پارس ناز پورتال

اعدام به روش تلقین خبرساز شد

اعدام به روش تلقین خبرساز شد

اعدام به روش تلقین خبرساز شد 

در قدیم اعدام به وسیله صندلی برقی بود و اکنون بوسیله چوبه دار است,اما روش جدیدی به نام تلقین هم مورد آزمایش قرار گرفته و موفق بوده است. تارنمای شام تایمز” نوشت که یک پزشک با راضی کردن خانواده فرد اعدامی و مجوز مقام های مسئول روش جنجال برانگیز اعدام از طریق تلقین را اجرا کرد که موفقیت آمیز بود.

 

شام تایمز بدون اشاره به نام پزشک و کشور محل این آزمایش و زمان آن نوشت: این پزشک با هماهنگی دادگاه عالی و حضور گروهی از دانشمندان علاقه مند به آزمایش هایش یکی از افراد مجرم محکوم به اعدام را روی تخت خواباند و با او به توافق رسید تا با تخلیه خونش برای انجام تحقیقات، او را اعدام کند.

 

برای این اقدام پزشک چشم مرد محکوم را بست و دو لوله بلند به بدن او وصل کرد که از قلب تا دستانش ادامه داشت، پزشک پس از تظاهر به زدن رگ ها و وصل کردن لوله ها به بدن اعدامی ، از درون لوله ها آب ولرم با دمای مساوی بدن به جریان انداخت به گونه ای که مرد اعدامی تصور کند خون او اکنون به جریان افتاده و درحال تخلیه است

 

و به ظرفی واریز می شود که در فاصله ای از تخت قرار داشت و صدای ریختن قطرات ان به وضوح شنیده می شد. پژوهشگران چند دقیقه بعد ملاحظه کردند که جسم فرد محکوم به اعدام رو به ضعف نهاده و رنگ او به زردی می گراید. پس از ساعاتی، وقتی برای گرفتن ضربان از فرد بیمار اقدام شد، درکمال ناباوری او را مرده یافتند.

 

پزشکان اعتقاد دارند به دلیل صدا و تصویر ذهنی و تلقین نزدیک و حتمی بدن مرگ ، این اعدامی بدون حتی از دست دادن یک قطره خون جانش را از دست داد. این رویداد نشان داد که عقل بر اساس یک ذهنیت حتمی و یقینی کاملا همانند یک واقعیت به تمامی اعضای جسم دستور می دهد تا از فعالیت بازایستند.