پارس ناز پورتال

استفاده افراد متاهل از رابطه جنسی به عنوان سلاح

مجموعه : حذف شده است
استفاده افراد متاهل از رابطه جنسی به عنوان سلاح

استفاده افراد متاهل از رابطه جنسی به عنوان سلاح

برخی از زوجین از رابطه جنسی به عنوان سلاح در برابر همسر استفاده می کنند،معمولا مردان که شهوت بیشتری دارند مورد این برخورد از سوی زنان قرار می گیرند. بعضی از مواقع افراد متاهل از رابطه جنسی با شریکشان به عنوان یک سلاح استفاده می کنند. اما این یعنی چه؟ متخصصین می گویند این متداول ترین راه سوء استفاده از رابطه جنسی به جای استفاده از آن برای صمیمیت بیشتر است.

 

سو استفاده از رابطه جنسی به عنوان سلاح در افراد متاهل
استفاده از رابطه جنسی به عنوان سلاح علت اصل مشکلات جنسی در ازدواج هاست و مردها و زن ها هر دو در این مشکل مقصرند. مشکلات جنسی در ازدواج اگر به درستی حل نشود، منجر به طلاق خواهد شد.

 

زن ها چطور از رابطه جنسی به عنوان سلاح در رابطه استفاده می کنند؟
در یک سوم از ازدواج ها، شکاف تمایل وجود دارد – یعنی یک طرف به رابطه جنسی بیشتر از آن دیگری تمایل دارد. معمولاً مردها تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند تا خانم ها. کسی که کمتر رابطه جنسی می خواهد، کنترل دست اوست و این همان روشی است که خانم ها برای کنترل آقایان از آن استفاده می کنند.

 

منظورمان از کنترل کردن این است که در ازای دادن چیزی که کسی می خواهد، او را مجبور به کاری کنید که خودتان می خواهید. مثلاً می گویند، اگر این را برایم بخری، من در ازای آن با تو رابطه جنسی انجام میدهم. این زبان در زندگی های زناشویی زبان متداولی است و البته اگر به جا استفاده شود می تواند بی ضرر باشد.

 

اما این نوع معامله کردن به مرور زمان می تواند برای آن ازدواج مخرب باشد زیرا رابطه جنسی حکم پول را پیدا می کند. برای یک زوج رابطه جنسی باید به معنای محبت باشد – چیزی که تحت هیچ شرایطی قابل خرید و فروش نیست : وقتی شوهری نتواند هزینه آن را پرداخت کند چه می شود؟ این منجر به قسمت تاریک این کنترل می شود: تنبیه و مجازات.

 

مجازات جنسی کردن کسی یعنی طرد کردن او، آن هم عمداً. قصد فرد از این کار ناراحت کردن آن فرد، ضربه زدن و زخم زدن به او بخاطر چیزی است که دریافت نکرده اید. اینکار از خودخواهی تمام ناشی می شود و راهی است برای به دست آوردن قدرت. این دقیقاً همان کاری است که آدمها با سلاح انجام می دهند : ایجاد تخریب و درد.

 

جایی شنیده ام که طرد کردن مردی از رابطه جنسی با خود مثل گرفتن اسپری تنفسی فرد مبتلا به آسم است – شکنجه آور است. زن ها معمولاً این را می دانند و با این حال این کار را انجام می دهند.زن ها رابطه جنسی را دوست دارند ولی مردها به آن نیاز دارند. شوهر قسم می خورد که به همسر خود وفادار باشد

 

و اگر زنی او را از خود طرد کند و نیازهای جنسی او را برآورده نکند و قسم هایش اجازه ندهد مرد به دنبال رابطه جنسی خارج از ازدواج برود، آنوقت زن چیزی جز یک ظالم نخواهد بود.راه های مختلفی برای تنبیه جنسی مردها وجود دارد. مشخص ترین این راه ها «نه» گفتن مکرر است.

 

یک راه کمتر مشخص آن این است که طوری شوهر را اذیت کنید و غر بزنید که میل او به رابطه جنسی کم شود. وقتی زنی دیگر با شوهر خود مثل یک معشوق رفتار نکند و رفتاری مثل یک کودک یا فردی دم دستی با او داشته باشد، شور جنسی آن مرد به مرور کاهش می یابد. یک راه دیگر هم این است که کمترین تلاشی برای «جذاب» به نظر آمدن نکنید. این هم می تواند یک نوع تنبیه جنسی برای مردها باشد.

 

شاید به نظرتان کمی سطحی بیاید اما واقعیت این است: مردها موجوداتی بصری هستند. آنها اول جذب چیزی می شوند که می بینند. نادیده گرفتن این یعنی اهمیت ندادن به چیزی که همسرتان دوست دارد.

 

مردها چطور از رابطه جنسی به عنوان سلاح در رابطه استفاده می کنند؟

از آنجا که مردها معمولاً بیشتر از زن ها به رابطه جنسی کشش دارند، تاکتیک های آنها دقیقاً متضاد تاکتیک خانم هاست. آنها به دنبال این اند که با رابطه جنسی پاداش بگیرند، به همین دلیل باید راهی برای «خریدن» آن پیدا کنند. این هم نوعی کنترل کردن است – یا مجبور کردن کسی به انجام کاری که شما می خواهید.

 

در ازدواج اینطور می شود: من تو را شام به یک رستوران خوب می برم و اجازه می دهم که تو انتخاب کنی چه فیلمی ببینیم و به تو حرف های محبت آمیز و عاشقانه می زنم و تو در ازای آن با من رابطه جنسی داشته باش. این هم زبان متداولی در زندگی های زناشویی است.کنترل کردن با پاداش کمتر موذیانه است

 

اما باز هم فرد رابطه جنسی را به یک واحد پول و قابل خرید و فروش تبدیل کرده است. وقتی زنی نتواند هزینه آن را پرداخت کند چه می شود؟وقتی دلیل زنی برای انجام ندادن رابطه جنسی بیولوژیک باشد، این کار عمدی نبوده و نباید اینطور به آن نگاه شود. خستگی می تواند یکی از دلایل آن باشد.

 

هورمون های زن ها در روز ده برابر بیشتر از مردها نوسان دارد. این در کنار داشتن یک روز طولانی و سخت در محل کار یا کارهای بچه ها واقعاً می تواند خسته کننده باشد. نوسان هورمون ها نوسان روحیه و آسیب پذیری هم به دنبال دارد. می تواند باعث سردرد شود. همچنین باعث ورم، نفخ و یا حس های آزاردهنده دیگری که باعث می شود زن ها به آخرین چیزی که فکر کنند

 

 به گزارش پارس ناز این است که برای شوهرشان جذاب باشند. یک شوهر خوب و متعهد باید متوجه این واقعیت ها باشد و همسرش را بخاطر عناصر جسمی که فراتر از حد کنترل خود اوست تنبیه نکند.وقتی دلیل زنی برای انجام ندادن رابطه جنسی احساسی باشد هم باز عمدی نیست و نباید اینطور به آن نگاه کرد.

 

احساسات بر میل جنسی خانم ها تاثیر می گذارد. خانم ها اول از نظر ذهنی تحریک می شوند و بعد جسمی. اگر در رابطه جنسی با شما احساس صمیمیت نکنند، از این رابطه با شما لذت نخواهند برد. خیلی مهم است که این را همیشه به خاطر داشته باشید. برای اینکه زنی رابطه جنسی بخواهد و از آن لذت ببرد

 

باید به شوهر خود احساس نزدیکی کند و این از طریق حرف زدن حاصل می شود. به همین دلیل باید برای این کار وقت بگذارید. وادار کردن یک زن برای رابطه جنسی درست به همان اندازه وقتی که زنی از رابطه جنسی برای کنترل شوهرش استفاده می کند، مخرب و آسیب رسان است.

 

مردها هم خیلی وقت ها از رابطه جنسی برای تهدید کردن استفاده می کنند. تهدید کردن برای رفتن با زن های دیگر. تهدید برای ترک کردن زنشان. تهدید برای پناه بردن به پورنوگرافی. و زنشان را برای رفتارهای زشتشان متهم می کنند.

 

استفاده از رابطه جنسی بعنوان یک سلاح صمیمیت رابطه زناشویی را به میدان جنگ تبدیل می کند. سعی در کنترل کردن همسرتان فقط او را از شما دورتر خواهد کرد. رابطه جنسی بهترین هدیه یک ازدواج است. باید از آن لذت برد و به آن احترام گذاشت. این همان چیزی است که باعث خاص بودن رابطه شما می شود.

 

این جمله را همیشه به یاد داشته باشید: « زن صاحب بدن خود نیست، شوهرش صاحب آن است. شوهر هم به همین ترتیب صاحب بدن خودش نیست، صاحب آن زنش است. همدیگر را طرد نکنید.»سعی کنید نیازهای همدیگر را برآورده کنید و از رابطه جنسی بعنوان یک سلاح در رابطه استفاده نکنید.

 

با این روش این ارتباط درست همانطور که خالقتان می خواسته خواهد بود: استفاده از عمیق ترین احساسات به روشی انحصاری و زیبا.