پارس ناز پورتال

اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

مجموعه : مجله خبری روز
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی 

اشخاص معروف و سرشناس دنیا در سن 25 سالگی که اوج جوانی ان ها بوده به چه کاری مشغول بوده اند؟آیا در آن سن به موفقیت دست یافته بودند؟ مسیر رسیدن هرکس به سوی موفقیت متفاوت است. برای برخی افراد این مسیر خطی است، برای برخی دیگر پر پیچ و تاب و عده ای هم در این مسیر با دست اندازها و موانع زیادی روبرو می شوند.

 

درحالیکه برخی افراد مثل استیو جابز و ریچارد برانسون در 25 سالگی بر دنیای کسب و کار تسلط داشتند، عده دیگری مثل لری الیسون و مارک کوبا زمان طولانی تری را برای رسیدن به موفقیت طی کردند و در اواسط دهه 20 زندگی خود در دوره تحول و گذار بودند. برای اینکه نشان دهیم هیچ دو راهی برای رسیدن به موفقیت یکسان نیست لیستی از افراد موفق جهان در 25 سالگی جمع آوری کرده ایم که در زیر می بینید.

 

دونالد جان ترامپ (متولد ۱۹۴۶) بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است که در خانواده ای ثروتمد بزرگ شد. ترامپ از سال ۱۹۷۱ رئیس هیئت مدیره سازمان ترامپ که شرکت هلدینگ اصلی معاملات املاک و دیگر منافع کسب و کاری اوست، بوده است.

 

او که حین تحصیل در دانشگاه در شرکت پدرش کار می‌کرد از سال ۱۹۷۱ کنترل این کسب‌وکار خانوادگی را در دست گرفت و بعدتر آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیاستیون پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ساله به‌همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. شرکت کامپیوتری اپل اکنون در بازار 1.2 میلیارد دلار ارزش دارد . او بعدها گفت که در آن زمان قسم خورده که هیچ گاه اجازه ندهد پول زندگیش را خراب کند.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیهیلاری دایَن رادام کلینتون زاده، سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است. او نخستین نامزد زنی است که توانسته به چنین جایگاهی در یکی از احزاب اصلی آمریکا برسد. او پس از مهاجرت به آرکانزاس در سال 1975 کلینتون با بیل ازدواج کرد. او بانوی اول آرکانزاس، اولین بانوی ایالت متحده، سناتور ایالت متحده و وزیر امور خارجه شد.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلارنس ژوزف الیسون، (زاده ۱۷ اوت، ۱۹۴۴) یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اوراکل، یکی از شرکت‌های عمده در زمینهٔ نرم‌افزارهای پایگاه داده است. مجلهٔ فوربس گزارش داده ‌است که الیسون در ردهٔ پنجم ثروتمندترین افراد در دنیاست. در سال ۲۰۱۲، فوربس اعلام کرد که ارزش خالص دارایی‌های الیسون در حدود ۴۰ میلیارد دلار است.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیمارک کیوبن (زاده ۱۹۵۸ در پنسیلوانیا) سرمایه‌دار یهودی آمریکایی است. کیوبن صاحب تیم دالاس ماوریکس، شرکت HDNet، و چند شرکت دیگر است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه ایندیانا است، و از خبره‌ترین سرمایه‌داران نسل جدید امریکا محسوب می‌گردد. وی هم اکنون ۲٫۳ میلیارد دلار ثروت دارد.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیسِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است. نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز بود.

 

برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده است.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلوید بلنکفین یک وکیل ناراضی بود. او مسیر معمولی را برای ثروتمند شدن طی نکرده است. او کارش را به عنوان یک وکیل آغاز کرد و مدرک وکالتش را در سن 24 سالگی از هاروارد دریافت کرد سپس به عنوان دستیار وکیل در یک شرکن شروع به کار کرد. او زیاد سیگار می کشید و گه گاه قمار می کرد. تا اینکه سرانجام در سن 27 سالگی تصمیم گرفت سرمایه گذاری بانکی کند و به جی.آرون بپیوندد.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیجفری پرستون “جف” بزوس (متولد ۱۹۶۴) کارآفرین و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینه اینترنت و مدیرعامل و موسس آمازون. کام است. او با تاسیس آمازون. کام، نقش کلیدی در زمینه رشد و ارتقاء تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.
اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

 

برترین ها