پارس ناز پورتال

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

جمله های تبریک تولد مهر ماهی + نوشته های زیبا برای متولدین مهر ماه

 

ماه مهر هم از راه رسید و تابستان بار خودرا بست و رفت، امروز متن تبریک تولد مهرماهی ها رابه همراه دفتر خصوصیات و ویژگی هاي مهر ماهی ها را جمع آوری کرده ایم. ماه مهرماه اول از فصل پاییز اسـت و نماد این ماه هم میزان یا ترازو اسـت، متولدین این ماه بـه عدل محوری و میانه روی شهرت دارند. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با مهر ماهی ها آشنا شویم.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

نماد متولدین مهر : میزان

 

ویژگی‌ ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ مهر ماه‌

 

= با تدبیر، با سیاست‌، مؤدب‌، با نزاکت‌ و آداب‌ دان‌

= احساساتی‌، خیال‌ پرداز، دلربا، جذاب‌ و ملیح‌

= بردبار، پر تحمل‌، راحت‌ گیر، اجتماعی‌

= خوش‌ مشرب‌، خون‌ گرم‌، معاشرتی‌، زودآشنا و پر شور

= کمال‌ طلب‌، آرمان‌ گرا، صلح‌ جو و آرام‌

 


 

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهر ماه‌

= دو دل‌ و نامطمئن‌

= خوش‌ باور و بـه‌ تأثیرپذیر

= خودخواه‌ و لوس‌

 

برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌ البروج‌ اسـت‌ کـه‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ اسـت‌،چون‌ علامت‌ تمام‌ برجهای‌ دیگر بـه‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند.بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مناسب ‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌ البروج‌درنظر می گیرند، چون‌ این‌ ماه‌، زمان‌ برداشت‌ اسـت‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را دراین‌ ماه‌ بـه‌ دست‌ می‌آورند.

 

در ماه‌ مهر هوایی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ می کنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌هاي‌ خوشمزه‌ آن‌ لذت‌ میبریم‌.متولدین‌ مهرماه‌ در بین‌ منطقه‌ البروج‌ از دلپذیرترین‌، با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثرا خوش‌ قیافه‌ و جذاب‌ هستند. انها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتا «ذاتا» افرادی‌ مهربان‌، دلرحم‌، ملایم‌، عاشق‌ زیبایی‌ وهماهنگی‌ محسوب‌ می شوند واز هر چیزی‌ کـه‌ سرگرم شان‌ کند، استقبال‌ میکنند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

اس ام اس های تبریک تولد متولدین مهر ماه + متن تبریک تولد پس رو دختر مهر

 

انها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند ودر شرایطی‌ کـه‌ وادار بـه‌ قضاوت‌میشوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آن ها بـه‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند بااشخاصی‌ کـه‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ آن ها بـه‌ بحث‌ و جدل‌ میپردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ بـه‌ محض‌ آن‌ کـه‌ بـه‌ نتیجه‌اي‌ برسند، حقیقت‌ آن‌ بـه‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم‌می آید.

 

یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌هاي‌ آن ها ناشکیبایی‌ در برابر انتقاد اسـت‌ و شدیدا مایلند کـه‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأیید نمایند. متولدین‌ مهرماه‌ نسبت‌ بـه‌ نیازها و خواسته‌هاي‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌ازآن‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار میشوند کـه‌ بـه‌ اسانی‌ بـه‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌ نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ وبه‌ یاریشان‌ می‌شتابند.

 

در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقا وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ میکنند کـه‌ شـما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید. آن ها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌، قساوت‌،سنگدلی‌، خشونت‌، ستمکاری‌، اذيت و اذیت‌، تندی‌، پرخاش‌ جویی‌، هرزگی‌،بی‌نزاکتی‌، دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود رابه‌ کارمی‌بندند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

جملکس های متولدین مهر ماه +عکس پروفایل مهر ماهی

 

تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه‌ کنار می آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌ آل‌ انها در کل‌ جامعه‌ ودر دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ اسـت‌. قالب‌ فکری‌ آن ها بیش‌ ازآن‌ کـه‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ میشود. اگر چـه‌آن ها برای‌ پیشرو‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌ رو و ملایم‌هستند.

 

آن ها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و بـه‌ واسطه‌ توانایی‌ وقابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌، بـه‌ اسانی‌ می توانند تلاش‌هاي‌ خود و همین‌ طور دیگران‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر بـه‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد. انها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌، بیشتر بـه‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائما در تلاشند تا بـه‌ واسطه‌ مصالحه‌ هرگونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند.

 

آن ها درزمینه‌ احساساتی‌ بودن‌ و آرمان‌ گرایی‌ بـه‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می زنند. اگر چـه‌شانس‌ خوبی‌ دارند و طبق معمول ازدواج‌ هایي‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌، چون‌ غالبا بـه‌تفاهم‌، همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد دراین‌ امر معتقدند. در واقع‌ آن ها آن قدر مهربان‌ وبا محبت‌ هستند کـه‌ بـه‌ خاطر این‌ کـه‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچک‌ترین‌ آسیبی‌ نبیند،حاضرند بـه‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه‌می آیند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

عکس نوشته های زیبا برای متولدین مهر ماه

 

همسران‌ متولدین‌ مهرماه‌ هرگز نمی توانند شکایت‌ کنند کـه‌ انها قادر بـه‌درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهرماه‌ طبق معمول در کل‌ منطقه‌ البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ میشوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌، دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ می کنند. جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهرماه‌، ویژگی‌هاي‌ بی‌خیالی‌، سر بـه‌ هوایی‌،بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ بـه‌ شمار می آیند.

 

اگر چـه‌ این‌ ویژگی‌ها میتوانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند وگهگاهی‌ بـه‌ شدت‌ بی‌ شور و حال‌، کمرو، خجالتی‌، راحت‌ گیر، سست‌ و بی‌ حال‌می شوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند. آن ها حتی‌ زمانی‌کـه‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، بـه‌ ندرت‌ خشمگین‌ می شوند، ولی‌ طغیان‌هاي‌ خشم‌ وعصبانیت‌ متولدین‌ مهرماه‌ تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می کند.

 

عشق‌ و علاقه‌ وافر آنهابه‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ اسـت‌ انها رابه‌ سمت‌ افراط کاری‌، گزاف‌ گویی‌ وولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ اسـت‌ بـه‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌ زنک‌ تبدیل‌ شوند€ یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر بـه‌ فرد متولدین‌ مهرماه‌کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ بـه‌ هر مسأله‌ جدید اسـت‌ کـه‌ همین‌ خصوصیت‌آن ها را وسوسه‌ می کند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ بـه‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند.

 

در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ بـه‌ انها لقب‌ «مهر ماهی‌هاي‌ تنبل‌» می دهند. اگر چـه‌ آنهامی‌توانند بـه‌ طرز شگفت‌ آوری‌ فعال‌، پویا و پر جنب‌ و جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتا ازکارهای‌ پست‌، کثیف‌، زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌اي‌ از متولدین‌ مهرماه‌ بـه‌ کم‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیدا جاه‌ طلب‌ و بلند پرواز هستند. از آنجایی‌ کـه‌ انها از افراط و تفریط بیزار هستند، می توانند دیپلمات‌ هاي‌ خوبی‌ از آب‌درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

من یه دختر مهر ماهی ام

 

آن ها می توانند مدیر، مجری‌، سازمان‌ دهنده‌، حقوق‌ دان‌، وکیل‌ دعاوی‌ «از آنجایی‌ کـه‌انها بـه‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالا در کارهای‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ میکنند»، فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌، کارمند دولت‌ وبانکدارهایی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و بازرسی‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد ووفادار بـه‌ شمار می آیند».

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

من یه پسر مهر ماهی ام

 

بعضی‌ از آن ها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدیداز استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌ ذوق‌ و استثنایی‌ محسوب‌ می شوند. هم چنین‌بـه‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌، طراح‌ و دکوراتور داخلی‌، کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ می شوند ودر هرگونه‌ پذیرایی‌ وسرویس‌ دهی‌ عمومی‌ توانایی‌ خاصی‌ دارند.

 

عده‌اي‌ از آن ها بـه‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌ داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌اي‌ رابرای‌ نوع‌ بشر انجام‌ میدهند و نتایجی‌ عالی‌ رابه‌ ارمغان‌ می‌آورند. انها بـه‌ شدت‌خوش‌ بین‌ هستند و توانایی‌ آن‌ را دارند کـه‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌ شدن‌ و بـه‌ زمین‌خوردن‌ بـه‌ خود بیایند و آن‌ را جبران‌ کنند، درنتیجه‌ میتوانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.

 


 

بیماری‌ ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ مهر ماه‌

صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ میکند. از این‌ رومتولدین‌ مهرماه‌ مستعد ابتلا بـه‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط بـه‌ کلیه‌ و مثانه‌، بـه‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ ونوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ اسـت‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.

 

علاقمندی ها:

مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌، عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌، تشریک‌ مساعی‌،صمیمیت‌، مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.

 

بیزاری ها:

خشونت‌، بی‌عدالتی‌، ستم‌ و ستم‌، بی‌انصافی‌، حق‌ کشی‌، رفتار و اعمال‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌، در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار گرفتن‌.

 


 

مشکلاتی کـه‌ ممکن‌ اسـت‌ سر راهشان‌ بـه‌ وجود بیایند:

هر شخصی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر بـه‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ کـه‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ می شوند.توصیه‌ مـا این‌ اسـت‌ کـه‌ پیشنهادات‌ و توصیه‌هاي‌ زیر رابه‌ کار ببندید و از مواجهه‌ بانتایج‌ عالی‌ آن‌ شگفت‌ زده‌ شوید.

 

مشکل‌:

بـه‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می یابید کـه‌ نه‌ فقط برای‌شـما کـه‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌ ارزش‌ و سطحی‌ هستند.

 

راه‌ حل‌:

بهتر اسـت‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ کـه‌ ندارید، نکنید و راهی‌ رابیابید کـه‌ بتوانید بـه‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ بـه‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید.

 

مشکل‌:

گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می آید و یا از این‌ کـه‌ نمی‌توانیددیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و بـه‌ سرزنش‌ میپردازید.

 

راه‌ حل‌:

اگر قادر بـه‌ یادگیری‌ این‌ توانایی‌ شوید کـه‌ بدون‌ آن‌ کـه‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، آن‌ وقت‌ می توانید دیگران‌ را نیز خوشحال‌سازید.

 

مشکل‌:

گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌هاي‌ آرامش‌ بخش‌ احساس‌معذب‌ بودن‌ میکنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ خشمگین‌ و آزرده‌ خاطر می‌سازید.

 

راه‌ حل‌:

بهتر اسـت‌ سعی‌ نمایید کـه‌ خاطرجمعی‌ خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید.

 

مشکل‌:

احساس‌ میکنید کـه‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ اسـت‌ و بـه‌ وضوح‌ احساس‌ خلاءمی‌نمایید و تصور می کنید کـه‌ اعمالتان‌ درنظر دیگران‌ مأیوس‌ کننده‌ و یأس‌ آورند.

 

راه‌ حل‌:

احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید واجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌ گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شـما مستولی‌ شوند.

 

= سیاره‌ حاکم‌ بر شـما ناهید «زهره‌» اسـت‌.

= فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید 0/723

= دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌» 0/62

= شعاع‌ استوایی‌ «بر حسب‌ کیلومتر» 6/052

= شعاع‌ قطبی‌ «بر حسب‌ کیلومتر»6/052

= دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ کیلومتر» 5823

= نحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌» 2/12

= تعداد ماهواره‌ هاي‌ مشاهده‌ شده‌ 0

 


 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌ انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما «مهر»

سمبولی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ میزان‌ اسـت‌ کـه‌ نشان‌ دهنده‌ تعادلی اسـت‌ کـه‌ شـما همواره‌ در جست و جوی‌ آن‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. آن‌ نماد‌ مظهر انعطاف‌، مروت‌، عدل‌، بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ اسـت‌. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهرماه‌ آبی‌ اسـت‌.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

عکس و اس ام اس برای متولدین مهر ماه

 

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ مهرماه‌ یاقوت‌ کبود گرانبها اسـت‌. یاقوت‌ کبودیکی‌ از زیباترین‌ سنگ‌ها محسوب‌ می شود کـه‌ درخانواده‌ کوارتزها یافت‌ شده‌ اسـت‌.این‌ سنگ‌ از بسیاری‌ جهات‌ خوش‌ یمن‌ درنظر گرفته‌ شده‌ اسـت‌ و یکی‌ از بزرگترین‌ سنگ‌ هاي‌ شفا بخش‌ محسوب‌ میشود. نام‌ فرد مشهوری‌ کـه‌ در ماه‌ مهر متولد شده‌ اسـت‌: مهاتما گاندی‌

 


 

در ادامه مشخصات کلی متولدین مهر

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه‌مند بـه فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه‌مند بـه موسیقی، اجتماعی، موقر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاست مدار، بـه فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

اس ام اس تبریک تولد به متولدین مهر ماه

 

شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جست‌وجو گر، متنفر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفر اسـت، با معلومات و با درایت، بـه سهولت تغییر عقیده نمیدهد، مهربان، شیک پوش و جذاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظم و مرتب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتب شارژ شود.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت بـه زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه بـه سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. ا ین مرد بـه هیچ عنوان مایل بـه رنجاندن دیگران نیست. شـما می توانید بخود ببالید کـه هوشمند‌ترین مشاور جهان را در جوار خود دارید. متولدین این ماه دارای طبعی گرم و‌تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

تصاویر پروفایل مهر ماهی +جملات تبریک متولد مهر ماه

 

در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، آسيب خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. هم چنین مال حرام با آنان سازگار نیست. متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند کـه نیک اسـت. عموماً در سن ۸ و ۲۴ و ۳۷ سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودی‌ها بگذرند، بـه سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

 

= بعضاً در کف دست چپ ودر خط عمر نقطه‎اي دارند.

= با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند.

= عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان اسـت.

 

خصوصیات اخلاقی مردهای متولدین مهر

گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن اسـت مورد تهمت قرار بگیرند. گرچه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روز‌هاي جمعه و شنبه روز‌هاي خوبی برای آنان اسـت. هم چنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب اسـت.

 


 

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

طبق معمول استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن اسـت. شـما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بیند کـه با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چـه جزئی و چـه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خودرا ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد. زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند.

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

عکس نوشته مهرماهی

 

اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان بـه وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند کـه بایستی مراقب باشند. زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بد رفتاری می‎کنند. حال آن همسرشان با آن‌ها مهربان اسـت. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند کـه اگر بـه سلامت ازآن‌ها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت.

 


 

در آخر نیز متن های تبریک تولد برای متولدین مهر ماه

هوشمند ترین مشاوران جهان مهر ماهی هستند. مهر ماهی هاي عزیز آرمان زندگیشون ازدواج اسـت و قدیم گفتن بهترین همسران مهر ماهی هستند…« صلح جو با احساس و عاشق همسر هستند».

 

**********

 

متن های مهر ماهی ام +عکس پروفایل مهر ماهی که باشی

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

اس ام اس و متن تبریک تولد دختر و پسر متولد مهر ماه

 

**********

 

مهرماه خدای احساسه

یه جور غرور خاصه

ازهمه سرتره چون خدا خواسته

تولدت مبارک مهرماهی مـن

 

 

**********

اشعار کوتاه برای متولدین مهر ماه

 

یه مهر ماهی برای دوست داشتنت

برای لمس دستانت

برای نگاه درچشمانت

برای بوسیدنت

برای زندگی با خیالت

برای نفس نفس زدن در دلتنگی هایت

برای زندگی با نامت

برای نجواهای عاشقانه درگوش ات

از هیچ کسی اجازه نمی گیرد

حتی از خودت

یه مهر ماهی خود خود عشقه

خود عشق

 

**********

همه چیز درباره متولدین مهر ماه

 

بـه سلامتـي همه

* متولدین ماه مــهــر * کـه

از پاکـيشـون دوستــی شـــروع ميشــه

از صـداقتشـون دوستـی ادامـه پيدا ميکنـه

و از وفــاشـون دوستـــی پايانــي نـــداره

پس حداقل بايد دوستاشـون قدرشونــو بدونن

يعنــی مي دونـن؟

عمرا اگه بدونن

 

 

**********

 

همه چیز در مورد مهر ماهی ها

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

خصوصیات متولدین مهر مرد

 

**********

 

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تاآخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک

 

**********

تصاویر پروفایل متولدین مهر ماه

 

مهر ماهی یعنی: غرور

یعنی:حرف خودش

یعنی : لجباز و یه دنده

مهر ماهی یعنی آرامش

مهر ماهی یعنی

اگه بهش خیانت کردی دیگه نباید بیای سراغش

مهرماهی 

یعنی داشتن یه قلب مهربون اما حساس

مهر ماهی یعنی

اگه ناراحتش کنی میگه بیخیال مهم نیست اما

از داخل میشکنه مهر ماهی یعنی

اگه دل بست تا آخرش هست

مهر ماهی یعنی:

یعنی تنها ماهی کـه میتونه تنها زندگی کنه

تنهایی براش هیچی نیست

با تنهاییش حال میکنه

مهر ماهی یعنی ی آدم خاص

 

**********

اس ام اس های جدید تبریک متولدین مهر

 

هیچوقت 

یه مهری رو بدون گفتن دلیل رها نکنید

چون اینجوری حتی نمیتونه راحت بمیره 

 اگر چـه کـه یه مهری رها شدنی نیست

و دیر و زود بـه دست و پاش میفتید کـه دوباره برگرده

 

**********

 

متولدین مهر ماه زن

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

اس ام اس تبریک تولد مهر ماهی + خصوصیات مهر ماهی ها + عکس پروفایل مهر ماهی

 

**********

 

اگر نیوتن قبل از مرگش

چشمای یه مهری رو می دید

معنی واقعی جاذبه رو میفهمید

می‌آیی با خواهش این و آن

در پوشش آرزوهای دیگران

می روی با هزار آرزوی گران

برای خود نه برای دیگران

 

**********

عکس متولدین مهر ماه

 

مـن مهرماهی هستم پادشاه عشق

صاحب غرور عالم

صاحب قلب رئوف

از خود گذرو درون گرا

برایم همه چیز در دیدن معنا نمی یابد

زندگی پیچیده اسـت ومن آسانش میکنم

 

**********

عکس متولدین مهر

 

وجود زیبایت وارد بـه دنیا می شود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون مـن بی پروا می شود

درشعر تولد غرق رویا میشود

این گونه سالی دگر ازعمر تـو آغاز می شود