پارس ناز پورتال

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

مجموعه : مدل مانتو
انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

کدام مدل مانتو را امسال می‌خواهید برای یک مهمانی بزرگ و مهم انتخاب کنید؟ ما به شما می‌گوییم که چطور مدهای روز 96 را به طرح و مدل مانتو مجلسی خودتان وارد کنید و با یک ست زیبا به مهمانی بروید.

 

مدل مانتو مجلسی با تکه‌ دوزی

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

بیشتر ما موقع خرید مانتو ، طرح‌های شلوغ را نادیده می‌گیریم و سراغ مانتوهای ساده‌تر می‌رویم اما در مورد مانتو مجلسی ، کمی طرح برای آنکه شیک و متفاوت به نظر برسید، لازم است.یکی از مدهای پرطرفدار سال 96 استفاده از تکه‌دوزی‌های طرح‌دار در انواع لباس زنانه است.

 

ست خود را با دامن یا شلوار ساده و یک شال با طرح‌های کم و ظریف کامل کنید. مانتوهای تکه دوزی‌دار را می‌توانید بین مدل‌های برندهای ارانی مثل وینه و هاترا پیدا کنید.

 

مانتو ساده با یک تاپ طرح‌ دار

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت و مدرن داشته باشید، یک مانتو کوتاه ساده را انتخاب کنید و زیر آن یک تی شرت طرح دار یا بلوز ساده بپوشید. یکی از مدهای سال 2017 همین تی شرت های طرح‌دار هستند. تیپ خود را با شلوار جین یا کتان شیک کامل کنید.می‌توانید از زیورآلات مدرن و مختلف برای کامل کردن تیپ خود استفاده کنید.

 

برای کامل کردن ست خود سری به مجموعه های شلوار یا بلوز و تی شرت مانگو (mango) و اونلی (only) بزنید.

 

همه‌ی طرح‌ دارها با هم

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

برای آنکه یک ست زیبا از مانتو و شلوار یا مانتو مجلسی و دامن داشته باشید، طرح‌دارها را کنار هم بگذارید. مدل مانتو مجلسی که انتخاب می‌کنید را می‌توانید همراه با دامن یا شلوار ست خودش خریداری کنید یا خودتان آن را هماهنگ کنید.

 

به این نکات توجه کنید:

1- ترکیب راه راه‌های عمودی و افقی، ست زیبا و مدرنی به وجود می‌آورد.

 

2- توجه کنید که ست شما بیش از اندازه شلوغ نباشد.

 

3- یک مانتو طرح‌دار که رنگ‌های ساده‌تر و طبیعی‌تری دارد را انتخاب کنید.

 

4- در ست کردن دو لباس زنانه ی طرح‌دار به شباهت رنگ‌های به کار رفته در هر طرح توجه داشته باشید.

 

5- علاوه بر دامن یا شلوار به کفش‌ها و شال و روسری و طرح و رنگ آن‌ها هم توجه کنید.

 

اگر طرفدار طرح‌های ساده هستید مانتوهای تن درست انتخاب خوبی برای شما هستند اما اگر مانتو سنتی با طرح‌های شلوغ‌تر را می‌پسندید سری به گالری آرتمیس در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

 

تیپ سیاه و سفید در مدل مانتو مجلسی

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

یکی از مدهای 2017 این است که از طرح‌های سیاه و سفید در لباس‌های خود استفاده کنید. مدل مانتو سیاه و سفید برای همه افراد در هر سنی می‌تواند مناسب باشد.ست خود را برای مهمانی‌های خانوادگی و کوچک یا مراسم‌های بزرگتر و رسمی‌تر می‌توانید به کار ببرید.

 

طرح‌های سیاه و سفید قابلیت این را دارند که شما را لاغرتر نشان دهند، از رنگ مشکی در بخش‌هایی که می‌خواهید لاغرتر دیده شود، استفاده کنید.

 

سر تا پا سفید بپوشید

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

مد 2017 به شما پیشنهاد می‌دهد، سراغ رنگ سفید و یا شیری بروید. یک مدل مانتو مجلسی با رنگ سفید را انتخاب کنید، آن را با دامن یا شلوار سفید ست کنید اما در بقیه بخش‌ها مانند کیف و کفش سراغ رنگ‌های طبیعی مانند شیری، خاکی، کرم و بژ بروید.

 

گل بپوشید

انتخاب مدل مانتو مجلسی با مد 96

برای این فصل بهتر است طرح‌های ساده‌تر را کمی کنار بگذارید و سراغ مانتوهای گل‌دار زنانه بروید. آن‌ها را می‌توانید با دامن یا شلوار ساده بپوشید، رنگ دامن و شلوار را با رنگ زمینه‌ی مانتو ست کنید.برای آنکه طرح مانتو بیشتر به چشم بیاید یک شال ساده انتخاب کنید و یا از یک شال با طرح مشابه مانتو استفاده کنید.

 

هر قدر بقیه بخش‌های استایل شما ساده‌تر باشد، تیپ شما رسمی و مجلسی‌تر به نظر می‌رسد.

 

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – ۶ مدل مانتو مجلسی با مد ۲۰۱۷ برای یک مهمانی خاص