پارس ناز پورتال

ادعای جنجالی ساخت کره ماه توسط فضایی ها

ادعای جنجالی ساخت کره ماه توسط فضایی ها

ادعای جنجالی ساخت کره ماه توسط فضایی ها 

یک ادعای عجیب علمی می گوید که کره ماه تنها قمر زمین را موجودات فضایی ساخته اند! تا به حال هیچ سند محکم و تایید شده اي درمورد حضور موجودات فضایی تایید نشده هست. گروهی از دانشمندان روسی کره ماه را سازه‌اي مصنوعی خوانده و موجودات فضایی را بعنوان سازندگان آن معرفی میکنند. در ادامه به بررسی این ادعالی غوغایی پرداخته ایم.

 

در جولای 1970, دو دانشمند روسی با اسم‌هاي میخائیل واسین «Mikhail Vasin» و الکساندر شرباکوف «AlexanderShcherbakov» مطلب‌اي علمی را منتشر کردند که عنوان مرموز آن سر و صدای بسیاری را به پا کرد; “آیا ماه توسط بیگانگان هوشمند ساخته شده هست؟”

 

این نظریه پیشنهادی استدلالی را ارائه میکند که قادر هست مضامین بی‌شماری در مورد ماه و خاطر ایجاد شدن آن را توضیح دهد.ماه یکی از عجیب‌ترین اجسام موجود در منظومه شمسی ما هست. مسئله موجودیت کره ماه به طور کامل توسط یکی از دانشمندان ناسا با اسم رابین برت «Robin Brett» تشریح شد و او در این خصوص میگفت; “به نظر میرسد که توضیح وجود داشتن کره ماه از وجود نداشتن آن آسان‌تر باشد!”

 

اما این دو دانشمند روسی با انتشار این مطلب توانستند سوالات عجیب غریبی را مطرح کنند که تا آن زمان هیچ دانشمند دیگری جرأت پرسیدن آنان را نداشت! مطلب آنان انتقادات شدیدی را علیه این ادعا روانه فرآوری; اما این دو دانشمند روسی تنها کوشش داشتند با نقطه نظرهای خود به رازها عجیب‌وغریب کره ماه جواب دهند.

 

در این مطلب میخوانیم که کره ماه به جای آنکه یک جسم طبیعی باشد, در واقع ریزسیاره‌اي مصنوعی بوده توسط گونه‌اي پیشرفته از موجودات فضایی به شکل قابل توجهی توخالی شده و به سمت ما ارسال شده هست. گفته میشود که این نژاد از موجودات فضایی, تکنولوژی بسیار پیشرفته‌تری را حتی نسبت به امروز بشر دارا بوده‌اند!

 

میخائیل واسین و الکساندر شرباکوف میگویند برای فرآوری کره ماه از خودرو آلات فوق پیشرفته‌اي بهره گیری شده تا مسیرهایی خاص را در دل آن به وجود آورد. پس‌ماندهای مربوط به این پروسه را میتوان در عناصر موجود در سطح کره ماه نیز یافت.

 

با استناد بر چنین فرضیه‌اي باید سناریوی عجیب غریبی را متصور شویم! موجودات فضایی کره ماه را هم چون کره‌اي با مسیرهای پیچ در پیچ در هم ساخته‌اند و سطح این کره نیز توسط پس‌ماندهای فلزی شکل گرفته هست. در نهایت این هنر بی‌نظیر و خارق‌العاده با عبور از مسافتی بسیار طولانی بالاخره در مدار سیاره ماه قرار گرفت.

 

سطح سنگی ماه, سرشار از تیتانیوم هست! از طرفی فلزاتی ارزشمند هم چون برنج, اورانیوم 236 و نپتونیوم 237 نیز در سطح این قمر اسرارآمیز یافت میشوند. این عناصر تا به حال هیچ‌گاه به صورت طبیعی کشف نشده اند!

 

اورانیوم 236 عنصری رادیو اکتیوی, حاصل مصرف شدن اورانیوم و فرآوری مجدد‌ي آن هست و دیدنی تر این که نپتونیوم 237 نیز یک عنصر فلزی رادیو اکتیوی,‌ ساخته‌ي راکتورهای اتمی هست. به راستی که این رازها عجیب در مورد ماه, تصادفی میباشند؟

 

در این مطلب از زبان نویسنده‌هاي آن میخوانیم;ما مفاهیم سنتی “عقل سلیم” را کنار گذاشته و مسئله‌اي را مطرح میکنیم که در نگاه اول ممکن هست فانتزی به نظر برسد.اما در چند دقیقه آینده, یافته‌هاي فعلی بشر از کره ماه را به طور جدی‌تری زیر ذره‌بین قرار می دهیم. شواهد موجود به گونه‌اي میباشند

 

که برای رد چنین فرضیه‌اي حتی یک علتی قانع‌کننده هم وجود نخواهد داشت! اضافه بر این, چیزهای غیرقابل توضیح دیگری در مورد کره ماه وجود دارند که با این نظریه اخیر به خوبی قابل توضیح میباشند.پزشک فاروک ال باز «Farouk El-Baz» در جریان ماموریت آپولو با آژانس فضایی ناسا «NASA» و اکتشاف در کره ماه مشارکت داشت. او در این خصوص می گوید;

 

در زیر سطح ماه, غارهایی ناشناخته و متعدد وجود دارد. چند آزمایش گوناگون برای واقعیت داشتن این فرمایش نیز انجام گرفته هست.
دیدنی هست بدانید که نتایج این آزمایش ها هرگز به صورت عمومی منتشر نشد.پزشک ادگار میشل «Edgar Mitchell» بعنوان یکی از فضانوردان آپولو 14 احتمال عجیبی را در مورد غارهای زیرسطحی کره ماه مطرح تولید.

 

او مدعی شد که به خاطر عناصر سنگین موجود بر سطح این قمر, ممکن هست غارهایی در زیر پوسته آن وجود داشتند.سین سی سولومون «Sean C. Solomon» بعنوان یکی از دانشمندان ارشد دانشگاه MIT با اظهارات خود بر حکایت توخالی بودن کره ماه اضافه کرد. برنامه مدارگرد ماه «The Lunar Orbiter» نتایج فوق‌العاده‌اي در مورد میدان گرانشی کره ماه در پی داشت که نشان می‌داد گویی که کره ماه واقعا توخالی هست!

 

در نگاه اول پذیرش چنین ادعایی غیرممکن به نظر میرسد, اما طرفداران نظریه ماه توخالی معتقدند که این مدل قادر هست تمامی رازها مرتبط با کره ماه را توضیح دهد!این دو دانشمند روسی در تشریح فرضیات خود می گویند که عمر کره ماه بسیار قدیمی‌تر از زمین و حتی کل منظومه شمسی هست!

 

همین طور مدل پیشنهادی آنان می تواند خاطر وجود 3 لایه گوناگون در دل ماه را توضیح دهد. متراکم‌ترین مواد موجود در ساختار ماه در لایه بیرونی قرار دارند. این بدان جهت هست که موجودات فضایی این کره را هم چون یک هواپیمای بین کهکشانی به سمت زمین رهسپار کرده‌اند و پوسته خارجی آن, نقش “بدنه هواپیما” را بازی می کند.

 

اضافه بر اینها, فرضیات محققان روسی می تواند خاطر عدم کشف آب بر سطح ماه را توضیح دهد. اما در برابر شواهد گسترده‌اي از وجود آب در زیر پوسته این قمر وجود دارد.تئوری انقلابی ماه توخالی میتواند رمز و راز نهفته در مورد سطوح بسیار بزرگ سنگ بازالت و کشش‌هاي چشم‌گیر گرانشی در برخی نقاط سطحی این قمر را توضیح دهد. به عقیده محققان, این اثرات در واقع بقایای ابزار آلاتی میباشند که از آنان برای تولید ماه توخالی بهره گیری می‌شد.

 

از این قبل, به کمک تئوری ماه توخالی می توان خاطر لرزش‌هاي عجیب‌وغریب در کره ماه را به خوبی توضیح داد.دیدنی اینجاست که اگر ایده ماه مصنوعی درست باشد, مسئله مرموز “ماه سرد” و “ماه گرم” که سال‌ها مورد بحث دانشمندان قرار دارد نیز قابل توضیح خواهد بود. موجودات فضایی از ابزارآلات پیشرفته‌اي برخوردار میباشند

 

و میتوانند شرایط حاکم بر یک سیاره یا کره آسمانی را برای حمایت از حیات تغییر دهند. از این نظر, فراهم‌سازی ایجاد کره سرد یا گرم برای آنان امری بسیار آسان هست.این بدان معناست که کره ماه ذاتا یک ریزسیاره بسیار سرد بود که نهایتا به کمک فناوری‌هاي پیشرفته به یک سازه مصنوعی و گرم تبدیل شد.

 

این نظریه هم‌چنین میتواند تناقضات موجود در مورد توخالی بودن ماه را نیز توضیح دهد. دانش فعلی ما از کره ماه شواهدی را به همراه دارد که نشان میدهد کره ماه در ابتدا یک جسم کاملا جامد بوده و بعدها توسط خودرو آلاتی پیشرفته به صورت توخالی درآمده هست.

 

حتی آیزاک آسیموف «Isaac Asimov» بعنوان نویسنده آمریکایی روسی‌تبارِ گونه‌هاي علمی, علمی–خیالی, گمان‌پردازی, وحشت و پروفسور بیوشیمی در دانشگاه بوستون «Boston University» از خصوصیات اعجاب‌آور کره ماه با خبر بود.آسیموف معتقد بود که کره ماه توسط نژادی اجنبی تسخیر و سپس در فضا ارسال شده هست. اظهارات او در این خصوص را میخوانید;

 

کره ماه برای آنکه در میدان گرانشی زمین به دام بیوفتد, بسیار بزرگ هست! اضافه بر این دانشمندان معتقدند که کره ماه از مدار حقیقی خود بسیار دور هست و همین فرمایش موجب می شود که در مورد “طبیعی” بودن آن شک و تردید بسیاری وجود داشته باشد. من معتقد هستم که کره ماه برخلاف یقین عموم,

 

یک ماهواره طبیعی در مدار سیاره ما نیست. اگر چنین بود, کره ماه در امتداد خط استوای زمین گردش میکرد. دیدنی هست بدانید که اثرات گرانشی خورشید بر ماه, دو برابر این اثرات از جانب زمین هست! در واقع کره ماه می‌بایست مدت‌ها قبل از دام کره زمین فرار میکرد. اما بنابر دلایلی ناشناخته, این رخداد رخ نداده هست.

 

دیدنی هست بدانید که آسیموف در این خصوص کاملا درست میگفت; زیرا گردش کره ماه در مدار زمین یک دایره کامل نیست و قبل از این موضوع, همواره یک سمت از ماه به سمتِ زمین قرار دارد. در توضیح این پدیده عجیب‌وغریب, دانشمندان از پدیده‌اي تحتِ عنوان قفل گرانشی یاد کرده‌اند که به قول آنان پدیده نادری هم نیست; چرا که همانند‌هاي دیگری از آن را نیز می توان در مورد ارتباط سایر اقمار و سیارات نیز دیدن کرد.