پارس ناز پورتال

اخلاق های مردانه که خانم ها بدشان می آید

اخلاق های مردانه که خانم ها بدشان می آید

اخلاق های مردانه که خانم ها بدشان می آید 

تعداد زیادی از رفتارهای مشترک بین مردان میباشند که خانم ها را عصبانی و ناامید می‌کنند و معمولا این اخلاق در آقایان به شدت دیدن می شود. ما در این جا تعدادی از عادات نمونه در بیشتر آقایان را برایتان آورده ایم، تا با خواندن آن ها بدانید که این رفتار مختص همسر شما نیست و در رفتار بیشتر آقایان دیده می شود. یادتان باشد، هیچ انسانی کامل نیست.

 

رفتارهای نادرست مردان در زندگی زناشویی
زنان زیرک می دانند که گاهی باید چشم هاي خود را روی عادت بد همسرشان ببندند و اگر رفتاری که از او می بینند واقعا آزار دهنده هست، با گفتگو آن را حل کنند. اما اگر واقعا شریک زندگی تان را دوست دارید، از نقد و سرزنش کردن او بپرهیزید. این راه به شما در برقراری رابطه اي مستحکم کمک خواهد کرد. اگر به دنبال رابطه مفید و با دوام هستید، بر صبر و دانایی خود بیافزایید.

 

ما در این جا تعدادی از عادات نمونه در بیشتر آقایان را برایتان آورده ایم، تا با خواندن آن ها بدانید که این رفتار مختص همسر شما نیست و در رفتار بیشتر آقایان دیده می شود. یادتان باشد، هیچ انسانی کامل نیست.

 

_ نخستین رفتار نادرست مردان در زندگی زناشویی : اعتیاد به بازی هاي رایانه اي
نمی دانم چرا ولی امروزه تعداد زیادی از مردان رفتاری شبیه نوجوانان دارند. آن ها ساعت ها روبه روی مانیتور می نشینند و خودشان را با بازی هاي رایانه اي سرگرم می‌ کنند طوری که رفتار آن ها موجب آزار تمام اعضای خانوده می شود. به نظر من این افراد در دنیای مجازی خود زندگی میکنند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا افراد پس از یک روز سخت کاری،

 

به بازی هاي رایانه اي پناه می برند؟ یکی از دوستانم در این باره به من گفت: «بازی استرس را دور می‌کند». اما متاسفانه انها هنوز درک نکرده اند که برای اینکار پیر شده اند.اگر می خواهید از این عادت همسرتان رها شوید، سعی کنید با برترین روش حواس وی را پرت کنید تا از دنیای مجازی خود بیرون بیاید. بعنوان مثال ورزشی گروهی انجام دهید یا روی فعالیت هاي مورد علاقه او تمرکز کنید.

 

_ دومین رفتار نادرست مردان در زندگی زناشویی : مخفی کردن احساسات درونی
برخلاف زنان، بیان احساسات درونی برای مردان دشوار هست. آن ها به دنبال شانه اي برای گریه کردن نمی گردند و هیچ گاه راز دل شان را پیش دیگران فاش نمی‌کنند. متاسفانه از نظر انها بیان احساسات نشانه ضعف هست و از طرف دیگر اعتقاد دارند که مخفی نمودن آن ها برترین راه برای محافظت از خود و اجتناب از مشکلات هست در صورتی که این رفتار برای زنان بسیار آزار دهنده هست زیرا هیچ درکی از آن ندارند.

 

اثبات شده زنان نسبت به مردان طول عمر بیشتری دارند زیرا احساسات مثبت و منفی خود را بروز می دهند. به همسر خود بگویید که مخفی کردن احساسات می تواند برای سلامت ذهن و بدن زیان آور باشد در حالی‌که بیان شان بسیار لذت بخش هست.

 

_ سومین رفتار اشتباه مردان در زندگی زناشویی : پوشیدن هر روز یک دست لباس نمونه
مردها پیچیده و عجیب میباشند و باید اعتراف کنم که خرید کردن در عادات مورد علاقه آن ها نمی گنجد. انها تمایلی به تغییر لباسهای کمد خود ندارند زیرا معتقدند که یک جفت کفش، دو جفت شلوار و چند عدد تیشرت برای اینکه جذاب به نظر برسند، کافی هست. اما زنان بر خلاف انها عمل میکنند. آن ها دوست دارند به همسرشان بقبولانند که خرید کردن بسیار لذت بخش هست.

 

تنها راه این هست که شما خود برای خرید لباس همسرتان اقدام کنید. تنها در این صورت او از پوشیدن یک دست لباس نمونه دست بر می دارد.

 

_ چهارمین رفتار نادرست مردان در زندگی زناشویی : بی توجهی
بی توجهی یکی از آزار دهنده ترین رفتار مردان هست. تحقیقات نشان داده که مردان زیادی به مریضی فراموشی مبتلا میباشند. این طور به نظر می رسد که آن ها در دنیا دیگری سیر می‌کنند طوری که نمی توانند چیزهایی که برای زنان اهمیت دارد مثل روز تولد، سالگرد ازدواج و غیره را به خاطر بسپارند.

 

گرچه زنان باید بدانند که عوامل مختلفی از جمله افسردگی، استرس، فشار کار و عصبانیت بر حافظه آن ها تاثیر منفی می گذارد. زنان عاقل در این مواقع، از گذشته همسر خود را آگاه می‌کنند. انها باید بدانند که این رفتار نشانه بی تفاوتی نیست بلکه جزوی از طبیعت مردان هست.

 

_ پنجمین رفتار نادرست مردان در زندگی زناشویی : انها معتقدند زنان بدترین رانندگان میباشند
 به گزارش پارس ناز متاسفانه تمام مردان فکر میکنند که رانندگی زنان خطرناک هست. یک بار من از همسرم علت این طرز فکر را پرسیدم و او در جواب گفت: «حتی پیش از زمانی که مردها به این نتیجه برسند، دانشمندان کشف کردند که باید مراقب رانندگی زنانی که پشت فرمان نشسته اند، باشیم.» اما من واقعا با این جمله مخالفم.

 

به نظر من یک زن به اندازه یک مرد می توانند راننده خوبی باشد اما مردها مدام سعی دارند اثبات کنند که علت تمام تصادفات، زنان میباشند. در واقع این زنان میباشند که می توانند حتی در بدترین شرایط از تصادف جلوگیري کنند.