پارس ناز پورتال

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

مجموعه : اخبار سینما
افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند 

برخی از بازیگران میباشند که در سنجش با هم سن و سالان خود تعجب همۀ را برمی انگیزند, مثل ستاره هایي که در ادامه معرفی کرده ایم. تشخیص سن حقیقی ستارگان هالیوود سخت هست. احتمالاً دلیلش پوست مفید آن ها یا حتی دقت بیش از اندازه به ظاهرشان باشد, در هر صورت علامت هاي پیری در انها به ندرت یافت میشود.

 

اما جدا از انها ستاره هاي دیگری نیز میباشند که اکثر از سن شان به نظر می‌آیند. یقین نمیکنید؟ ما در این جا عکسهایی از ستاره هایي راکه در یک سال متولد شده اند, برایتان آورده ایم تا خودتان سنجش کنید.

 

کیت آپتون و سلنا گومز

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

کیت آپتون مدل و هنرپیشه آمریکایی هست که موفقیت هاي زیادی را در دنیای مد از آن خود کرده هست. بعنوان مثال او در نظرسنجی که مجله «هالیوود بوز» همۀ ساله} با عنوان «زیباترین زنان جهان» انجام می دهد در سال ۲۰۱۴ رتبه ۲ را با بدست آوردن ۷۰۰ هزار رای به خود اختصاص داد. بی حدس زیبایی او منحصر بفرد هست اما چهره او اکثر از سن اش نشان می دهد. آیا به او می‌آید که تنها 24 سال داشته باشد؟

 

زمانی که چهره وی را با چهره سلنا گومز سنجش میکنید, تازه می فهمید که کیت آپتون چقدر بزرگ تر به نظر میرسد. احتمالا هم سلنا گومز هست که ته چهره اي کودکانه دارد. اما در هر صورت یقین اینکه این دو ستاره هم سن میباشند, سخت هست.

 

جنیفر لارنس و سارا هایلند

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

جنیفر لارنس با بازی در « The Hunger Games» درخشید و بحبوحه هنر خود را با گرفتن اسکار در فیلمهای « Silver Linings Playbook», « American Hustle» و « Joy» اثبات کرد. این ستاره هالیوود با همه موفقیت هایي که کسب کرده هست, تنها 26 سال سن دارد اما خیلی اکثر از سن اش نشان می دهد, احتمالاً دلیلش هم نقش آفرینی هاي جدی او در فیلم هایش باشد.

 

از طرفی دیگر سارا هایلند هم ستاره اي 26 ساله هست اما زمین تا آسمان با جنیفر لارنس فرق دارد. او بسیار جوان تر از جنیفر به نظر می‌رسد. جدا از نقش آفرینی هاي او, احتمالا فرم گونه و لپ هاي اوست که وی را جوان تر از سن اش نشان می دهد.

 

تیلور سوئیفت و داکوتا جانسون

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

زمانی که تیلور سوئیفت با انتشار آلبومش در سال 2006 جنجالی را در صنعت موسیقی به راه انداخت, تنها 17 سال داشت. حال بیش از یک دهه از آن زمان می گذرد اما ما هنوز هم وی را همان دختر نوجوان 17 ساله میبینیم. طرز لباس پوشیدن, مدل آرایش و رفتارهای او به گونه اي هست که بسیار کم سن و سال تر از سن حقیقی اش به چشم می‌آید.

 

داکوتا جانسون هنرپیشه و مدل آمریکایی هست که از سال ۱۹۹۹ میلادی تا به حال مشغول فعالیت بوده ‌هست. پیشینه هنری داکوتا جانسون به تیلور سوئیفت نمیرسد اما او در خانواده اي بزرگ شد- پدرش دان جانسون و مادرش ملانی گرفیث- که ریشه اي عمیق در هالیوود دارند. با این اوصاف او توانست

 

خودش را با بازی در « Fifty Shades» نشان دهد. اما زمانی که گفتگو از سن او میشود, تصور ما از انچه واقعیت دارد, زمین تا آسمان فرق دارد. در واقع داکوتاه مثل تیلور سوئیفت 27 سال سن دارد اما خیلی اکثر از سن حقیقی اش به نظر میرسد.

 

امیلیا کلارک و لینا دانم

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

امیلیا کلارک بازیگر آلبوم تلویزیونی «بازی تاج‌ و تخت», در زمان هایي که مجبور به پوشیدن تاج و لباسهای کلاسیک خود برای سریال نیست, بسیار کمتر از سن حقیقی اش, یعنی 30 سال, به نظر می‌رسد. علی رغم بازی در شرایط سختی چون کویر با آن آفتاب داغ اش, او هم‌چنین پوستی جذاب و نمناک دارد.

 

لینا دانم, هم سن امیلیا کلارک هست اما خیلی اکثر از سن اش به نظر میرسد. احتمالاً به این علت هست که او دوست دارد ظاهر طبیعی خود را حفظ کند و معمولاً در نقش هایي ظاهر شود که از سن اش اکثر به نظر می‌آید. در هر صورت یقین اینکه این دو ستاره هم سن میباشند, مشکل هست.

 

کاترین هیگل و ریچل مک‌آدامز

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

کاترین هیگل بازیگر آمریکایی هست که بعد از بازی در آلبوم «آناتومی گری» به شهرت دست یافت. او به علت مشکلاتی که در زندگی اش داشت, مدتی فعالیت خود را کم کرد. دشواری های او و سیگار کشیدن هایش در آن دوران دست به دست هم دادند تا که او اکثر از سن حقیقی اش, یعنی 38 سال, به چشم آید.ریچل مک‌آدامز, بازیگر کانادایی, هم مثل کاترین هیگل 38 سال دارد اما بسیار جوان تر از او به نظر میرسد.

 

جیمز پارسونز و اندرو لینکولن

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

جیمز پارسونز بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی هست که اکثر به دلیل ایفای نقش شلدون کوپر در سریال کمدی «تئوری بیگ بنگ» سرشناس هست. احتمالاً به علت نقش آفرینی هاي اوست که ما وی را جوان تر از سن اش تصور میکنیم. او در واقع 43 سال سن دارد.

 

اندرو لینکولن بازیگر انگلیسی هست که زیاد شهرتش به‌ دلیل بازی در نقش ریک گریمز در سریال «مردگان متحرک» هست. واقعا سنجش سن این دو بازیگر در تصویر هایشان ما را شوکه می‌کند. اگر چه انها هم سن میباشند اما در ظاهر گویا تفاوت سنی زیادی با هم دارند.

 

پل راد و روری مک‌کین

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

پل راد هنرپیشه سینما, فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی هست. اگر به فیلمهای چند سال جدید او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او طی 2 سال قبل ناگهان چهره اش شکسته شد طوری که اکثر از سن حقیقی اش به نظر می‌رسد. فیلم «بی-سرنخ» سال 1995 وی را با فیلم «باکره چهل ساله» 2005 و سپس «مرد مورچه‌اي» 2015 او سنجش کنید. رد پای زمان بر ظاهر او واقعا شگفت آور هست!

 

روری مک‌کین هنرپیشه اهل بریتانیا هست که از سال ۱۹۹۹ میلادی تا به حال مشغول فعالیت بوده ‌هست. وقتی دو تصویر پل راد و روری مک‌کین را با هم سنجش می‌کنیم, یقین اینکه هر دو ستاره 47 سال سن دارند, سخت هست. در واقع پل راد بسیار جوان تر از سن حقیقی اش به نظر می‌رسد.

 

جان استیموس و مایک مایرز

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

جان استیموس موسیقیدان آمریکایی هست. از فیلم‌ها یا برنامه‌هاي تلویزیونی که وی در آن نقش داشته هست میتوان به «زن اغواگر» اشاره کرد. اگر ظاهر او در سال هاي 1982 را با چهره زمان حال او سنجش کنیم, میبینیم که هنوز هم در سن 53 سالگی جذاب و جذاب هست. جذابیت او آن‌قدر چندان هست که با این سن هنوز هم بعنوان مدل در تبلیغاتی چون ماست یونانی هنرنمایی میکند.

 

مایک مایرز بازیگر کانادایی اکثر به ‌دلیل حضور در آلبوم فیلم‌هاي «آستین پاورز» و دوبلور در فیلم‌هاي «شرِک» سرشناس هست. او هم سن و سال جان استیموس هست اما بسیار مسن تر از و به نظر میرسد. احتمالاً دلیلش رنگ خاکستری موهایش باشد.

 

چاک نوریس و مایکل گمبون

افراد مشهوری که در کمال ناباوری هم سن هستند

چاک نوریس یک انسان معمولی نیست. حقایق زیادی در مورد زندگی او وجود دارد که این فرمایش را اثبات میکند. از تمام آن ها که بگذریم, یکی از شگفتی هایش سن اوست. او در حال آماده 76 سال سن دارد اما چهره اش چیز دیگری را نشان می دهد گویی گذر زمان تاثیر چندانی بر او نداشته هست.

 

مایکل گمبون بازیگر بریتانیایی-ایرلندی تئاتر, تلویزیون و سینما هست. شغل سابق او گزارشگری در تلویزیون بود. او پیشتر به علت صدایش سرشناس بود اما حالا به علت گرفتن جای مرحوم ریچارد هریس در نقش آلبوس دامبلدور در شش فیلم پایان «هری پاتر» سرشناس شده هست. او هم مثل چاک 76 سال سن دارد که از چهره اش, برخلاف چهره چاک, نمایان هست.