پارس ناز پورتال

درباره استفاده از بادکش برای سینه خانم ها

مجموعه : بهداشت زنان
درباره استفاده از بادکش برای سینه خانم ها

درباره استفاده از بادکش برای سینه خانم ها

درباره استفاده از بادکش در خانم ها آن هم در ناحیه سینه ها برای شما توصیه هایی داریم که میتوانید در این مطلب مشاهده کنید. خطرات بادکش سینه|راه حلی غیر از جراحی برای درمان سینه های نامتقارن|دستگاه بادکش وکیوم سینهپمپ های بزرگ کننده سینه: روشی طبیعی و سالم برای بزرگ کردن و سفت کردن سینه ها و اما آیا این بادکش های سینه عوارضی هم دارد؟با دلگرم همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

 

دیگر داشتن سینه هایی با سایز مناسب و خوش فرم دور از دسترس نخواهد بود , وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت پستان و افزایش جریان زیرپوستی باعث بهبود رشد سلولی شده و باعث افزایش حجم سینه و سفت شدن میشود.داشتن سینه های خوش فرم زیبا و سفت آرزوی هر زنی در زندگی میباشد . از خانم های جوان و دوشیزگان گرفته

 

تا خانمهای میانسال و حتی سالمندان و بانوان مسن دوست دارند بدنشان شل و افتاده نباشد بلکه سینه ای سفت و برجسته داشته باشند.

 

آیا پمپ های بزرگ کننده سینه باعث شل شدن سینه ها می شود؟

خیر, به هیچ وجه. برعکس, این دستگاهها هر گونه شل بودن و افتادگی را برطرف کرده و سینه ها را سفت می سازند و برای خوش فرم و سفت شدن سینه های شل و افتاده توصیه میشوند. این پمپ ها سینه ها را پر کرده, بالا کشیده و گرد میکنند. انجام همزمان ورزشهایی که سینه های افتاده و شل را بالا میبرند نیز توصیه می شود.

 

پمپ های بزرگ کننده سینه چگونه به رشد سینه ها کمک میکنند؟

پمپ های بزرگ کننده سینه باعث اجرای فرایندی به نام ترویج یا بسط بافتی در پستان ها می گردند: با اعمال یک مکش ملایم به بافت سینه ها, شما قادر خواهید بود که جریان خون و رشد بافتی را افزایش دهید. این امر باعث کشیده شدن پوست و بافت شده و نتیجه مستقیم این کشش , رشد بافت های جدید و افزایش سایز سینه می باشد. پمپ های بزرگ کننده سینه بافت غدد پستانی را بسط داده و فرآوری سلولهای جدید بافت سینه را افزایش میدهند.

 

اینطور نیز می توان بیان کرد که پمپ های بزرگ کننده سینه از طریق روش های زیر به رشد سینه ها کمک میکنند:کششی که توسط پمپ در بافت سینه ایجاد میشود باعث متورم شدن سینه ها میگردد. بزرگی و افزایش حجمی که در بافتها ایجاد میشود در اثر کشیده شدن بافتهای چربی و چربیها به درون سلولهای سینه می باشد.

 

پمپ بزرگ کننده سینه به غدد پستانی اجازه میدهد تا جایی که امکان بزرگ شدن دارند, رشد کنند. به علاوه موجب متعادل شدن هورمونهایی می شود که مسوول سفتی و جوانی سینه ها هستند. عملکرد کلیدی این پمپ ها کمک به فرآوری کلاژن و بافت پستانی جدید می باشد. ورزش دادن یا بکار انداختن غدد و بافتها, ذخیره خونی را که باعث افزایش رشد بافتهای سالم و جدید می شود را تقویت میکند.

 

در 2 یا 3 هفته اولی که شما از دستگاه وکیوم سینه استفاده می کنید, شاهد تورم و بزرگ شدن سینه ها خواهید بود, ولی پس از آن به مدت چند ساعت یا چند روز سینه ها مجددا کوچک و جمع میشوند. این امر عمدتا به این خاطر است که شما هنوز در مرحله اول رشد سینه ها هستید: یعنی زمانی که پوست و بافت سینه ها کشیده شده اند.

 

با گذشت هفته های بیشتر, سینه ها شروع به ساختن و رشد بافت جدید خواهند کرد و بزرگی که در این شرایط در سینه ها بوجود آمده است ماندگار خواهد بود.

 

استفاده از روغن ها و کرمهای افزایش سایز سینه

یکی از بهترین محصولات جهت بزرگ کردن سینه کرمهای طبیعی دکتر جیمز و بخصوص روغن خراطین میباشد. این روغنها در طب سنتی بسیار اصرار شده و نتایج خوبی را به اثبات رسانده است.

 

آیا تاثیر این پمپ ها در بزرگی و رشد سینه ها دائمی و ماندگار میباشد؟

یکی از دلایلی که تعداد زیادی از زنان در سراسر دنیا از این پمپ ها استفاده میکنند این است که تاثیر آنها بر رشد سینه دائمی و ماندگار است. زمانی که استفاده از این دستگاهها را اولیه میکنید فورا و در عرض دو سه هفته شاهد بزرگ شدن سینه هایتان می‌شوید ولی پس از آن تا مدتی سایز سینه تغییری نکرده و حتی کوچک میگردد.

 

نباید نا امید شوید, تنها با ادامه این روند حداقل تا 3 ماه میتوانید به رشد و بزرگ شدن دائمی و ماندگار سینه ها دست یابید.برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه میشود بیشتر از 3 ماه« حدود یک سال» این دستگاهها را به کار ببرید.

 

ماساژ و وکیوم سینه: روشهایی تاثیر گذار در پیش گیری از سرطان سینه

ماساژ دادن و بادکش کردن سینه ها باعث جریان آزادانه لنف در پستانها شده و از سرطان سینه جلوگیری می کندسرطان سینه رایج ترین فرم بدخیمی در زنان است, با آماری در حدود 70 هزار نفر در کشور که سالانه حدود هفت هزار نفر به این تعداد اضافه می شوند. علاوه بر مراقبتها و تشخیص زود هنگام سرطان سینه, روشها و تکنیکهای زیادی وجود دارد که میتواند باعث جلوگیري از این بیماری گردد.

 

عوامل دیگری که می تواند در مورد سلامت سینه ها مد نظر قرار گیرد با خبر بودن زنان به موضوعاتی نظیر استرس, رژیم غذایی ضعیف, طرز ایستادن یا نشستن نادرست, آسیب ها و حتی احتمال منزل کردن مواد زائد اضافی ششها در بافت چربی پستان ها می باشد. با اینکه مطالعات جدید هنوز ناتمام مانده اند, ولی گزارشات بیشماری وجود دارد

 

که حاکی از نشت مواد شیمیایی موجود در خوشبو کننده های بدن« که حاوی آلومینیوم هستند» و پارابن ها به سینه است که این گزارشات بطور معنی داری نشان داده اند که این مواد باعث افزایش رشد سلولهای سرطان سینه میشوند.حتی تاثیر پوشیدن سوتین بر سرطان سینه نیز مورد سوال میباشد, زیرا سوتین های فنری و تنگ و سفت بطور بالقوه ای جریان طبیعی لنف را محدود و متوقف میکنند.

 

امروزه, زنان در مورد سلامت و مراقبت از سینه های خود هوشیار شده اند و در حال تغییر رژیم غذایی و عادات ورزشی خود هستند, طوری که ماساژ درمانی را به عنوان بخشی مهم در برنامه روتین مراقبت از سینه و حفظ زیبایی سینه خود گنجانده اند.

 

وکیوم درمانی با پمپ های وکیوم سینه یک عملکرد بالا برندگی را با حرکات پمپی تلفیق کرده و فرایند پاک سازی سیستم لنفاوی را تحریک میکند و هر گونه محدودیت در تخلیه لنف نظیر چسبندگیها یا زخمها را از بین می‌برد. پاک سازی و باز شدن مسیرهای تخلیه لنف از طریق کاهش تجمع محصولات زائد که غالبا مسوول التهاب هستند,

 

به بهبود و جوانسازی دوباره بافت پستان کمک می کند و به همان اندازه بدن را در تجزیه کیست های خوش خیم و بی خطر در ناحیه سینه یاری می رساند. اثبات شده است که وکیوم درمانی دارای تاثیر سمیت زدایی بینظیر بوده و باعث تنظیم PH خون و بافتهای اطراف می گردد.

درباره استفاده از بادکش برای سینه خانم ها

همه ی زنان در هر سنی میتوانند از مزایای بیشمار وکیوم درمانی در حفظ سلامت, زیبایی و تناسب سینه بهره مند گردند, چه این درمان توسط یک متخصص طب سنتی انجام شود و چه توسط خود فرد در منزل و توسط دستگاههای وکیوم سینه انجام گیرد, این روش باعث حفط سلامت بافت سینه شده و بهترین دفاع دربرابر سرطان سینه میباشد.

 

علاوه بر تاثیری که پمپ های وکیوم سینه در حفظ سلامت سینه دارند, همین طور میتوانند بطور موثری باعث بزرگ شدن, بالا رفتن, خوش فرم شدن و سفتی سینه ها در زنان گردند.

 

چگونگی عملکرد دستگاه :

این دستگاه بادکش سینه بافت های سینه را با تحریک چربی و مایعات این بافت ها «به عنوان مهمترین عامل بزرگ شدن سینه » حجم سینه ها را افزایش میدهد. همچنین تحریک سینه با استفاده از این دستگاه باعث افزایش برخی هورمن ها ی زنانه «همچون استروژن» می شود که به رشد سینه کمک میکند. اگر بر طبق دستورالعمل این محصول مورد استفاده قرار گیرد در طول چند هفته تاثیر آن نمایان میگردد.

 

در صورتی که به همراه این دستگاه از سایر کرم های مخصوص سینه استفاده گردد نتیجه سریع تری بدست می آید , همین طور استروژن گیاهی موجود در این کرمها موجب تقویت بافت شده علاوه بر افزایش بینظیر سایز سینه و فرم دهی به آن باعث پیش گیری از سرطان سینه نیز میشود.

 

دستور العمل استفاده

روش اول : کرم مخصوص حجم دهنده سینه را به همه جای سینه بمالید سپس انها را به مدت ۳ دقیقه ماساژ دهید تا کرم به صورت کامل جذب پوست شود. « البته بدون استفاده از کرم یا لوسیون دیگر هم میتوانید به تنهایی از این دستگاه استفاده کنید » سپس قالب ها را یکی یکی بر روی سینه ها قرار دهید و به اندازه کافی تلمبه بزنید. محفظه ها را بعد از ۱۰ دقیقه باز کنید . توجه کنید که تا سه روز هوای داخل محفظه را عمده خالی نکنید

 

درضمن تا چند روز , بعد از استفاده حدود ۱ ساعت درد خفیفی در سینه ها احساس میشود که این درد ناشی از افزایش حجم آنهاست دردی که در مدت درمان احساس میشود کاملا طبیعی است.بهتر است هر روز در صبح و شب این عمل را تکرار کنید تا به اندازه مورد نظرتان برسند.نرمال ترین زمان درمان دو ماه است درضمن بعد از این مدت درمان لازم است که هر هفته چند بار از این دستگاه استفاده شود تا همه وقت} حالت خود را حفظ کند.

 

روش دوم : بهتر است ابتدا از دستگاه بصورت تنها «بدون کرم سینه» استفاده شود , سپس بعد از ۱۰ دقیقه که قالبها را برداشتید از کرم استفاده نمایید و ماساژ دهید. این روش نسبت به روش اول علمی تر است و بهتر نتیجه خواهد داد.

 

اصل علمی آن بدین صورت است که با پمپ کردن خون و مواد غذایی به بافت سینه رسیده و چون کمی کشش انجام میشود باعث فاصله بین سلولها «تحریک سلولها» شده و وقتی شما قالبها را بر میدارید و از کرم استفاده مینمایید مواد غذایی دوچندان به بافت میرسد , در نتیجه رشد دوچندان حاصل خواهد شد.

 

برخی از امکانات و قابلیتها

سینه های خود را قبل از استفاده تمیز نمائید

 

قبل و بعد از هر بار استفاده ,لیوان ها باید با آب ولرم و شوینده ملایم تمیز گردد

 

ازمکش کردن بیش از حد که بر اثر فشار عمده در سینه ها باعث کبودی شود خودداری کنید

 

از سپردن محفظه های لیوانی خود به افراد دیگر ,اکیدا خودداری کنید

 

در صورتی که دچار مشکلات قلبی یا عروقی بوده اید از بکار بردن دستگاه خودداری کنید

 

در هنگام خستگی یا گرسنگی از دستگاه استفاده ننمائید

 

در صورت وجود زخم یا خراش در سینه خود و یا در دوران حاملگی و شیر دهی خودداری کنید

 

چه زمان طول می‌کشد تا تاثیر دستگاه وکیوم سینه پدیدار گردد؟

پمپ های بزرگ کننده سینه یا دستگاههای وکیوم سینه میتوانند یکی از کُند ترین و آهسته ترین روش های رشد و بزرگ کردن سینه ها باشند اگر به تنهایی و بدون روش دیگری به کار برده شوند. همراه کردن این روش با ماساژ سینه, تمرینات ورزشی بزرگ کننده سینه, ماسک های طبیعی بزرگ کننده سینه و قرص های گیاهی افزایش دهنده سایز سینه میتواند به فرایند بزرگ شدن سینه ها سرعت بخشد.

 

به گزارش پارس ناز برخی از افراد گزارش کرده اند که بعد از یک ماه استفاده از دستگاه وکیوم سینه نشانه هایی از رشد سینه ها را تجربه کرده اند, اما برای گرفتن نتیجه مد نظر و ماندگار توصیه می شود این پمپ های بزرگ کننده سینه حداقل به مدت 6 ماه تا یک سال مورد استفاده قرار گیرند.بطور کلی برای اینکه پمپ های بزرگ کننده سینه یا دستگاه وکیوم سینه

 

باعث افزایش سایز طبیعی, دائمی و طولانی مدت سینه ها گردند, بایستی بطور مداوم و در دوره زمانی طولانی مورد استفاده قرار گیرند. ترجیحا هر روز یا حداقل یک روز در میان و بطور منظم.