پارس ناز پورتال

بهترین روش جلوگیری از افسردگی در فصل سرما

بهترین روش جلوگیری از افسردگی در فصل سرما

بهترین روش جلوگیری از افسردگی در فصل سرما 

با نخست فصل سرما ابتلا به افسردگی نیز در بین افراد چندان می‌شود و برای پیشگیری از این دشوار میتوانید راه هاي زیر را به کار گیرید. فصل سرما برترین فصل ساله که دوست دارید در روزهای خوش آب و هوای فصل تن تندرست داشته باشید. خیلی مهمه که از خودمون مفید مراقبت کنیم تا از بیمار شدنمون پیش گیری کنیم و دچار افسردگی فصلی نشیم.

 

افسردگی فصل سرما

لباس چندان بپوشید; بچه ها رو گذشته از رفتن به مدرسه چند لایه لباس تنشون کنید و یا زمان تمرین و بیرون رفتن لباسهای گرم بپوشید.

 

استراحت کنید; مطالعات نشون داده اگه دست کم هفت ساعت در روز بخوابید حافظه بهتر و عمر طولانی تری خواهید داشت و بدن بهتر میتونه با التهابات مبارزه کنه.

 

سلامت بچه ها را حفظ کنید; داشتن یک بچه بیمار توی خونه روی پدر و مادر هم تاثیر میزاره. پس سرفه هاي طفل رو خیلی زود درمان کنید.

 

از خود مراقبت کنید; اگه انقدر شانس نداشتید که از بیمار شدن پیشگیری کنید از پماد موضعی بهره گیری کنید.

 

غذا هاي تندرست بخورید; فصل زمستون با خودش خوراکی ها و نوشیدنی هاي شیرین و لذیذ اي میاره اما حواستون باشه که برای تندرست بودن باید برنامه خوراکی تندرست و متعادلی داشته باشید.

 

روی میز کنار تخت داروهای سرفه حاضر داشته باشید; اگه از دست سرفه هاي زمستونی شبانه آسایش ندارید داروهای ضد سرفه کنار میز تخت بزارید تا خواب آسان تری داشته باشید.

 

دست ها را همه ي وقت بشوئید; دائما دست ها را بشوئید تا از شر میکروب ها در امان باشید. همه ي وقت ضدعفونی کننده همراه خودتون داشته باشید.

 

از زندگی لذت ببرید; استرس داشتن باعث میشه بدن انواع و اقسامِ مریضی ها رو جذب کنه. بیرون برید و کودکان تون را با خود به گردش و ماجراجویی ببرید. فصلِ سرما هم تفریحات خودش رو داره. حتماً نباید به دلیل سرما خودتون رو توی خونه زندان کنید.