پارس ناز پورتال

اقدام جالب مردم برای جلوگیری از خودکشی این جوان

اقدام جالب مردم برای جلوگیری از خودکشی این جوان

اقدام دیدنی مردم برای پیشگیري از خودکشی این جوان 

مردم وقتی دیدند که جوانی قصد خودکشی دارد و می‌خواهد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند به وی حمله کردند و وی را با کمربند به پل بستند. حرکت دیدنی مردم برای پیشگیري از خودکشی یک پسر جوان اقدامی خوشگل از سوی عابرین شهر لندن بودن.مردم با دیدن اقدام به خودکشی یک پسر جوان از روی پل به طرف او رفتند و با طناب و کمربند وی را به میله ها بستند تا خود را به پایین نیندازد.

 

حرکت دیدنی مردم برای پیشگیري از خودکشی

اقدام جالب مردم برای جلوگیری از خودکشی این جوان

عکس هایي که به تازگی منتشر شده هست فداکاری عابران عبوری در نجات جان یک مرد جوان را در شمال لندن نشان میدهد. این عکس هاي تعدادی از عابران عبوری را نشان می‌دهد که در حالیکه گردن، پاها و کمر این مرد جوان را با دست و طناب به مدت دو ساعت گرفته بودند تلاش می‌کنند تا مانع خودکشی وی شوند.

 

 به گزارش پارس ناز در حالیکه تعداد اندکی از مردم در زیر پل عابر حضور داشتند بعضی دیگر نیز با کمک تلفن هاي هوشمند خود از این صحنه فیلم و تصویر تهیه کردند. این حادثه باعث شد تا خیابان منتهی به این پل عابر برای چند ساعت توسط پلیس لندن بسته شود. سرانجام نیروهای آتشنشانی با کمک یک بالابر هیدرولیک این مرد را به پایین پل عابر منتقل و از خودکشی وی پیشگیری کردند.

 

پیش گیری مردم از خودکشی پسر جوان

اقدام جالب مردم برای جلوگیری از خودکشی این جوان

نیگل هووارد یکی از شاهدان عینی در این خصوص گفت عده زیادی از مردم تلاش کردند تا مانع خودکشی این مرد جوان شوند. بعضی هم دچار شوک شده بودند و هراسان به این صحنه نگاه میکردند. سرانجام با کمک آتشنشانان، پلیس و اورژانس این مرد جوان نجات یافت.گفتنی هست بنا به گفته سخنگوی پلیس لندن این مرد جوان دارای مشکل روانی بوده هست.