پارس ناز پورتال

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب 

مردان ثروتمند جهان همۀ وقت} با زنانی زیبارو و جذاب ازدواج کرده اند, مردانی در عرصه تجارت و سیاست در طول تاریخ همه ي وقت زنانی خوشگل داشته اند. مردم دوست دارند زندگی شخصی افراد ثروتمند و نیرومند را دنبال کنند. از دوران باستان این یک شیوه زندگی بوده هست. ثروتمندترین و قدرتمندترین افراد از قرن‌ها پیش هنوز به یاد آورده می شوند.

 

برخی افراد این اشخاص را الهام بخش خود برای یک زندگی پیروز می دانند و برخی دیگر فقط دوست دارند بدانند این افراد چگونه زندگی می کنند. این مردان پیروز و ثروتمند با پول میتوانند جذابترین زنان را بعنوان همسر گزینه کنند. بیایید نگاهی به این زنان خوشبخت بیندازیم.

 

تام بریدی و جیزل بانچن

تام بریدی به موقعیتی افسانه‌اي دست یافته هست. آخرین پیروزی فینال فوتبال آمریکایی او در سال 2017 در برابر آتلانتا فالکونز بود. او در فهرست بزرگان تمام دوران ایستاده هست. تام با جیزل بانچن جذاب که یک سوپرمدل حیرت آور هست ازدواج کرد. ثروت خالص او 180 میلیون دلار «720 میلیارد تومان» هست

 

و ثروت زنش 360 میلیون دلار «1440 میلیارد تومان» هست. اگر شما یکی از بزرگ ترین مردان عصرتان و هم‌چنین یک میلیونر باشید ایرادی ندارد که همسرتان از شما ثروتمندتر باشد.

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب

جان پل دجوریا و الویس برودی

جان پل دجوریا یک میلیاردر یونانی — ایتالیایی — آمریکایی هست که زندگی خود را بعنوان یک مهاجر فقیر در لس آنجلس نخست کرد. او زمانی عضو یک باند خیابانی بود, اما وقتی یک معلم ریاضی به او گفت; “هیچ وقت در هیچ جای زندگی پیروز نخواهی شد” زندگی خود را تغییر داد. جان تاجر و انسان بشردوستی هست

 

که بنیادگذار محصولات موی پل میشل هست. او مالک شرکت پاترون اسپیریتس نیز هست. این میلیاردر با الویس برودی که همبازی سابقش بوده ازدواج کرده هست. آن‌ها چهار فرزند دارند.

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب

فلاویا سامپایو و ایک باتیستا

ایک باتیستا رئیس گروه EBX هست. این شرکت در صنعت معدن, نفت و گاز فعالیت می کند. باتیستا ثروت زیادی از این کمپانی کسب کرده هست, آن‌قدر چندان که وی را تبدیل به ثروتمندترین مرد برزیل کرده که توانسته یکی از جذابترین زنان را انتخاب کند. فلاویا سامپایو وکیل هست, اما اکثر شبیه یک مدل یا ستاره سینماست. او مدیر سازمانی به اسم موسسه اطلاع هست که برای کمک به کودکان راه اندازی شده هست

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذابجک دورسی و کیت گریر

جک دورسی یک کارآفرین اینترنتی و بنیادگذار یک رسانه اجتماعی بسیار پیروز یعنی توییتر هست. جک برنامه نویسی را از سن 14 سالگی نخست کرد و گذشته از 35 سالگی با توییتر یک نوآور شد. او هم چنین عضو هیئت مدیره کمپانی والت دیزنی هست.

 

ثروت خالص دورسی 1.27 میلیارد دلار «5080 میلیارد تومان» هست. عشق این میلیاردر بزرگ کیت گریر هست. کیت طراح هست و در رویدادهای گوناگون با دورسی آشنا شده هست. او کوشش دارد کار طراحی خود را گسترش دهد.

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذابجیمز پکر و اریکا پکر

جیمز پکر سرمایه گذار و تاجر استرالیایی هست. او پسر کری پکر هست که شخص بانفوذی در اساس رسانه بود. جیمز مالک “Crown Media” یکی از بزرگ ترین گروه‌هاي سرگرمی در زمین هست. او سومین مرد ثروتمند استرالیاست و ارتباط عاشقانه اي با همسرش اریکا پکر دارد. اریکا مدل و خواننده هست. آن‌ها در سال 2007 ازدواج کردند و دو فرزند دارند.

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذابجیم کلارک و کریستی هینز

جیمز کلارک متخصص رایانه و کارآفرین هست. جیم کلارک مدیر نت اسکیپ هست. این کمپانی زمانی یک موتور جستجوی پرطرفدار بود, اما حالا بعنوان یک مرورگر وب عمل می کند. کریستی هینز مدل و بازیگر هست. جیم 36 سال ازکریستی بزرگتر هست, اما عشق سن و سال نمی‌شناسد.

ازدواج مردان ثروتمند جهان با زنان جوان و جذاب

زیباترین زنان جهان،جذاب ترین زنان جهان،همسران مردان ثروتمند،همسران مردان نیرومند جهان،مردان و همسران خوشگل