پارس ناز پورتال

اطلاعات اولیه از موتورولا Zplay لو رفت

اطلاعات اولیه از موتورولا Zplay لو رفت

اطلاعات اولیه از موتورولا Zplay لو رفت 

کمپانی موتورولا اخیرا در حال کار روی گوشی جدید خود است و در شبکه اجتماعی گوگل پلاس تصویر این گوشی یعنی Zplay لو رفته است. به تازگی یکی از کاربران در حساب کاربری گوگل پلاس خود عکسی را منتشر نموده و عنوان کرده است که این عکس متعلق به گوشی  «موتو Z Play» محصول جدید کمپانی موتورولا می باشد.

 

کمپانی موتورولا حدودا ۲ماه بیش بود که دو نسخه از گوشی جدید خود با نام های  موتو Z و موتو Z Force را معرفی کرد. وقرار بود یک نسخه دیگر نیز از این سری منتشر گردد و ظاهران این عکس ها متعلق به همان گوشی جدید می باشد.

اطلاعات اولیه از موتورولا Zplay لو رفت

در تصاویر ارسال شده در این شبکه اجتماعی شما از نظر ظاهری هیچ تفاوتی بین این گوشی و نسخه های دیگر آن نخواهید یافت و همان دوربین بزرگ دایره ای در بالا و کانکتورهای مخصوص لوازم جانبی  موتورورلا به نام موتو مودز  (Moto Mods) در پایین آن دیده می‌شود.

 

البته یک تفاوت ویژه این گوشی با دو مدل قبلی رنگ کانکتورها است. کانکتورها در این مدل برخلاف چیزی که از این جنس فلز انتظار می‌رود سبز رنگ هستند. این گوشی‌ هم مانند دو پرچمدار موتورولا از ماژول‌های آهنربایی پشتیبانی می‌کند.

 

اما طبق گفته ها به نظر می رسد مشخصات فنی و داخلی این گوشی اندکی  از ۲ نسخه دیگر(موتو Z و موتو Z Force) پایین تر است.

اطلاعات اولیه از موتورولا Zplay لو رفت

درون این گوشی ۵٫۵ اینچی، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ قرار دارد و احتمالا از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. سیستم عامل آن هم نسخه‌ی ۶٫۰٫۱ اندروید مارشمالو است.ظاهرا شرکت موتورولا نسخه جدید گوشی خود را با قابلیت های پایین تر برای کاربرانی تولید نموده که به قابلیت های موتو مودرز علاقه دارند اما بودجه کمتری برای خرید تلفن هوشمند دارا هستند.

 

یک نکته عجیب درباره این گوشی نام آن در چین است که طبق تصویر Moto X Play نام دارد و ظاهرا با همین نام هم در چین عرضه خواهد شد اما در بقیه دنیا Moto Z Playخواهد بود! اگر این موضوع اتفاق بیافتاد علاوه بر پیچیدگی‌های بازار، کاربران را هم سردرگم خواهد کرد.