پارس ناز پورتال

بهترین روش افزایش قدرت سیگنال وای فای

بهترین روش افزایش قدرت سیگنال وای فای

بهترین روش افزایش قدرت سیگنال وای فای 

اگر می‌خواهید قدرت وای فای مودم خود در خانه را افزایش دهید می‌توانید از راهکارهای ساده زیر بهره بگیرید تا برترین خدمات را از روتر دریافت نمایید. یکی از لازمه هاي هر خانه اي وجود یک اینترنت قابل اعتماد هست. برای اینکه قدرت سیگنال وای فای را بالا ببریم فقط باید حواسمان به جایگاه مودم باشد. پس از خواندن مقاله مودم را برداشته و نکات را روی آن اعمال کنید تا قدرت سیگنال وای فای را اکثر کنید.

 

مودم وای فای را پنهان نکنید
درست هست که دوست ندارید دستگاه مودم مشخص باشد اما با این وجود آن را در کابینت یا کمد پنهان نکنید چون موانعی مانند در و دیوار قدرت سیگنال را پایین می آورد. اگر تحملش را دارید مودم را در مکان قابل دید قرار دهید یا در اتاقی که معمولاً به وای فای وصل می‌شوید.

 

مودم را در مکانی بالا قرار دهید
سیگنال هاي مودم معمولاً از منبع رو به پایین منتشر می‌شوند. پس اگر مودم را طاقچه بلند و نزدیک به سقف قرار دهید نتایج بهتری میگیرید. در خانه هاي ۲ یا ۳ طبقه، برترین جا برای مودم طبقه دوم هست و وارونه طبقه همکف بدترین جا برای مودم هست چون زمین و فونداسیون خانه سیگنال را ضعیف میکند.

 

آنتن ها را عمود بر هم قرار دهید
اگر وای فای شما ۲ آنتن دارد بی تردید هر دو را به صورت عمودی رو به بالا قرار داده اید. اما اینکار اشتباه هست.مودم وای فای در صورتی قدرت سیگنال بالایی دارد که آنتن ها را در حالت عمود بر هم قرار دهید.