگینامه اي با عنوان “پسری از ناکجا آباد” «Nowhere Boy» به کارگردانی زهر تیلور وود 42 ساله بازی کرد. تیلور وود می‌گوید که به محض آشنایی با این بازیگر جوان “نزدیکی روانی” با او را در خود احساس کرده هست.

 

انها خیلی زود با هم ازدواج کرده و چند فرزند نیز دارند. آنها تصمیم گرفتند به جای اینکه تیلور وود بر طبق آنچه که مرسوم هست از نام خانوادگی شوهرش بهره گیری کند, نام هاي خانوادگی شان را با هم ترکیب کنند. بدین ترتیب این دو امروزه به طور رسمی زهر تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون نامیده میشوند.

 

12- هیلی رابرتز و دیوید هسلهاف

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

دیویدد هسلهاف, بازیگر معروف فیلمهای “نگهبان ساحلی” «Baywatch» و “نایت رایدر” «Knight Rider» از همسر سابقش, پاملا باخ دختری به نام هیلی داشت. وی در سال 2006 از همسرش جدا شد و در سال 2017 پس از 5 سال نامزدی با هیلی رابرتز ازدواج کرد و اگر بانو رابرتز نام خانوادگی شوهرش را انتخاب می‌کرد

 

دو نفر با نام “هیلی هسلهاف” در خانواده ي هسلهاف وجود می داشت. هاسلهاف خود گفته که از تفاوت سنی فاحشش با هیلی با خبر بوده و به همین علت صبر کرده برای خواستگاری کردن عجله نکند. در زمان ازدواج هاسلهاف 63 و رابرتز 36 سال سن داشت.

 

در آن زمان رابرتز یک دختر فروشنده بود که دستمزد ناچیزی برای کار خود در یک فروشگاه دریافت می‌کرد که همراه با پدر و مادرش در کاردیف ولز در یک منزل زندگی می‌کردند. یک شب او و خواهرش در یک کافه بودند که هاسلهاف نیز اتفاقی در آن جا حضور داشت. بعد ناگهان رابرتز خواست با دیوید تصویر بگیرد و همۀ چیز از آن جا شروع شد.

 

13- رُزی هانتینگتون وایتلی و جیسون استاتهام

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

احتمالاً یقین نکنید اما جیسون استاتهام, بازیگر خونسرد و خشک بریتانیایی در سال 2017 تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت. همسرش, رُزی هانتینگتون وایتلی که مدل و بازیگر هست 20 سال کمتر از شوهرش دارد. احتمالاً این دو از نسل هاي متفاوتی باشند اما به خوبی همدیگر را درک می‌کنند

 

و زندگی بی سر و صدایی دارند و وایتلی گفته که جیسون برترین دوست اوست. این دو ستاره در سال 2010 با هم نامزد شده و 6 سال بعد با هم ازدواج کردند.

 

14- الیور سارکوزی و ماری کیت اولسن

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

ماری کیت اولسن زمانی که تنها یک سال سن داشت همراه با خواهر دوقلویش, اشلی اولسن در نقش میشله تانر در فیلم “منزل شلوغ” «Full House» بازی کرد. دیدنی اینکه در آن زمان همسر آینده اش, الیور سارکوزی 18 ساله بود. سارکوزی یک فرانسوی بانکدار و برادر ناتنی نیکلا سارکوزی رییس جمهور سابق فرانسه هست

 

که از اوایل دهه ي 1990 در بخش تجارت ایالات متحده فعالیت دارد. وقتی که این دو در سال 2015 با هم ازدواج کردند, اولسن 29 ساله و سارکوزی مدیر میانسال و 46 ساله ي یک گروه تجاری بزرگ و دارای دو فرزند از ازدواج قبلی اش بود.

 

15- امبر تمبلین و دیوید کراس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

زمانی که امبر تمبلین نخستین نقش بزرگش را در سال 2002 در فیلم “Joan of Arcadia” بازی کرد و نامزد دریافت پاداش امی شد, دیوید کراس از قبل خود را بعنوان یکی از شخصیت هاي مشهور دنیای استند آپ کمدی تثبیت کرده بود. این دو پس از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند و نخستین فرزندشان نیز در فوریه 2017 بدنیا آمد. دیوید و امبر در هنگام تولد نخستین دخترشان به ترتیب 52 و 33 ساله بودند.

 

16- دمی مور و اشتون کوچر

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

احتمالا همۀ وقت} مردان پیرتر با زنان جوان تر ازدواج می‌کنند و در دنیای هالیوود نیز معمولا عرف بر این هست اما چیزی که بین اشتون کوچر و دمی مور رخداد افتاد دقیقاً تصویر این کلیشه بود. کوچر که معمولا در تمامی فیلم هایش نقش یک پسر احمق و نابالغ را بازی می‌کند به نظر میرسد که در زندگی شخصی اش

 

اکثر به دنبال انسان هاي عاقل و بالغ می‌گردد. در سال 2003 وی با دمی مور, بازیگر معروف و سوپراستار هالیوود آشنا شده و در حالیکه 25 سال سن داشت با این بازیگر 41 ساله ازدواج کرد.

 

جدایی این دو در سال 2013 نهایی شد و کوچر به سراغ میلا کونیس رفت, همان کسی که در فیلم “آن شوd دهه 70” «That ’70s Show» در کنار او نقش بازی کرده بود. برخلاف ازدواج قبلی, این بار کوچر به سراغ زنی کوچک تر از خود رفت هرچند تفاوت سنی انها تنها 5 سال بود.

 

17- کیتی هولمز و تام کروز

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

تام کروز برای بیش از دو دهه یکی از معروف ترین بازیگران هالیوود بوده و قبلاً نیز برای مدتی با میمی راجرز و نیکول کیدمن زندگی کرده بود. اما در سال 2005 در برنامه ي زنده ي اوپرا وینفری از شدت علاقه به کیتی هولمز روی مبل آرام و قرار نداشت.

 

سال بعد این دو صاحب دختری به نام سوری شدند و سرانجام در همان سال ازدواج خود را رسمی کردند. گرچه این حکایت عاشقانه در سال 2012 با جدایی این دو به آخر رسید. هولمز گفته بود که در روزگار جوانی همۀ وقت} در این رویا به سر می برده که روزی با ستاره ي فیلم “Top Gun” که 17 سال از او بزرگتر بود ازدواج کند.

 

18- هریسون فورد و کالیستا فلوکهارت

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

بازیگران نقش هاي آلی مک بیل و ایندیانا جونز همانند هاي کاملی از عشق حقیقی و پایدار میباشند. این دو قبل از رسمی کردن ازدواج در سال 2010, به مدت 8 سال با هم نامزد بوده و حتی یک پسر به نام لیام داشتند. این تنها ازدواج فلوکهارت بود اما سومین ازدواج فورد به شمار می رفت.

 

هریسون فورد بیش از دو دهه با ملیسا ماتیسن زندگی کرده بود و قبل از آن نیز چند سالی با ماری مارکوانت زندگی می‌کرد. وی در سال 1964 با مارکوانت ازدواج نمود و دیدنی اینکه همسر سوم او یعنی فلوکهارت نیز در همان سال بدنیا آمده بود. بدین ترتیب بین او وی همسر جدیدش 22 سال ناسازگاری وجود دارد.

 

19- جف گولدبلوم و امیلی لیوینگستون

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

جف گولدبلوم یکی از بامزه ترین و پرطرفدارترین ستارگان هالیوود هست که در فیلمهای پرفروش و شناخته شده ي “پارک ژوراسیک” و “روز استقلال” حضور داشت. وی در سال 2014 در لس آنجلس با یک بازیگر و آکروبات به نام امیلی لیوینگستون ازدواج کرد که سومین ازدواج گلدبلوم به شمار می رفت.

 

گلدبلوم قبلاً در دهه ي 1980 با پاتریشیا گول و بعدها نیز با جینا دیویس ازدواج کرده بود. گلدبلوم 6 سال جوان تر از گول, حدود سه سال بزرگ تر از دیویس و 30 سال بزرگ تر از لیوینگستون هست.

 

20- الک بالدوین و هیلاریا توماس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

بر زمینه گزارش روزنامه ي نیویورک تایمز ابتدا بالدوین به هیلاریا توماس که یک مربی یوگا در رستورانی مخصوص گیاه خواران هست نزدیک شده و به او گفته بود که باید اکثر او را بشناسد. سپس این دو مدتی تلفنی با هم در تماس بوده و در نهایت وارد ارتباط اي عاطفی با هم شدند. این زوج که اختلافی 26 ساله دارند

 

در تابستان سال 2012 ازدواج خود را اعلام کردند. این نخستین ازدواج توماس و دومین ازدواج بالدوین بود. بالدوین قبلاً نیز با کیم بسینگر که 4 سال از او اکثر داشت ازدواج کرده بود.

 

21- جیمز وودز و کریستین باوگس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

جیمز وودز همواره با زن هایي که در دهه ي دوم و سوم زندگی خود به سر می‌برند ارتباط داشته هست. در اوایل دهه ي 2000 وی با دختر یکی از دوستانش آشنا شد و وی اشلی مدیسون نام داشت. این دو از زمانی که مدیسون تنها 5 سال سن داشت همدیگر را می شناختند.

 

ارتباط ي این دو زمانی شکلی عاشقانه به خود گرفت که وودز 58 ساله و مدیسون تنها 19 ساله بود. کمی بعد از جدایی این دو در سال 2013, وودز با کریستین باوگس وارد ارتباط ي عاشقانه شد. در زمانی که نخستین خبرها از ارتباط ي این دو به رسانه ها درز کرد وودز 66 ساله و باوگس 20 ساله بود که نشان می داد این زوج نامتجانس 46 سال ناسازگاری سنی دارند.

 

22- ژاکلین کندی و آریستوتل اوناسیس

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

بانوی اول سابق ایالات متحده به شیوه اي دردناک در نوامبر سال 1963 با قتل همسرش, جان اف کندی بیوه شد. در آن زمان وی زنی 34 ساله با دو پسر بچه بود و هنوز زندگی درازی در پیش داشت. وی در سال 1968 با یکی از رفقا دیرین خود که تاجری یونانی به نام آریستوتل اوناسیس بود ازدواج کرد.

 

اگر چه همسر سابق او «جان اف کندی» تنها 12 سال از ژاکلین بزرگ تر بود اما بین او و همسر جدیدش بیش از 33 سال ناسازگاری سنی وجود داشت. این ازدواج تنها هفت سال دوام داشت زیرا اوناسیس در سال 1975 درگذشت.

 

23- وارن بیتی و آنت بنینگ

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

وارن بیتی زمانی یکی از زنباره ترین بازیگران هالیوود بود که ارتباط هاي خارج از ازدواج زیادی با زنان داشت. در دهه ي 1970 وی با جولی کریستی, دیان کیتون و ناتالی وود که همه ي در آن دوران بازیگران سرشناسی به شمار می رفتند وارد ارتباط شد. اما وقتی که تصمیم به ازدواج گرفت دیگر دست از خیره سری هاي دوران جوانی برداشته و در سال 1992 با آنت بنینگ که 21 سال از او کوچک تر هست ازدواج کرده و این دو هنوز در کنار هم باقیمانده اند.

 

24- آرلین سیلور و دیک ون دایک

اختلاف سنی نتوانست مانع عشق این سلبریتی ها شود

نخستین ازدواج دیک ون دایک, ستاره ي فیلم “مری پاپینز” «Mary Poppins» با مارجری ویلت در سال 1948 بود, زمانی که اخبار ازدواج افراد مشهور هنوز از طریق برنامه هاي رادیویی اعلام می شد. این دو در دهه ي 1970 با داشتن 4 فرزند از هم جدا شدند و علت این جدایی نیز ارتباط ي مخفیانه ون دایک با میشله تریولا,منشی وکیل اش عنوان شد.

 

این دو قبل و بعد از جدایی رسمی ویلت و ون دایک در سال 1984 و تا سال 2009 که تریولا درگذشت با هم زندگی می‌کردند. اما ون دایک هم چنان به دنبال تجربه عشق بود تا اینکه در سال 2012 و در سن 86 سالگی با یک گربمور 44 ساله به نام آرلین سیلور ازدواج کرد که سال 2006 با وی آشنا شده بود.