پارس ناز پورتال

ازدواج مهندس چینی با رباتی که اختراع کرده بود

ازدواج مهندس چینی با رباتی که اختراع کرده بود

ازدواج مهندس چینی با رباتی که اختراع کرده بود 

مهندس چینی با رباتی که خودش اختراع کرده بود رابطه عاشقانه برقرار نمود که در انتها به ازدواج منجر شد. آن دو اکنون زن و شوهر هستند. یک مهندس چینی به جستجوی خود برای یافتن عشق زندگی‌ اش پایان داد و تصمیم گرفت با رباتی که خودش طراحی کرده ازدواج کند.

 

به گزارش پارس ناز  ( ژنگ جیاجیا ) مهندس چینی 31 ساله هوش مصنوعی پس از ناکامی در پیدا کردن همسر ایده‌ آلش تصمیم به ازدواج با رباتی گرفت که خودش طراحی کرده است.یکی از دوستان این مهندس چینی به گزارشگر بخش اخبار شبانگاهی کیان جیانگ گفت ژنگ همه ي وقت} از رفتار آزاردهنده خانواده‌اش و فشارهای آن‌ها برای ازدواج شکایت داشت. تا اینکه اواخر سال گذشته میلادی یک ربات انسان طراحی کرد و نام آن را (ینگ ینگ) نهاد.

 

وی ادامه داد پس از دو ماه تلاش برای یافتن شریک زندگی و ناکامی ژنگ در این زمینه وی سرانجام با پوشیدن کت و شلوار مشکی و با حضور مادر و دوستانش جشن ازدواج خود با ینگ ینگ را در شهر هانگژو برگزار کرد. در این مراسم، ژنگ با بستن پارچه قرمز به گردن ینگ ینگ جشن ازدواجشان را مطابق سنتهای محلی برگزار کرد.درحال حاضر این ازدواج از سوی مقامات چینی به رسمیت شناخته نشده است.

 

چین از کشورهایی است که از بیشترین شکاف جنسیتی در جهان برخوردار است. تمایل خانوادهها به داشتن فرزند پسر سقط جنین دختر و سیاست تک فرزندی که چندین دهه روند عادی زاد و ولد در این کشور را تحت بازرسی درآورده بود از مهم‌ترین علل بروز این شکاف است.

 

بر زمینه آمار اخیر انجمن اقتصاد جهانی به ازای هر 113.5 مرد مجرد 100 دختر مجرد وجود دارد. عدم تعادل جنسیتی و تغییر نگرش خانوادههای طبقه متوسط این کشور نسبت به ازدواج از مهمترین علل کاهش نرخ ازدواج در چین هستند.

 

ازدواج مرد چینی با ربات زن

ازدواج مهندس چینی با رباتی که اختراع کرده بود

ازدواج با ربات،ازدواج انسان با ربات

ازدواج مهندس چینی با رباتی که اختراع کرده بود

ازدواج کردن با ربات،ازدواج مرد با ربات

 

منبع گاردین