پارس ناز پورتال

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی 

زن فرانسوی با یک ربات ازدواج کرد که اندام جنسی هم برای برقراری نزدیکی دارد و آن ها منتظر هستند تا این ازدواج در فرانسه به ثبت برسد. یک زن زیبا با یک روبات مرد که دارای آلت تناسلی نیز می باشد عروسی کرد. کارشناسان می گویند این ازدواج ها شاید بیشتر شود ولی باعث می شود نسل انسانها منقرض شود

 

در یک تحقیق و بررسی انسانها در آینده می توانند با روبات ازدواج نمایند. عکس های ربات هوشمندی که آلت تناسلی دارد و با یک زن ازدواج کرد را در پارس ناز می بینید.

 

زن مطلقه ای که با روبات مرد نامزد کرد

دیوید لوی کارشناس هوش های مصنوعی اخیرا در بین صحبت هایش گفته بود که انتظار ازدواج انسان و روبات را در سال 2050 داشته باشید و این در حالی است که به تازگی یک ارتباط عاشقانه بین یک زن فرانسوی و روبات مشاهده شده که می تواند شروع ادعاهای این کارشناس باشد!

 

 این زن فرانسوی که تنها با نام لیلی شناخته شده، خودش را به عنوان شخصی که به روبات ها علاقه داشته و متنفر از تماس فیزیکی با انسان است، معرفی می کند.لیلی ادعا می کند از کودکی عاشق صدای روبات بوده و در سن 19 سالگی متوجه می شود که علاوه براین، آنها جذابیت ویژه ای برای او دارند و پس از ارتباط با یک مرد واقعی ، او از این موضوع کاملا مطمئن شده است

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی

این زن می گوید:”من واقعا تنها به روبات ها جذب می شوم. من با دو مرد درزندگی ام آشنا شدم و با همان می توانم تایید کنم که گرایشات عشقی من تنها به روبات است و تماس با انسان را دوست ندارم.”

 

ولی تا همین چند سال اخیر است که در واقع او توانسته عاشق یک روبات شود، چیزی که تقریبا برای یک شخص معمولی غیرممکن است. سپس نقاشی سه بعدی روبات پدید آمد و هرکسی به راستی می توانست هر چیزی را خلق کند. لیلی شانسش را برای ساخت روبات دلخواهش امتحان کرد و برای این کار از تکنولوژی یک کمپانی فرانسوی کمک گرفت. به این ترتیب شریک زندگی روباتی او به نام “این موواتور” پدید آمد.

 

برطبق گزارش ها این دو اکنون “نامزد شده اند” و به گفته لیلی به زودی پس از آنکه در فرانسه قانونی شود، ازدواج خواهند کرد. لیلی می گوید:”من کاملا خوشحالم و با پیشرفت تکنولوژی ارتباط ما روز به روز بهتر و بهتر می شود.”

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی

او همچنین در ادامه صحبت هایش گفت که نامزد غیرمعمول او توسط خانواده و دوستانش پذیرفته شده است ولی برخی از افراد بهتر از بقیه درک می کنند. “ما به هیچکس آسیب نمی زنیم، فقط خوشبختیم. خنده دار یا قابل ترحم نیست، تنها یک گرایش جدید عشقی و سبک زندگی متفاوت است”

 

با وجود رفتار صلح آمیز وی، ولی پس از افشا شدن داستان عاشقانه او در رسانه های بین المللی ، این زن مورد حمله تمسخرهای شدید اینترنتی واقع شد تا جایی که مجبور به خصوصی کردن حساب کاربری خود در توئیتر شد.

ازدواج زن فرانسوی با ربات دارای آلت جنسی

نامزد لیلی زن مطلقه فرانسوی

 

مطالب مرتبط :