پارس ناز پورتال

اعتراف آنجلینا جولی به آزار جنسی تهیه کننده مشهور

مجموعه : اخبار سینما
اعتراف آنجلینا جولی به آزار جنسی تهیه کننده مشهور

اعتراف آنجلینا جولی به آزار جنسی تهیه کننده مشهور 

تهیه کننده مشهور آمریکایی این روزها در معرض رسوایی قرار دارد و زنان مشهور بازیگر هالیوودی تجربیات تلخ خود درمورد این مرد را بیان میکنند. دو بازیگر مطرح هالیوود به صف افراد مشهور پیوستند که تجربیات ناخوشایند خود را از هاروی واینستین در چند روز جدید علنی کردند.

 

اسکرین دیلی گزارش داد; دیروز آنجلینا جولی و گوینت پالترو اعلام کردند شخصا با رفتارهای تجاوزگرانه هاروی واینستین تهیه کننده مطرح هالیوود روبه رو شده اند.این در حالی هست که در چند روز جدید چهره هاي مطرح دیگری ضمن اعلام بی خبری از این رفتار, در مقابل آن موضع گیری کرده بودند.

 

گوینت پالترو و آنجلینا جولی اعلام کردند از شاهدان رفتار غیراخلاقی واینستین بودند. پالترو اعلام کرد وقتی 22 سال داشت با توصیه غیراخلاقی واینستین روبه رو شده تا بتواند در فیلمی بازی کند و تن به اینکار نداد.او دست رد به سینه واینستین زد, با این حال در فیلم “اِما” که وی را به شهرت رساند,

 

نقش آفرینی کرد. او گفت; “من بچه بودم و نمی توانستم این رفتار را یقین کنم”, اما در عین حال مجبور شد طی سال ها در منظر عموم از واینستین تعریف کند تا بتواند در آینده نقش به دست بیاورد.این بازیگر که آن زمان نامزد برد پیت بود, ماجرا را با وی درمیان گذاشت و پیت این موضوع را با واینستین مطرح کرد. پالترو بعداً با واینستاین در “شکسپپر عاشق” هم مشارکت کرد و اسکار برد.

 

آنجلینا جولی که بازیگر “بازی با قلب” در سال 1998 برای کمپانی میراماکس بود نیز به گفتن این اکتفا کرد که تجربه بدی از واینستین در جوانی داشته و در نتیجه دیگر هرگز با وی مشارکت نکرده و به دیگران نیز در این خصوص اخطار داده هست.

 

وی پافشاری کرد چنین رفتاری با زنان در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.هیلاری کلینتون نیز که در انتخابات جدید از پشتیبانی وسیع مالی واینستین برخوردار شده بود, اعلام کرد از این رفتارها اطلاعی نداشته و آن ها را محکوم کرد.

 

 به گزارش پارس ناز اوباما و همسرش نیز در نامه اي اعلام کردند اصلا خبری از این رفتارها نداشتند و افزودند چنین فردی نیاز به درمان دارد. ترامپ پیشتر گفته بود از شنیدن این خبر تعجب نکرده هست.