پارس ناز پورتال

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید 

مطمئنا بانوان اول کاخ سفید تیپ و استایل خاص خود را هنگام ورود به این مکان تغییر داده اند، از ملانیا ترامپ گرفته تا ژکلین کندی فقید. در این جا عکس هایي را برای شما گردآوری کرده ایم تا نشان دهیم که گرایش به زیبایی در کاخ سفید چگونه تکامل یافته هست.

 

تغییرات آرایشی بانوان اول کاخ سفید

حتما تصاویر بانوان اول را نگاه کنید تا مشاهده نمایید که در طی سالها چقدر تغییر کرده اند.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

این عکس ملانیا ترامپ در کاخ سفید ممکن هست نشانه اي از حضور قوی تر بانوان در این مقام باشد. قبل از این، در سالهای قبل بانوی اول به کاخ سفید نفوذ می‌کرد تا هر کاری را برای حمایت از خانواده هاي نظامی انجام دهد و کودکان خود را به سبک زندگی سالم تری بزرگ کند «مثل میشل اوباما» یا سطح آگاهی برای مسائل مربوط به سلامت روانی

 

و هنر را به دست آورد «مثل روزالین کارتر». اما در طی این سالها، این زنان تاثیر زیادی بر گرایش به زیبایی داشته اند. آیا میتوانید تعداد زنانی راکه تحت تاثیر سبک جکی کندی قرار گرفتند را بشمارید؟ تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم این می باشد که نگاهی به سبک این بانوان بیندازیم که هم معیار زیبایی را مطرح کردند

 

و هم در سبک خود جوهره نابی محسوب میشوند. به تصاویر اوایل قرن بیستم نگاه کرده اید؟ در دهه 1920، گریس کولیج به دلیل آرایش غلیظ اش سرشناس شده بود و همین باعث می شد بیشتر افراد وی را سرزنش کنند. شاید ملانیا هم ذهن شما را تغییر دهد. در این جا عکسهایی را برای شما گردآوری کرده ایم تا نشان دهیم که گرایش به زیبایی در کاخ سفید چگونه تکامل یافته هست.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفیدگریس کولیج Grace Coolidge
سالهای 1923 الی 1929

 

ظاهر: بانوی اول، گریس کولیج، سبکهای عصر جاز را فراموش نکرده بود «موی کوتاه و کمی رژ گونه ها و لب ها» که نشانه هاي زیبایی در آن دوره محسوب می شد.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

ژاکلین کندی Jacqueline Kennedy
سالهای 1961 الی 1963

 

نخستین عکس ژاکلین کندی بعنوان بانوی اول در سال 1961 گرفته شد، این عکس نشان دهنده مدل موی پف کرده، ابروهای پرپشت و لب هاي صورتی کم رنگ و پوستی درخشنده.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

بتی فورد Betty Ford
سالهای 1947 الی 1977

 

بتی فورد بانوی اول به دلیل بهره گیری از اسپری مو سرشناس شده بود، اما پوست شاداب و رژ لب قرمز مرجانی او هنوز هم در میان زنان طرفداران زیادی دارد.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

روزالین کارتر Rosalynn Carter
سالهای 1977 الی 1981

 

زیبایی ساده این بانوی اول باعث شده تا بیشتر جلب دقت کند «فقط کمی رژ لب قهوه اي مایل به قرمز و کم رنگ ترین رژ گونه صورتی روی گونه ها».

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

نانسی ریگان Nancy Reagan
سالهای 1981 الی 1989

 

در این عکس که در سال 1983 گرفته شده هست، نانسی ریگان نه تنها به نظر می‌رسد در همان موقعیتی قرار گرفته بود که ملانیا ترامپ در حال حاضر قرار گرفته هست، بلکه حتی نسبت به ملانیا از رژ لب براق تری بهره گیری کرده هست. گرچه در دهه 80، لب هاي درخشان «که باعث می شد لب ها بزرگتر دیده شوند» و مو هاي پرحجم مد بودند.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

هیلاری کلینتون Hillary Clinton
سالهای 1993 الی 2001

 

در دهه نود، سایه هاي قهوه اي با اساس مرجانی، گرچه قبل از هیلاری کلینتون بانوی اول، مد بودند. او به دلیل رنگ چشم دودی شکلاتی و رنگ لب مات سرشناس بود.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

لائورا بوش Laura Bush
سالهای 2000 الی 2009

 

بر خلاف تعداد زیادی از بانوهای اول که در طول سالهای زندگی خود در کاخ سفید میخواستند سبک مو هاي خود را تغییر دهند، لائورا بوش بانوی اول سبک موی خود را تغییر نداد: مدل مو هاي لایه اي متوسط با هایلایت بلوند که با نام مدل پرنسسی سرشناس بود.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

میشل اوباما Michelle Obama
سالهای 2009 الی 2016

 

در این عکس که در سال 2009 گرفته شده هست، چشمان دودی ، ابروهای کمانی و صورت بدون آرایش ، سبک میشل اوباما محسوب می‌شود.

تغییرات استایل و آرایش بانوان اول کاخ سفید

ملانیا ترامپ Melania Trump
از سال 2017 تا حال

 

ملانیا از تکنیک جدیدی به نام Balayage « بالیاژ » در رنگ موی خود بهره گیری کرده هست که داشتن ابروهای پرپشت و چشمانی باریک به همراه این سبک رنگ مو ، نشانه هاي زیبایی او محسوب می‌شوند « از نظر اکثریت مردم، او مو هاي بلندتری دارد». به لب هاي درخشان او دقت کنید: لب هاي درخشان ملانیا باعث شده هست تا این نوع درخشندگی لب دوباره بعد از سالها مد شود.

 

**** بالیاژ مو : بالیاژ یک نوع رنگ کردن مو هست که نخستین بار در سال 1970 در فرانسه انجام شد. این نوع رنگ کردن مو برخلاف روشهای دیگر بیشتر با بهره گیری از دست انجام می پذیرد و برای همه ي موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست. گرچه برترین حالت آن روی موهایی هست که بلندی آنها حداقل تا زیر شانه هست.

 

به گفته خانم انوشه شفیعی کارشناس کاربا مواد سایت رژلب:بالیاژبه تکنیکی گفته میشود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را به مو هاي شما میگذارد در واقع بلیاژ یعنی مش در هوای آزاد در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ملایمترو طبیعی تری خواهیم داشت .این تکنیک بسیار پیشرفته هست و رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر این مدل رنگ مو نمیشود و نیاز به روتوش ریشه ندارد.