پارس ناز پورتال

اظهارات جنجالی اسکارلت جوهانسون درباره دختر ترامپ

مجموعه : اخبار سینما
اظهارات جنجالی اسکارلت جوهانسون درباره دختر ترامپ

اظهارات غوغایی اسکارلت جوهانسون درباره دختر ترامپ 

اسکارلت جوهانسون ستاره سرشناس هالیوودی علیه ترامپ ها دست به جنجال زده هست. وی در آخرین گفته هاي خود به ایوانکا ترامپ توهین نموده هست. به تازگی وقتی اسکارلت جوهانسون برای یک ویدیوی هجو کوتاه در برنامه اس‌ ان‌ ال یا اکران زنده شنبه شب با عنوان همدست کلاه گیس بلوند به سر کرد تا نقش ایوانکا ترامپ را بازی کند، سر و صدای زیادی به پا شد.

 

در گفت و گو‌اي که به تازگی دختر رییس جمهوری کشور آمریکا داشت، در اشاره به همین ویدیو که یک تبلیغ هجو در مورد یک عطر خیالی به نام همدست بود با سوال‌هایي روبه رو شد. در پاسخ به آن‌ها ایوانکا ترامپ اصرار کرد که او در امور سیاسی حضوری پررنگ دارد و همۀ وقت} سعی می کند دولت ریاست جمهوری فعلی را از پشت پرده هدایت کند.

 

اسکارلت جوهانسون که در برنامه‌اي با عنوان زنان تینا براون در نشست جهانی صحبت میکرد این ماجرا را ادامه داد و دختر اول کشور آمریکا را «بزدل» خواند. او گفت: «ایوانکا گفت حس می کند بزرگ ترین تغییرها عملا پشت درهای بسته شکل می‌ گیرند و هیچ کس در عمل نخواهد دانست که او باعث و بانی این تغییرها بوده هست.

 

او اضافه کرد: «و من با خودم فکر کردم، خب چقدر نیروبخش! مشاهده نمایید چقدر این طرز تفکر قدیمی هست، این ایده که پشت یک مرد بزرگ، یک زن بزرگ قرار دارد. چطور هست که جلوی او یا کنار او باشد؟ این ایده‌اي بسیار قدیمی و سنتی هست که برای این که بتوانید یک زن قدرتمند باشید، نباید به نظر نگران بیایید، چون کسی ممکن هست فکر کند

 

شما بیش از حد اعتراض می‌ کنید یا این که قوی هستید. نگران میشوند نکند نگاه بدی به آن‌ها پیش آید. این بسیار قدیمی و در حقیقت بسیار بزدلانه هست.جوهانسون در ادامه در مورد سختی این موقعیت صحبت کرد که اگر مشاهده نمایید والدین‌تان در شرایطی قرار بگیرند که نمی‌ خواهند چه کار باید بکنید؟

 

در عین حال، از آنجا که ایوانکا در گفت و گو‌اش گفته بود «اگر معنی کلمه همدست این هست که آدم بخواهد تغییری مثبت ایجاد کند و تاثیری مفید داشته باشد، پس بله من همدست هستم»، دیکشنری میریام-وبستر که در اواسط سده ۱۸۰۰ نوشته شده، مورد دقت زیادی واقع شد.

 

 به گزارش پارس ناز بعد از این صحبت‌هاي ترامپ که باعث شد بحث هاي زیادی هم به وجود بیاید این دیکشنری در توییتر جواب وی را داد و لینکی از توصیف دقیق کلمه همدست را هم پیوست کرد که آن را اینجور توضیح می‌داد کمک کردن به ارتکاب جرم یا انجام دادن کاری غلط به هر شیوه.

 

جوهانسون مدتی هست به مسایل سیاسی دقت نشان میدهد و با روی کار آمدن ترامپ این فعالیت‌ها را اکثر هم کرده هست. او به تازگی گفت با بزرگ‌تر شدن فرزندش اکثر در امور سیاسی و مسایل داخلی کشور وقت خواهد گذاشت.این بازیگر پرفروش‌ترین بازیگر سال 2016 نام گرفته هست.