پارس ناز پورتال

افکار اطرافیان روی انسان تاثیرگذار هستند

افکار اطرافیان روی انسان تاثیرگذار هستند

افکار اطرافیان روی انسان تاثیرگذار هستند 

افکار نزدیکان میتواند روی ما کاملا تاثیرگذار باشد, وقتی که جو منفی در محیط حاکم باشد مطمئنا روی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. افکار و رفتار دیگران روی شما موثر میباشند. واقعیت این هست انسان هایي که شما را احاطه کرده اند خواه ناخواه روی شما تاثیر می گذارند.

 

جنبش اقصادی یک شخص توسط کشوری که در آن زندگی میکند تعیین می‌شود. کودکانی که در یک جامعه کم درآمد میباشند احتمال اینکه درآمد بالقوه داشته باشند کمتر از همسالان ثروتمندشان هست. پس از تاثیرات محیطی که در آن هستیم به سختی میتوان فرار کرد.

 

دوست ها ناخودآگاه از رفتار و سبک زندگی همدیگر تاثیر میگیرند. هنگام گفتگو عبارت هاي نمونه بهره گیری میکنند و حتی در گزینه و نحوه پوشیدن لباس هم مانند هم میشوند./ ما انسان‌ها میانگین ۵ نفری هستیم که اکثر وقتمان را با آنها می گذرانیم./

 

وقتی خود ما را با انسان هاي قوی و پیروز و باشخصیت احاطه کنیم اکثر شبیه آنها میشویم. پس تصور کنید انسان هاي کم درآمد و ناموفق تا چه اندازه روی شما تاثیرات منفی می گذارند. اگر پنج دوست نزدیک شما دیدگاه ضعیفی به زندگی داشته باشند و به یک زندگی سطح پایین خوشنود باشند بی تردید شما را هم شکل خودشان میکنند.

 

تاثیرات دیگران به راحتی نادیده گرفته میشود
به منظر بهبود زندگی خود با انسان هایي که از استاندارد بالاتر از شما برخوردار میباشند رابطه برقرار کنید. اگر توقعات بالایی داشته باشید و اطرافتان را با آدم هایي که توقعات بالایی دارند احاطه کنید کیفیت زندگی بهتری خواهید داشت.هر چیزی که به زندگی خود راه می‌دهید و هر عملی که انجام میدهید در شخصیت شما منعکس می‌شود.

 

قدرت تاثیر دیگران

اجازه دهید کارهایتان بازتاب استانداردهایی باشد که برای خودتان تعیین کرده‌اید.این جمله ضرورتا به این معنی نیست که همۀ وقت} دفتر کارتان پر از چیزها و کارهای جالبی باشد که به انها علاقه دارید بلکه به این معناست که هر هدف و کاری که دارید به نحو احسن انجام دهید. برای انجام دادن درست کارها حتماً لازم نیست مقام و درجه بالایی داشته باشید.

 

برای داشتن یک زندگی سازمان یافته نیاز نیست حتماً ثروتمند باشید. پستی ارتفاع ها شما را به سطح دیگری از موفقیت میرساند.اگر احساس میکنید که در موقعیت فعلی گیر کرده‌اید باید کمی تغییرات ایجاد کنید. تغییر و رشد زمانی ایجاد میشود که محیط اطرافتان را آگاهانه انتخاب کنید.

 

اضافه بر بهبود محیط, گروه هایي که با انها هستید هم در موفقیت و رسیدن به اهداف بسیار موثر میباشند. خواه ناخواه مردم در زندگی ما وجود دارند و نوع کسانی که با آنها در رابطه هستید روی کار شما تاثیرگذار هست.بعنوان مثال اگر دوستانتان عادت دارند با سرگرمی با تلفن همراه و شبکه هاي مجازی وقت کشی کنند

 

شما هم ناخودآگاه به سمت اینکار جذب می‌شوید. یا اینکه اگر شما به سلامتی خود اهمیت میدهید اما دوستانتان همۀ وقت} دورهم چیپس و کلوچه می‌خورند برای شما ادامه زندگی با رژیم سخت می‌شود.از سوی دیگر اگر اطرافتان پر از آدم هایي باشد که هنگام کار تمرکز دارند شما هم ناخواسته اکثر تمرکز می‌کنید.

 

در واقع تمرکز نداشتن برای شما کمی سخت می‌شود چون می‌خواهید هم رنگ جماعت باشید و دوست ندارید باعث به هم ریختن تمرکز دیگران شوید. اگر تا اکنون در چنین موقعیتی نبوده اید یک‌بار به کتابخانه بروید آن جا میبینید که همه ي در جهت موفقیت و رسیدن به هدف متمرکز شده اند.

 

شبکه ارتباطی شما نشان دهنده ارزش خالص شماست: تیم سندرز مدیر سابق یاهو

 

وقتی دور و برتان را با آدم هایي که سطح استانداردهای بالایی به شما می‌دهند پر کنید در واقع از افرادی احاطه شده اید که برای بهتر انجام دادن کارها سخت تلاش می‌کنند. این انرژی مسری هست و تاثیرات مثبت روی شما خواهد گذاشت.

 

انگیزه و تعهد مسری هست
تصور کنید در گروهی کار می‌کنید که ۸۰ درصد آنها بسیار با انگیزه میباشند اما 2۰ درصد انها سست و ضعیف. ضعیف ها کمتر میباشند و با با انگیزه ها احاطه شده اند. برای ضعیف ها ۲ راه وجود دارد. یا نمیتوانند کارها را ضعیف و غلط انجام دهند چون ۸۰ درصد باانگیزه این را نمی پذیرند یا اینکه تحت تاثیر بقیه کارها را بهتر انجام میدهند. در نهایت 1۰۰ درصد گروه باانگیزه و پیروز میشوند.

 

همۀ وقت} اکثر از انچه که فکر می‌کنید میتوانید انجام دهید
وقتی اطرافتان پر از آدم هایي با سطح استاندارد پایین باشد ناخودآگاه احساس می‌کنید که نباید اکثر از این تلاش کنید چون خودتان را با کسانی که به دنبال ترقی دائمی میباشند سنجش نمیکنید. به دلیل اینکه از همکاران متوسط تان بهتر انجام میدهید دیگر نیازی برای ترقی نمی‌بینید. اما انسان هاي پیروز و با انگیزه دائما به دنبال ترقی میباشند. وقتی با چنین کسانی وقت بگذرانید متوجه میشوید که همۀ وقت} جایی برای ترقی وجود دارد.

 

دوستانی پیدا کنید که به دنبال تعالی باشند
 به گزارش پارس ناز اگر احساس می‌کنید که راکد باقیمانده اید به دنبال کسانی بروید که توقعات بالایی دارند. به همکارانتان که همۀ وقت} کوشش میکنید کارها را به برترین نحو انجام دهند تمرکز کنید و دوستانی که مسیر روشنی در زندگی خود دارند. با کسانی رابطه برقرار کنید که استانداردهای دقیقی برای خودشان و دیگران دارند.

 

با آنها گفتگو کنید و درمورد راه هاي رسیدن به موفقیت بپرسید. احتمالا بتوانید برای ترقی خودتان را با دیدگاه او وفق دهید. وقتی با آنها گفتگو می‌کنید کوشش کنید دیدگاهشان درمورد کار, روابط و زندگی را یاد بگیرید.

 

هر ارتباطی باید شما را به برترین ورژن خودتان تبدیل کند
در تمام جنبه هاي زندگی باید استانداردهای بالا برای خودتان در نظر بگیرید. و برای اینکار به همکاران, رفقا و حتی جفت هاي رمانتیکی نگاه کنید که به نوعی برای شما الهام بخش باشند.انسان هاي منفی را از زندگی خود حذف کنید و به دنبال کسانی باشید که از شما انتظار برترین ها را داشته باشند. در این صورت تلاش می‌کنید تا به هدف برسید.