پارس ناز پورتال

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره ها

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره ها

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره ها 

تعداد زیادی از بازیگران و ستاره ها میباشند که اضافه بر هنر خود می‌توانند کارهای خارق العاده دیگری انجام دهند که مورد دقت رسانه ها نیز هست. شاید فکر کنید که ستاره ها تنها یک استعداد دارند و تمام توانایی خود را برای پرورش آن به کار گرفته اند اما اگر بعضی دیگر از استعدادهای این ستاره ها را بشنوید،تعجب خواهید کرد. در این مقاله به مهارت هاي عجیب و شاید طنز بعضی از ستاره هاي سرشناس دنیا که شاید برای شما هم مخفی بوده، اشاره کرده ایم.

 

کندال جنر

این سوپرمدل و بازیگر آلبوم تلویزیونی واقع نما، به ظاهر فتوژنیک و مهارت مادلینگ اش سرشناس هست اما استعداد او به همین جا ختم نمی‌شود. او میتواند صدای پرندگان را به خوبی تقلید کند. او این توانایی اش را در سال 2016 در یک شوی تلویزیونی آشکار کرد.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاکلویی مورتز
کلویی مورتز هنرپیشه و مدل آمریکایی هست اما توانایی هایي دارد که شما از آن بی خبرید. او در یک شوی تلویزیونی اعتراف کرد که از سن 11 سالگی قادر هست با چاقوی پروانه اي حرکات نمایشی بسیار زیبایی انجام دهد. او آن قدر در اینکار حرفه اي هست که حتی میتواند حین حرف زدن هم این حرکات را اجرا کند.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاجینا دیویس
جینا دیویس بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده و مدل آمریکایی هست که یکی از عجیب ترین مهارت ها را دارد: تیراندازی با کمان. او آن قدر در این ورزش مهارت دارد که در المپیک سال 2000 سیدنی شرکت کرد. من این ورزش را در دهه 40 زندگی ام به طور حرفه اي دنبال کردم و به نظرم برای رسیدن به آرزوهایمان، هیچگاه دیر نیست.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاتیلور لاتنر
تیلور لاتنر می‌تواند انگورها را دانه به دانه به هوا پرتاب کند، سپس انها را با دهانش بگیرد. آیا این مهارت به نظر شما جذاب نیست؟ او حتی در سال 2011 در شو تلویزیونی «Ellen» این مهارت اش را در معرض نمایش قرار داد.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاجک وایت
 به گزارش پارس ناز جک وایت آهنگساز، خواننده، گیتاریست و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی هست اما استعداد او به همین جا ختم نمی‌شود. جدا از دنیای موسیقی، او به تعمیرات مبلمان منزل علاقه نیز زیادی دارد. بله درست هست! او از عوض کردن روکش مبل ها و تعمیر فنرهای آن از همان دوران نواجوانی لذت میبرد. او حتی یک آپارتمان خود را تنها به اینکار اختصاص داده هست.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاکریستینا هندریکس
کریستینا هندریکس بازیگر سینما و تلویزیون هست که برای سریال «مد من» چهار بار پیروز به کسب جایزه امی شد. شاید صحنه اي که او برای نامزد و دوستانش ساز می زد را به یاد بیاورید. بله! او واقعا خود کریستینا بود که آن موسیقی جذاب را می نواخت. او یادگیری این هنر را چند سال گذشته از آغاز فیلمبردای این فیلم شروع کرده بود و به قول خودش هنوز هم مبتدی هست.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاآرون پال
آرون پال، بازیگر آمریکایی، یکی از عجیب ترین مهارت ها را در بین ستاره ها دارد. او قادر هست که با چشم هاي بسته جنسیت سگ ها را تنها از روی نوازش سرشان تشخیص دهد.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاکریستین استوارت
جدا از مهارت هاي متنوع کریستین استوارت، او قادر هست که با چند توپ حرکات زیبایی را به نمایش در آورد. او در سال 2010 در گفت و گو اي دو توپ را در آن واحد به هوا پرتاب و با انها چند دقیقه اي بازی کرد. او گفت: «اگر بازیگر سریال « Twilight» و دوست رابرت پتینسون باشی، مجبور به همچین کارهایی هم میشوی.»

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هالزلی من

توانایی لزلی من هم از دیگر توانایی هایي هست که از شنیدن آن تعجب خواهید کرد. لزلی من در گفت و گو اي در سال 2012 اعتراف کرد که در تک چرخ زدن حرف ندارد. او می‌گوید: «من در 10 سالگی برای کریسمس یک تک چرخ هدیه گرفتم و مدام به این فکر میکردم که چگونه می‌توانم از آن بهره گیری کنم. حال می‌توانم با آن حرکات گوناگونی از دنده عقب رفتن گرفته تا پریدن را انجام دهم.»

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هااما رابرتس
توانایی اما رابرتس یکی از آزاردهنده ترین کارها برای دیگران هست. هیچکس از صدای گریه بچه خوشحال نمی‌شود، می شود؟ اما رابرتس می‌تواند آن قدر طبیعی صدای گریه بچه ها را تقلید کند که تشخیص آن برایتان سخت هست.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاکارا دلوین
کارا دلوین مهارت بیت‌باکس«ضرب دهانی» خود را در شوی « The Tonight Show with Jimmy Fallon» نشان داد. بدین معنی که او میتواند با بهره گیری از دهان ریتم، ضرب درام و موسیقی زیبایی را ساخت کند. امروزه بیت‌باکس جزو یکی از ۵ عنصر اصلی موسیقی هیپ هاپ شمرده میشود.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هاجنیفر لارنس

اگر چه در استعداد جنیفر لارنس هیچ نکته مثبتی نیست اما از کارهای عجیبی هست که هر شخصی توانایی آن را ندارد. او می‌تواند یک بسته مارشمالو را با هم در دهان خود فرو برد. او حتی اینکار را در سال 2015 در شوی MTV نشان داد و بیش از 10 مارشمالو را با هم در دهانش فرو برد.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره هامایکل جکسون
شاید فکر کنید که همۀ استعدادهای مایکل جکسون برای شما روشن هست اما آیا می دانستید که او در کشیدن صندلی هاي مقامات بالای جامعه نیز مهارت بالایی دارد؟ او اعتقاد داشت که این صندلی ها نقش مهمی را در زندگی مردان، زنان و کودکان دارند به این علت که تصمیمات مهم را زمانی که بر انها تکیه زده اند، می‌گیرند.

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره ها

استعداد و کارهای عجیب به سبک بازیگران و ستاره ها