پارس ناز پورتال

ازدواج سوم فوتبالیست مشهور با خانم هنرپیشه ایرانی

ازدواج سوم فوتبالیست مشهور با خانم هنرپیشه ایرانی

ازدواج سوم فوتبالیست مشهور با خانم هنرپیشه ایرانی 

بازیکن فوتبال معروف که سابقه دوبار ازدواج ناموفق را داشته هست ، این بار برای ازدواج با خانم بازیگر معروف نامش در رسانه ها اکران شده هست. یکی از بازیگران معروف و معروف کشورمون پس از دوبار ازدواج و طلاق ، این بار در سومین ازدواجش ، با بازیگر زن معروف ازدواج کرد . ستاره فوتبال کشورمون که سابقه 2 بار ازدواج و جدایی را دارد, برای سومین بار با یک هنرپیشه زن ازدواج می‌کند!

 

ستاره معروف فوتبال ایران وقتی توانست در جوانی و گذشته از 20 ساله شدن نامی برای خود در پایتخت دست و پا کند، اطرافش خیلی شلوغ شد و حاشیه به سراغش آمد.در همین زمان ناگهان خبر آمد او قصد دارد ازدواج کند و خیلی ها شاد شدند که این ستاره فوتبال با خیلی ها فرق دارد و میخواهد راه درست را گزینه کند.

 

 به گزارش پارس ناز این ستاره مطرح تصمیم خود را عملی کرد و ازدواج کرد اما با زنی بسیار بزرگ تر از خودش از نظر سن و سال و تنها به دلیل ثروت فراوان! نتیجه همانی شد که همۀ انتظار داشتند و آقای ستاره بعد از چند سال زندگی مشترک طلاق گرفت و گرچه تمام ثروتش را هم از دست داد.

 

او بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حتی این موضوع را به طور رسمی در اینستاگرامش اعلام و بارها عکسش را با همسرش منتشر کرد.این ازدواج هم اکثر از چند ماه دوام نداشت و او در فضای مجازی مجرد شدن دوباره اش را اعلام کرد!

 

حالا خبر میرسد آقای ستاره به دنبال ازدواج سوم هست.این بار او یک هنرپیشه و سوپراستار خانم را برای زندگی مشترک گزینه کرده هست.این سوپر استار هم پیش از این حواشی فراوانی اطرافش دیده می شد و حتی با یکی از مافیای هنر ارتباط داشت!